حمله خمپاره ای تکفیری ها به حومه حماه سوریه
سایر منابع:
سایر خبرها
7 کشته و 14 زخمی در حمله تروریست ها در حلب/ حمله النصره در حماه دفع شد
موفقیت آمیز در حومه شمالی حماه، ده ها تروریست را به هلاکت رساند. طبق این گزارش، یگان های ارتش سوریه، عصر دوشنبه گروه های تروریستی کتائب العزه و جبهه النصره را که به سمت مناطق امن و مواضع نظامی در محور الحمامیات الجبین در حومه غربی محرده در استان حماه نفوذ کرده بودند، هدف حمله قرار داد که به شکست این عملیات نفوذ و منهدم شدن 9 دستگاه خودروی زرهی تروریستی و نیز کشته و زخمی شدن شماری از
ادامه عملیات ارتش سوریه در محور حماه و ادلب/برنامه ریزی نیروهای سوری برای بستن راه های نفوذ تروریست ها
ورود به استان ادلب را مسدود کند. این منبع آگاه افزود پس از انجام این عملیات، ارتش قصد دارد بر انهدام عناصر تروریستی در دیگر مناطق تمرکز کند. جنگنده های ارتش سوریه امروز چهارشنبه در عملیاتی دیگر مواضع تروریست ها در شهر الحویز در حومه غربی حماه را هدف قرار دادند. در همین حال شب گذشته تروریست ها با حملات خمپاره ای به حلب 8 غیرنظامی را به شهادت رسانده و 14 نفر دیگر را مجروح کردند. ارتش سوریه روز سه شنبه نیز رشته عملیات موفقی در محور ادلب-حماه انجام داده و چند منطقه را از وجود تروریست ها پاکسازی کرد. انتهای پیام/ ...
حملات خمپاره ای تکفیری ها به نبل و الزهراء در حلب
تروریست های تکفیری در سوریه شهرک های نبل و الزهراء واقع در حومه حلب را هدف حملات خمپاره ای قرار دادند. به گزارش شیعه پرس به نقل از خبرگزاری سانا، سلسله جنایت های تروریست های تکفیری علیه غیرنظامیان سوری همچنان ادامه دارد. بر اساس این گزارش، تروریست های تکفیری در سوریه شهرک های نبل و الزهراء واقع در حومه شمالی حلب را هدف حملات خمپاره ای قرار دادند. در همین حال گفته می شود که منطقه الجمیلیه واقع در حلب نیز هدف حملات خمپاره ای تکفیری ها قرار گرفته است. به دنبال این اقدام تروریستی یک غیرنظامی کشته و شماری دیگر به شدت زخمی شدند. ...
ادامه عملیات ارتش سوریه در حومه حماه و هلاکت تروریستها
در ادامه پیشروی های ارتش سوریه در حومه شمال غربی حماه تعدادی از تروریستها به دست نیروهای ارتش به هلاکت رسیدند. به گزارش شیعه پرس به نقل از العهد، نیروهای ارتش سوریه در جدیدترین عملیات خود در حومه شمال غربی حماه موفق شدند تعدادی از تروریستها را به هلاکت برسانند. در جریان این عملیات بیش از 10 تروریست در منطقه مذکور به هلاکت رسید. ارتش سوریه روز گذشته موفق شد بر شهرک الحمرا و فرودگاه الشراعی در منطقه سهل الغاب واقع در حومه شمال غربی حماه مسلط شود. این موفقیت پس از درگیری شدید با تروریست های جبهه النصره و متحدانش رخ داد. ...
ادامه عملیات ارتش سوریه در حومه حماه و هلاکت تروریست ها
به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از العهد، ارتش سوریه در جدیدترین عملیات خود در حومه شمال غربی حماه موفق شد تعدادی از تروریست ها را به هلاکت برساند. در جریان این عملیات بیش از 10 تروریست در این منطقه به هلاکت رسیدند. ارتش سوریه روز گذشته نیز موفق شد بر شهرک الحمرا و فرودگاه الشراعی در منطقه سهل الغاب واقع در حومه شمال غربی حماه مسلط شود. این موفقیت پس از درگیری شدید با تروریست های جبهه النصره و متحدانش صورت گرفت. انتهای پیام/ 251
آخرین تحولات میدانی استان دیاله/ آغاز عملیات نیروهای عراقی برای پاکسازی حیاط خلوت تروریست ها پس از 16 ...
