دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۲۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
اقتصاد نیوز ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۸

ناتو دومین پهپاد جاسوسی آمریکایی خود را دریافت می کند

اقتصادنیوز: مقام های ائتلاف ناتو اعلام کردند، این ائتلاف نظامی فردا پنجشنبه دومین پهپاد جاسوسی آمریکایی مدل "گلوبال هاوک" خود را که بخشی از یک سیستم گسترده تر جاسوسی پنج پهپادی است دریافت کرده و قصد دارد تمامی پنج پهپاد این سیستم جاسوسی 1.5 میلیارد دلاری خود را تا سال 2022 عملیاتی کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)