دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۰۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۳:۲۴

ایجاد 44 خانه امید برای بازنشستگان

نائب رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه در کل کشور 44 خانه امید برای بازنشستگان ساخته شده است، گفت: خانه امید مکانی تفریحی و ورزشی برای بازنشستگان بوده که در استان های مختلف ایجاد شده است. به گزارش خبرگزاری همسو، محمد مهدی انتشاری، امروز (14 اردیبهشت) در آئین افتتاح کانون بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان که با حضور مسئولین استانی در مجموعه ورزشی ملک نیا سنندج برگزار شد، اظهار کرد: برای اولین بار در کشور اداره کل ورزش و جوانان ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)