به گزارش مشرق ، از منطقه الزور (حوض الزور) در حومه شمالی بخش المقدادیه (40 کیلومتری شمال شرق بعقوبه) در استان دیاله خبر می رسد، هسته های خاموش داعش همچنان به ایجاد ناامنی در مناطق مختلف دامن می زنند. همین مسئله باعث شده نیروهای عراقی برای نخستین بار عملیات را برای پاکسازی منطقه الزور از لوث وجود عناصر تروریستی داعش در دستور کار قرار دهند و تجهیزات نظامی سنگین را به این منطقه اعزام کنند
گلوله باران فرودگاه الحدیده از سوی مزدوران عربستان
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، نیروهای متجاوز با سلاح های سنگین و متوسط به شکل مستمر و گسترده محله های مختلف شهر الحدیده را گلوله باران می کنند. بر اساس گزارش شبکه المسیره، متجاوزان در حال حاضر فرودگاه الحدیده را گلوله باران می کنند. منطقه الفازه در بخش التحیتا در استان الحدیده هم با 20 گلوله خمپاره متجاوزان هدف قرار گرفت. متجاوزان همچنین با سلاح های
هلاکت شماری از تکفیری ها در حومه ادلب
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری سانا، نظامیان ارتش سوریه عملیات ضد تروریستی جدیدی را در این کشور ترتیب دادند. بر اساس این گزارش، نیرو های سوری مواضع تروریست های تکفیری در حومه ادلب را هدف قرار دادند. منابع رسانه ای اعلام کردند که این عملیات در شهرک صهیان واقع در حومه جنوبی ادلب انجام شده است. به دنبال این عملیات، شماری از عناصر تکفیری کشته شده و تعدادی از خودرو های آن ها نیز منهدم شد. درهمین حال، مواضع تروریست های جبهه النصره در مناطق حیان و کفرحمره در حومه شمالی حلب هدف حملات ارتش سوریه قرار گرفت. ...
حمله راکتی النصره به اردوگاه فلسطینی در حلب سوریه با 8 کشته و 14 زخمی
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، تصاویر دردناک کودکانی که زیر حملات موشکی کشته شدند در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان دهنده وحشتناک بودن کشتار در اردوگاه آوارگان فلسطینی است درحالیکه جبهه النصره و گروه های هم پیمان آن نتوانستند طی سال های جنگ و حتی زمانی که این گروه ها بر اکثر محله های شهر حلب و حومه آن سیطره داشتند، وارد آن شوند. فعالان فلسطینی انگشت اتهام
ماه مبارک رمضان در جبهه ها چگونه می گذشت؟
به گزارش مرآت ، اسماعیل زمانی که از دوران نوجوانی با برادر شهیدش مهرداد زمانی در جبهه حضور پیدا کرده بود، امروز از روز های ماه رمضان در جبهه ها و 4 تن از همسنگرانش که با خمپاره 60 افطار کردند، روایت می کند. در دوران دفاع مقدس رزمندگان سعی می کردند از فیوضات ماه بیشترین بهره را ببرند؛ در برخی جبهه ها به دلایل مختلف که نیرو ها تا 10 روز در جایی مستقر نبودند و بنا به استراتژی جنگ و دستور
نیروهای حفتر مواضع دولت وفاق ملی را هدف حمله قرار دادند
به گزارش الدستور، نیروهای وابسته به ارتش ملی لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر از نخستین ساعات صبح امروز حملات گسترده ای را علیه مواضع متعلق به نیروهای دولت وفاق ملی آغاز کردند. این حملات مشخصا منطقه الهیره واقع در جنوب غرب طرابلس را هدف قرار داد. جنگنده های متعلق به ارتش ملی لیبی نیز حملاتی را علیه منطقه وادی الربیع انجام داده و مواضع نیروهای دولت وفاق ملی را هدف قرار دادند.
