سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۰۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۱

چای داغ، مهمترین علت شیوع سرطان مری

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با انجام مطالعات بر روی 50 هزار نفر در شمال گلستان به این نتیجه رسیدیم که مهمترین علت شیوع سرطان مری در این منطقه، استفاده از چای داغ است. دکتر رضا ملک زاده در کنگره بین المللی “تازه های سرطان های شایع دستگاه گوارش” در گرگان اظهار کرد: در سالیان گذشته سرطان مری در گلستان دارای بیشترین شیوع در سطح جهان بود اما بعد از انقلاب که وضعیت اقتصادی و اجتماعی مردم در این منطقه بهبود یافت، شیوع سرطان مری کاهش پیدا کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)