سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۴۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۰

استفاده نادرستِ بیماران از اسپری آسم

اگر به آسم مبتلا هستید و از اسپری های استنشاقی مصرف می کنید، احتمال زیادی وجود دارد که داروی های خود را به روش صحیح استفاده نکنید. به گزارش ایسنا، یک ارزیابی از تحقیقات قبلی که در گزارشی از سوی "بنیاد ریه انگلیس" منتشر شد نشان داده است که تا 90 درصد از مبتلایان به آسم در سراسر جهان به شیوه غیرصحیح از اسپری های استنشاقی خود استفاده می کنند. به عبارتی دیگر به هنگام استفاده از این اسپری ها تنها پنج درصد از دارو به طور واقعی به ریه فرد مبتلا به آسم می رسد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)