عملیات بزرگ پهپاد های انصارالله علیه آرامکو
پالایشگاه ها و صنایع پتروشیمی شرکت نفتی آرامکو است ولی خالد بن عبدالعزیز الفالح وزیر انرژی عربستان گفته که در حمله پهپادی صبح دیروز، دو ایستگاه پمپاژ نفت متعلق به شرکت آرامکو به صورت محدود هدف قرار گرفته است. به گفته الفالح، دو ایستگاه پمپاژ نفت ویژه لوله های نفتی شرق - غرب که نفت سعودی را از چاه های نفتی منطقه شرقی به بندر ینبع منتقل می کرد، مورد حمله پهپاد های بمب گذاری شده قرار گرفت که این حمله
خط لوله ای را هدف قرار دادیم که روزانه سه میلیون نفت را انتقال می داد
. حدود پنج ساعت بعد از آنکه یمن از حمله پهپادی به تأسیسات حیاتی در عربستان سعودی خبر داد، مقامات سعودی به این حمله اذعان کردند. سخنگوی سازمان امنیت عربستان از حمله به دو تأسیسات نفتی در دو استان در منطقه ریاض خبر داد و هم زمان وزیر انرژی سعودی نیز از حریق در تأسیسات نفتی وابسته به شرکت نفت آرامکو خبر داد. سخنگوی سازمان امنیت کشور عربستان گفت: رأس ساعت شش تا شش ونیم صبح امروز (سه شنبه) به وقت محلی دو ایستگاه پمپاژ نفت متعلق به شرکت آرامکو در استان های الدوادمی و عفیف به شکل جزئی هدف قرار گرفت. ...
اعتراف وزیر انرژی سعودی: تأسیسات نفتی عربستان هدف حمله پهپادهای بمبگذاری شده قرار گرفت
مردم نیوز : وزیر انرژی سعودی رسماً اعتراف کرد که تأسیسات نفتی عربستان هدف حمله پهپادهای بمب گذاری شده قرار گرفته است. خبرگزاری رسمی عربستان، اظهارات وزیر انرژی این کشور را منتشر کرده است. یک مسئول امنیتی سعودی هم گفته است تأسیسات وابسته به شرکت آرامکو در منطقه ریاض هدف حمله محدود قرار گرفته است. شبکه المیادین هم گزارش داد عربستان در پی حملات پهپادی، پمپاژ نفت در خط اصلی انتقال
اذعان ریاض به حمله یمن / پمپاژ نفت شرق به غرب عربستان متوقف شد
داد و هم زمان وزیر انرژی سعودی نیز از حریق در تأسیسات نفتی وابسته به شرکت نفت آرامکو خبر داد. سخنگوی سازمان امنیت کشور عربستان گفت: رأس ساعت شش تا شش ونیم صبح امروز (سه شنبه) به وقت محلی دو ایستگاه پمپاژ نفت متعلق به شرکت آرامکو در استان های الدوادمی و عفیف به شکل جزئی هدف قرار گرفت. الدوادمی و عفیف دو استان منطقه ریاض در مرکز عربستان سعودی هستند که به ترتیب 230 و 390 کیلومتر
حمله پهپادی انصارالله به عربستان در 5 سال اخیر منحصر به فرد است
با اشاره به اینکه عمق استراتژیک عربستان سعودی توسط نیروهای پهپادی انصارالله یمن هدف قرار گرفته است، افزود: خط لوله نفت که همان منافع استراتژیک سعودی هاست، توسط نیروهای مردمی یمن مورد حمله قرار گرفت که نشان می دهد، سعودی ها در یمن شکست سختی خورده اند . کاردار سابق دفتر حافظ منافع ایران در مصر حملات پهپادی انصارالله به عربستان سعودی را نشانی از تغییر صحنه جنگ در این منطقه ارزیابی کرد و
جزئیاتی درباره تأسیسات نفتی سعودی که امروز هدف قرار گرفت
به گزارش وانانیوز، شبکه العربیه با این مقدمه گزارشی با عنوان درباره دو تلمبه خانه نفت مورد هدف قرار گرفته در سعودی چه می دانیم؟ منتشر کرد که در ادامه آن آمده است: در این حملات دو تلمبه خانه شماره 8 و 9 که وظیفه تقویت فشار نفت و گاز خطوط انتقال نفت از منطقه الشرقیه از طریق مناطق الدوادمی و عفیف در نزدیکی ریاض و رساندن آن به منطقه ینبع در ساحل دریای سرخ را دارند، مورد حمله قرار گرفتند
عطوان: آمریکا باحمله به ایران، جهنم را به روی خود ومتحدانش می گشاید
تحلیلگر برجسته مسائل منطقه ای و سردبیر روزنامه ‘رای الیوم’ روز چهارشنبه نوشت: آمریکا با حمله به ایران؛ چه به صورت محدود وچه گسترده، درهای جهنم را به روی خود و متحدان عربش در منطقه خواهد گشود. به گزارش پایان تیتر به نقل از تارنمای روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم چاپ لندن، عطوان سرمقاله این [...]
