دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۴:۳۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۱:۱۷

رئیس اداره گاز سمنان: مصرف گاز صنایع 14.6 افزایش یافت

به گزارش ایرنا، هادی مبارکی روز یکشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: در سال 97 حدود 69 میلیون و 700 هزار مترمکعب گاز طبیعی به صنایع شهرستان سمنان تحویل شد که این میزان رشد 14.6 درصدی مصرف را نسبت به سال 96 نشان می دهد. وی با اشاره به اینکه گاز پاک ترین انرژی فسیلی در دسترس است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)