دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۴:۴۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
پانا ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۳

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران: نخستین مدرسه کشور با بهره وری سبز در ...

تهران (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از راه اندازی نخستین مدرسه کشور با شاخص های بهره وری سبز در تهران خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، علی شهری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با بیان اینکه بهره وری سبز در سه حوزه پیگیری و دنبال می شود، گفت: طراحی این مدارس با رویکرد صیانت از هویت معماری ایرانی اسلامی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)