سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۰۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
سلام نو ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۹:۴۶

کرونا همچنان تهران را تهدید می کند

به گزارش سلام نو، علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه همانطور که می دانید در تهران در روزهای اخیر شاهد کاهش آمار مبتلایان هستیم، گفت: میزان بیماران جدید در بیست و چهار ساعت گذشته بالغ بر 210 بیمار بوده است که عمده این افراد در بخش های عادی بستری شده اند. وی ادامه داد: این در حالی است که در بیست و چهار ساعت گذشته همچنین 252 بیمار با حال عمومی خوب ترخیص شده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)