سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۴۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۹:۱۶

برنده باش بازنده میدان شد

تهران- ایرنا- این روزها برنامه برنده باش که به نوعی بخت آزمایی شمرده می شود، نشان از این دارد که هیچ گونه نظارت درستی روی برنامه های صدا و سیما صورت نمی گیرد و این موضوع جای تعجب دارد! چرا که در غیر این صورت، برنامه برنده باش که مراجع تقلید آن را نوعی قمار می دانند، چندین ماه از شبکه 3 سیما پخش نمی شد تا با تذکر مقام معظم رهبری از کنداکتور شبکه 3 حذف شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)