سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۴۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۱

بازگشایی ایستگاه های بسیج و میدان محمدیه مترو در تابستان امسال

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) با اشاره به روند تکمیل و ایمن سازی جهت بازگشایی ایستگاه های بسیج و میدان محمدیه، گفت: مسافرگیری از بخش شرقی – غربی خط 7 تا تابستان سال جاری محقق می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)