چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
سخت افزار ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۶

معتادان گوشی های هوشمند بیشتر از رانندگی در حالت مستی خطرناک هستند

به تازگی پژوهشی توسط موسسه تحقیقاتی Zendrive تهیه شده است که براساس جمع آوری اطلاعات از رانندگان در وسایل نقلیه در بیش از 250 میلیارد کیلومتر مسافت بوده است. نتیجه آن چه بوده؟ معتادان گوشی های هوشمند در پشت فرمان ماشین، خطرناک تر از رانندگان مست می باشند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)