دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۰۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۱

10 درصد از داروهای موسسه خدمات دارویی رضوی وارداتی است

سید مهدی هاشمی نژاد روز یکشنبه در نشستی خبری با خبرنگاران افزود: واردات این داروها توسط شرکتهای معتبر اروپایی انجام می شود و بیشتر آنها داروهایی هستند که امکان تولید آنها در کشور نیست مانند داروهای بیماریهای خاص، شیمی درمانی و پیوند اعضا. وی اضافه کرد: هرچند واردات دارو به صورت مستقیم تحریم نشده اما فرآیندهای انتقال آن به داخل بسیار دشوار شده است به نحوی که در عمل به صورت غیرمستقیم کشورهای تحریم کننده مانع از انتقال دارو به ایران می شوند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)