چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۰۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۹:۵۳

اورژانس: افزایش قربانیان سیل به 6 تن

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش شمار جان باختگان سیل اخیر به شش تن پس از کشف جسد یکی از مفقود شدگان خبر داد. مجتبی خالدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وقوع سیل در استان های فارس، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، گلستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان و...گفت: از روز شنبه 20 بهمن تا امروز، این استان ها درگیر سیل و آبگرفتگی بودند که امدادگران از اورژانس، هلال احمر و... برای امدارسانی به افراد حادثه دیده به این مناطق اعزام شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)