دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۱۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۲۳

استان تهران به اندازه 16 استان کشور بنزین مصرف کرده است

به گزارش جماران روزنامه ایران نوشت: استان تهران بر اساس داده های سرشماری سال 1395 با داشتن بیش از 16 درصد از کل جمعیت کشور، به اندازه 20 درصد کل بنزین مصرفی کشور یا به عبارتی به اندازه 16 استان کشور بنزین مصرف کرده است که نشان از سهم بالای پایتخت از مصرف این حامل انرژی دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)