بیانیه ارتش یمن درباره حملات پهپادی به تاسیسات نفتی سعودی
مردم نیوز : یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز سه شنبه در سخنانی با اشاره به حملات پهپادی امروز ارتش یمن به تاسیسات نفتی عربستان سعودی گفت که این عملیات منحصر به فرد در واکنش به ادامه جنایات ائتلاف سعودی و محاصره یمن صورت گرفت. سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه گفت که با هفت پهپاد، ایستگاه پمپاژ نفت عربستان در نزدیکی منطقه ینبع را هدف قرار دادیم که به دنبال آن، فرآیند انتقال نفت به طور
هزینه سنگین برای عربستان و امارات در صورت بروز جنگ در خاورمیانه
نفتکش ها در دریای عمان نگران کننده است. طی 24 ساعت، چهار کشتی تجاری غیرنظامی متعلق به کشورهای مختلف در آب های امارات عربی متحده هدف قرار گرفتند. ساعاتی بعد دو فروند کشتی تجاری سعودی که عازم خلیج فارس بودند، هدف قرار گرفتند. این احتمال وجود دارد که حمله به این کشتی ها در این منطقه، واشنگتن، ریاض و ابوظبی را به سمت جنگ با ایران سوق دهد. *** اعزام ناو
انصارالله یمن: امارات نیز در امان نخواهد بود
به گزارش ایرنا از شبکه خبری الجزیره، عبدالسلام گفت: هفت پهپاد ایستگاه پمپاژ نفت عربستان در منطقه یَنبُع را هدف قرار دادند که باعث توقف فعالیت این ایستگاه ها شد. وی با تاکید بر اینکه اهداف و مواضع حساس و راهبردی عربستان را هدف قرار می دهیم، گفت ما از همه مهارت و امکاناتمان برای بازداشتن دشمن در حملاتش به ملت یمن استفاده خواهیم کرد. عبدالسلام افزود: تنها تأسیسات و اهداف راهبردی دشمن را
واکنش سعودی ها به حمله به تاسیسات نفتی این کشور
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از رویترز؛ هیئت وزیران عربستان سعودی اعلام کرد اقدامات خرابکارانه علیه ایستگاه های پمپاژ نفت، تنها عربستان سعودی را هدف قرار نمی دهد بلکه حمله به امنیت عرضه انرژی در جهان و اقتصاد جهانی به شمار می آید. همچنین هیئت وزرای سعودی اعلام کرد حمله ای که به دو نفتکش سعودی در مسیر عبور از خلیج فارس انجام شد تهدیدی برای امنیت و سلامت دریانوردی به شمار می آید و بر صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی تاثیر منفی دارد.
