پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۴۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بازار کار ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۲

23 صادرکننده نمونه استان مرکزی تجلیل می شوند

رئیس اداره بازرگانی صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: طی مراسمی در دیماه، از 23 صادرکننده نمونه استان مرکزی تجلیل می شود. به گزارش بازارکار محمد امانی در گفت وگو با ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: مراسم روز ملی صادرات در سطح ملی برگزار شده، اما در سطح استان برگزار نشده است، بر این اساس تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان مرکزی به احتمال زیاد روز دهم دیماه با حضور مسئولان استانی و کشوری در اراک برگزار می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)