دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۵۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
هفته نامه وقایع استان ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۴:۱۸

نمایشگاه بهاره برگزار بشود یا نشود؟/بازار خراب کن

*** کسبه بازار اراک با تهیه طوماری از استاندار درخواست لغو نمایشگاه بهاره امسال را کردند *** الهه فراهانی *** ماه پایانی زمستان هرسال، ماه برگزاری نمایشگاه بهاره برای عرضه کالاهای عیدانه به خانواده های ایرانی با قیمت های مناسب تر است. شور و شوق خرید اجناس نو از یک سو و تناسب درآمد هر خانواده برای خرید مایحتاج ایام عید از سوی دیگر، متولیان دولتی را برآن داشته که برای رفاه حال شهروندان و ساماندهی بازار، اسفندماه هرسال جشنواره خرید بهاره برپا کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)