عطوان: آمریکا باحمله به ایران، جهنم را به روی خود ومتحدانش می گشاید
به گزارش تارنمای روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم چاپ لندن، عطوان سرمقاله این روزنامه را به شرح زیر آغاز کرد: هفت پهپاد یمنی، آسمان عربستان را شکافتند و دو ایستگاه پمپاژ نفت در استان های الدوادمی و عفیفه در غرب این کشور را هدف قرار دادند، به آتش کشیدند و موجب شدند، منطقه خلیج (فارس) یک موج جدید از افزایش تنش ها را تجربه کند، اقدامی که شاید آغاز یک جنگ بزرگتر است که زبانه های آن هر روز بیشتر و بیشتر
انصارالله: پیامی برای آل سعود و ناو آمریکایی بود
حمله ائتلاف سعودی به یک خودروی حامل غیرنظامیان یمنی در این شهر انجام شد...اما اهمیت این عملیات پهپادی در آمدن ناوگان های آمریکا به خلیج فارس است که تهدیدی برای کل منطقه به شمار می رود. این پیامی برای نیروهای آمریکایی حاضر در خلیج فارس است، همچنین پیامی برای سعودی است با این مضمون که امروز در تیررس سلاح ما قرار دارد و ناوگان آمریکا نمی تواند از آل سعود حمایت کند؛ آل سعودی که از سلاح آمریکا برای هدف
هشدار واشنگتن درباره حمله پهپادی به اتباع آمریکا در امارات
به گزارش بولتن نیوز، سفارت آمریکا در امارات به آمریکایی هایی که به این کشور سفر می کنند، درباره "تنش های روز افزون در منطقه هشدار داد" و خواهان احتیاط زیاد آنها شد. در توییت سفارت و کنسولگری آمریکا در امارات آمده است: "ما شهروندان آمریکایی را به شدت تشویق می کنیم که سطح بالای هوشیاری را حفظ کرده و به خوبی هوشیار باشند". این هشدار بعد از حملات پهپادی به دو ایستگاه پمپاژ نفت
انتقام خون شهدای رمضان
در واکنش به جنایات سعودی در ماه رمضان و به خاک و خون کشیدن روزه داران یمنی، یگان پهپادی یمن، با هفت پهپاد تأسیسات حیاتی عربستان سعودی هدف قرار داد. هدف ها اقتصادی و نفتی و مشخصا انبارها و تاسیسات نفتی در بندر ینبع در غرب منطقه مدینه و غرب عربستان در ساحل دریای سرخ بوده است. همچنین محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در این خصوص به شبکه الجزیره گفت که این حمله در چارچوب توسعه دایره هدف
حمله پهپادی بزرگ به عمق عربستان/ جنگ وارد مرحله جدیدی شد
خطوط اصلی لوله نفتی که رأس التنوره را به ینبع مرتبط می سازد، هدف قرار گرفت. خط لوله نفتی هدف قرار گرفت که روزانه سه میلیون بشکه در روز نفت انتقال می داد و به دنبال این حمله جریان انتقال نفت از خط لوله اصلی به طور کامل متوقف شد. سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: عملیات نهم ماه رمضان بر اقتصاد دشمن تأثیر گذاشت. وی بیان کرد: ما توان اجرای عملیات ویژه گسترده تر و بزرگ تر در عمق خاک
صفر تا صد حمله یمن به تاسیسات نفتی عربستان سعودی
آرامکو منهدم شده است. وزیر انرژی سعودی در کلماتی پر از ترس، گفت که این حمله نه تنها عربستان که اقتصاد جهانی و بازار انرژی بین المللی را هدف قرار داده است. این جاست که باید به وزیر سعودی گوشزد کرد آن روزی که وارد یمن شدید، فکر می کردید ظرف مدت دو سه ماه همه چیز تمام است، اما حالا دیدید که بازی تازه شروع شده است. درواقع یمنی ها صد ها کیلومتر آن سوتر از مرز های خود با پهپاد های جدیدشان به
جهش قیمت نفت با حمله پهپادی به تاسیسات آرامکوی سعودی
جهانی نفت را هدف قرار داده است. پیش از این عربستان سعودی اعلام کرده بود که روز یکشنبه دو کشتی نفتکش این کشور در آب های امارات متحده عربی، هدف حمله قرار گرفته اند. این اتفاقات، تنش ها را در مهم ترین منطقه صادرکننده نفت جهان بالا برده است. یک مقام آمریکایی ایران را مقصر احتمالی دانسته است، اما مقامات ایران این مساله را رد کرده اند. تلویزیون گروه حوثی های یمنی روز سه شنبه اعلام کرد این گروه حملات پهپادی به تأسیسات سعودی را انجام داده است. یک پنجم نفت مصرفی جهان از تنگه هرمز به سراسر دنیا صادر می شود. ...
دستیار اوباما: هیچ گونه نشانه ای از تغییر رفتار ایران نمی بینیم
را مورد هدف قرار نمی دهیم؟البته منظور از هدف قرار دادن جنگ تمام عیار نیست، بلکه منظور حمله محدود هوایی است. مخصوصا بعد از حملات راکتی حوثی ها به امارت و عربستان و حمله به کنسولگری آمریکا در بصره ترامپ می خواست علیه ایران حملات هوایی تلافی جویانه صورت دهد. مالی ادامه داد: آنها نهایت کاری که صورت دادند؛ ضربه زدن به اقتصاد ایران بود و این را مکرر تکرار می کنند. اما این کشف جدیدی نیست