دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۲۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۱:۳۸

44 خانه امید برای بازنشستگان در کشور ایجاد شده است

نائب رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشور، با اشاره به اینکه در کل کشور 44 خانه امید برای بازنشستگان ساخته شده است، گفت: خانه امید مکانی تفریحی و ورزشی برای بازنشستگان بوده که در استان های مختلف ایجاد شده است. به گزارش ایسنا منطقه کردستان، محمد مهدی انتشاری، امروز (14 اردیبهشت) در آئین افتتاح کانون بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان که با حضور مسئولین استانی در مجموعه ورزشی ملک نیا سنندج برگزار شد، اظهار کرد: برای اولین بار در کشور اداره کل ورزش و جوانان ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)