تجلیل پاسداران امنیت از مدافعان سلامت مردم در خوی
سایر خبرها
دیدار پاسداران سپاه ناحیه سمنان با کادر درمان بیمارستان کوثر این شهرستان
والمسلمین راسخی ضمن تجلیل از مقام پرستاران و پزشکان و تمام کادر بیمارستانی تاکید کردند که سپاه و بسیج از روز اول شیوع ویروس کرونا در کنار مردم و کادر درمان بود و هست. همچنین بسیاری از پایگاه های بسیج شهرستان از جمله پایگاه حضرت سکینه (س) که پایگاه نمونه کشوری است، در تولید ماسک، لباس های گان و بیمارستانی، مواد ضدعفونی دست و سطوح پیشقدم بودند. دکتر معماریان ریاست بیمارستان کوثر سمنان در
نورپردازی پل خواجو برای قدردانی از پرستاران
به گزارش ایلنا از اصفهان، ایمان حجتی با اشاره به اینکه برای قدردانی از تلاش های کادر درمانی به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا و همزمان با روز جهانی پرستار، سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان، اقدام به نورپردازی پل تاریخی خواجو خواهند کرد، اظهار کرد: این اقدام امروز جمعه 19 اردیبهشت با نور سفید روی ضلع شرقی پل خواجو انجام می شود. وی ادامه
بیمارستان ولایت کمترین آمار فوتی ناشی از کرونا را در مازندران داشت
زیستی سپاه کربلا با اعلام اینکه بیمارستان ولایت کمترین فوتی های کرونایی را نسبت به بیمارستان های دیگر در استان داشت خاطرنشان کرد: این افتخار بخاطر تلاش متعهدانه پزشکان و پرستاران و ظرفیت های ساختمانی بود که این افتخار را به مردم ولایتمدار مازندران تقدیم می کنیم. به گفته رئیس بیمارستان ولایت برنامه توسعه این بیمارستان برای خدمات بهتر به مردم پیش بینی شده است. دکتر بلباسی در
پشتیبانی مردم از کادر درمانی ایران را به یک الگو تبدیل کرده است
دگان جبهه سلامت که ایثارگرانه ایستادند و در کنار آن مردمی که برای پشتیبانی از کادر درمانی احساس تکلیف کردند بسیار با ارزش است. فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا با تصریح بر اینکه ما در کشور پزشک و پرستار کم نداریم افزود: حضور مومنانه مرد و زن این کشور کار را به جایی رساند که درکنار همه کمبودها، تحریم ها و جنگ روانی دشمن و تلاش عوامل بی مقدار آن در داخل، ایران به یک الگو تبدیل شد.
اثر بنکسی در ستایش کادر درمان
بنکسی هنرمند ناشناس بریتانیایی اثر جدید خود را با موضوع ستایش کارکنان حوزه سلامت که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند به یکی از بیمارستان های بریتانیا اهدا کرد. به گزارش ایسنا به نقل از آرت نت، بنکسی در این اثر، پسرکی را حین بازی با عروسکی شنل پوش در لباس یک پرستار به تصویر کشیده است. در کنار این کودک، سبدی که عروسک قهرمانانی همچون مرد عنکبوتی و بت من در آن رها شده اند به
16 تشکل دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی به اظهارات اخیر معاون پرستاری وزارت بهداشت اعتراض کردند
شایان توجهی را تقدیم کشور خود کرده اند. مع الاسف عده ای با کج سلیقگی یا خدای ناکرده از روی غرض، به جای تکریم و توجه بیشتر به نقش این قشر کلیدی، درصدد غصب جایگاه آنان در نظام سلامت و تفویض آن به قشر پرستاران - که عملا برای نقش و وظیفه دیگری تربیت شده اند - هستند. همان قدر که تلاش های پرستاران در بحبوحه بیماری پاندمیک اخیر در خور تقدیر و ستایش است، اظهارات اخیر اعضای انجمن پرستار
به همت ماماها و کادردرمان 51 مادر باردار مبتلا به کرونا و 684 مورد مشکوک تحت پیگیری ، مراقبت و درمان ...
