دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۰۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
موج ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۸

حضور ناو آمریکایی در خلیج فارس تنها برای ترساندن ایران است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حضور ناو آمریکایی در خلیج فارس تنها برای ترساندن ایران است. سیدقاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی موج، اظهار داشت: آمریکایی ها پس از خروج از برجام ، تلاش بسیاری داشتند تا ایران را بار دیگر به میز مذاکره کشانده و از ما امتیاز بگیرند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)