دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۰۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۵

سخنگوی طالبان: آمریکایی ها بروند، صلح می آید

سخنگوی گروه طالبان تاکید کرد افغانستان زمانی به صلح می رسد که نظامیان اشغالگر آمریکایی ، خاک این کشور را ترک کنند. ذبیح الله مجاهد در گفت و گوی تلفنی با یک شبکه تلویزیونی افغانستان، آمریکا را عامل تهاجم فرهنگی و اخلاقی در میان جوامع اسلامی معرفی کرد. وی گفت: کشور افغانستان اشغال شده و هر عملی که از سوی آمریکایی ها در کشورهای اسلامی صورت می گیرد، با هدف بدنام کردن اسلام در این کشورها است. مجاهد افزود: آمریکایی ها ذهنیت مردم را منحرف ساخته و فحشا را در کشورهای اسلامی رواج می دهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)