سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۲۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شبکه مجازی میبدما ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۵

تقدیر فرماندارمیبد از مدیرکل صداوسیمای یزد

فرماندارمیبد با حضور در صداوسیمای مرکز یزد، از "دکتر احمد پهلوانیان" مدیرکل صداوسیمای یزد در خصوص پوشش همه جانبه مراسم افتتاحیه هفدهمین اجلاس بین المللی پیر غلامان و خادمان حسینی که در شهرستان میبد برگزار شد؛ قدردانی کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)