سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۵۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
کیهان ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۲۲:۵۴

مهم ترین پیام راهپیمایی دیروز (یادداشت روز)

واقعا تماشایی بود. هم حضور معجزه آسای مردم و هم لگدمال شدن آرزوهای آن احمق درجه یک. مشاور امنیت ملی آمریکا حتی گفته بود، جمهوری اسلامی ایران نباید جشن چهل سالگی اش را بگیرد. اما دیروز مردم آمدند و جشن 40 سالگی را گرفتند و به ریش دشمن خندیدند. 22 بهمن امسال، هم مهم بود و هم متفاوت. مهم بود چون، دشمن برای آن تدارک جدی دیده بود. هرچه در چنته داشت به میدان آورده و سوگند خورده بود، نمی گذارد ایران چهل سالگی انقلابش را ببیند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)