سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۴۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۲

تعرفه بیشتر راهکاری برای سر به راه کردن مشترکان پر مصرف

تهران- ایرنا- مشترکانی که مصرف خود را مدیریت نکنند براساس مصوبه ای که در آخرین روزهای کاری پارسال از سوی دولت مصوب شد، از ابتدای خردادماه امسال باید تعرفه بیشتری پرداخت کنند تا شاید به این ترتیب آنان هم مصمم به اصلاح مصارف خود شوند. ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)