چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۰۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
اعتدال ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۸:۰۷

آوار سیاست بر سر نویسنده، نگران تجزیه مملکت هستم

از دوران آقای خاتمی به این طرف، گفته ام ما نمی توانیم در لاکِ تنهایی خودمان فرو برویم و لازم است که با دنیا رابطه معقولی داشته باشیم. خُب، اگر یک شخصیتی روی کار بیاید که همین اصول را به شیوه ی خودش بگوید و من در برابرش بایستم آیا، به خودم دروغ نگفته ام؟ چرا؛ و برای چه باید دروغ بگویم و ریا کنم؟ مسئله ملی از بعدِ انقلاب و به خصوص از تندی هایی که بعد از آقای خاتمی صورت گرفت، برای من اهمیت بیشتری پیدا کرد. من نگرانِ مملکتم هستم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)