سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۰۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
استانداری تهران ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۸

فرماندار ملارد : باید منطقه را برای افراد متخلف و سودجو در حوزه ساخت و ساز ...

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز های غیر مجاز شهرستان ملارد به ریاست برنجی فرماندار و با حضور جبله دادستان، بخشداران ، شهرداران و دیگر اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)