پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۰۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۴

ابتلا به سالک در آران و بیدگل روند افزایشی دارد

به گزارش ایرنا، اسماعیل بایبوردی روز یکشنبه در کارگروه بهداشت، سلامت و امنیت غذایی آران و بیدگل یادآور شد: نزدیک به یک میلیارد و 360 میلیون ریال سال 97 برای پیشگیری و مبارزه با شیوع این بیماری در شهرستان هزینه شد. وی وسعت زیاد نقاط آلوده و عملیاتی، تغییرات آب و هوایی، فعال بودن لانه جوندگان نسبت به سال های پیش، رهاسازی کودهای حیوانی و نخاله ساختمانی درون و محدوده شهر و روستاه ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)