سازمان جهانی بهداشت در نظر دارد تا نقش حیاتی پرستاران و ماماها در تامین سلامت در سراسرجهان را برجسته نماید و خواستار تقویت نیروهای پرستار و ماما شود. رییس دانشگاه با بیان اینکه در کشور ما با توجه به نقش کلیدی ماماها که جزء اولین گروه بهداشتی و درمانی بودند که در طرح پزشک خانواده بکار گرفته شدند تصریح کرد : ماماها همچون سایر کادر درمانی در تمامی بحرانها حضور مثبت و مداوم داشته اند به ویژه
همت مدیریت شهری برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان
نسبت به دیگر استان ها برخوردار شویم. رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان نیز ضمن خداقوت به مدافعان سلامت به عنوان خط مقدم مقابله با بیماری های آنفولانزا و ویروس کرونا و قدردانی از عملکرد حوزه عمرانی درمان، با توجه به اینکه همدان، مرکز غرب کشور محسوب می شود؛ گفت: همدان در بخش درمان، دارای پتانسیل خوبی است. نرگس نوراله زاده افزود: با وجود اینکه در شرایط بحران ویروس
در آتیه و ابوعلی سینای شیراز چه گذشت؟
این تصور را در ذهن مردم به وجود بیاورد که پرستاران حداقل مزد مالی زحمات خود را خواهند گرفت اما این در حالی است که به گفته دبیرکل خانه پرستار حق کارانه پرستاران بیشتر ابزاری برای موضوعات دیگر بوده و حق کارانه پرستاران به طور متوسط 300 هزار تومان است. شریفی مقدم در این رابطه می گوید: در واقع 60 تا 65 کارانه ای که در نتیجه فعالیت بیمارستان ایجاد می شود، به پزشکان هیئت علمی که 5 الی 6 درصد
کرونا چه کسانی را خانه نشین نکرد؟
زباله ها را جمع کردند و در مقابله با کرونا فقط یک جارو داشتند و بازوی زحمتکش. آنان که مادری می کنند دیگر چه کسانی نباید در قرنطینه خانگی می ماندند و دل می دادند به کار و می رفتند در میان دیگران؟ کارکنان مراکز نگهداری از معلولان و سالمندان؛ آنان که مادری می کنند در حق ضعفا و برادری می کنند در حق کم توانان. تلاش بیش از 20 هزار پرستار، بهیار، مادریار، پدریار، مددکار و... در
پشت پرده تعدیل پرستاران در بیمارستان های خصوصی
مقدم، دبیر کل خانه پرستار هم با اشاره به این که پرستاران خط مقدم مقابله با کرونا بوده اند، اما حمایتی از سوی دولت برای آن ها شکل نگرفته، از نادیده گرفتن زحمات پرستاران بخش های مختلف بیمارستان ها مخصوصا بخش خصوصی گلایه دارد. او که در این روز ها اخباری مبنی بر کم کردن حقوق و کارانه یا اضافه کاری پرستاران را پیگیری می کند، توضیح می دهد: پرستاران شکایت دارند که چرا امنیت شغلی شان به خطر افتاده و
پرستارانی که در وزارت بهداشت دیده نمی شوند/ از سختی های دوران تحصیل تا آینده کاری پرستاران در سایه پزشکان
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یاسمن کربلایی- بیشتر از دو ماه از روز های کرونایی کشور ما می گذرد. کرونا باعث شد بیش از هر زمان دیگری جامعه متوجه اهمیت و تلاش کادر درمانی کشور شود و ازخودگذشتگی این قشر همگان را به تحسین واداشت. در واقعیت جامعه ی درمانی، همیشه سخن از تلاش کادر پزشکی و ازخودگذشتگی آن ها بوده است، اما قشر دیگری که اهمیتی برابر و یا شاید بیشتر دراین بین دارند، قشر پرستاران
تقدیر جامعه ورزش خوزستان از کادر درمانی مقابله با کرونا
اسلامی تصمیم گرفتیم بزای پر رنگ تر شدن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در شهر اهواز با دستههای گل از کادر زحمت کش بیمارستانی تجلیل کنیم که این روزها در خط مقدم جبهه سلامت قرار دارد. رییس بسیج ورزشکاران خوزستان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند که با بی اهمیت جلوه دادن زحمات کادر درمانی کشور، ناامیدی را به جامعه تزریق کنند، اما به حول و قوه الهی و هوشیاری مردم
حساسیت مردم نسبت به کرونا باید افزایش یابد
سید حبیب الله موسوی روز پنجشنبه در جلسه شورای سلامت با محوریت کرونا شهرستان پلدختر اظهار داشت: پیشنهاد می شود از طریق رسانه ، مصاحبه ها و شبکه بهداشت و درمان به عنوان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حساسیت مردم نسبت به این موضوع افزایش پیدا کند. وی افزود: افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان پلدختر نباید زحمات 2 ماهه مسئولان را زیر سوال ببرد لذا باید از زحمات تمام ارگان هایی که در
تشکیل 3 کارگروه مشترک برای تحقق مطالبات پرستاری/ استخدام 10 هزار نفری پرستاران در راه است/ اجرای مزایای ...
ساختار بین بخشی تاکنون حداقل سه کارگروه مشترک؛ با قوه قضاییه (سازمان بازرسی کل کشور)، با منتخبین مجلس یازدهم ( اعضای احتمالی فراکسیون سلامت مجلس یازدهم که درشرف فعال شدن است) و با اداره کل سلامت و رفاه سازمان برنامه بودجه راه انداخته است. میرزابیگی گفت: سازمان نظام پرستاری بدون اغماض و بدون چشم داشت، بنا دارد ضمن پیگیری و تلاش بی وقفه برای احقاق حقوق پرستاران عزیز و مظلوم؛ هرسه ماه
سپاه در همه گرفتاری ها در خط مقدم است
)، رهبر معظم انقلاب و آمرزش و شادی روح درگذشتگان می شود، اظهارداشت: برادران دینی نسبت به یکدیگر مسوولند و باید در مشکلات به یکدیگر کمک و یاری دهند. وی، از اقشار مختلف مردم، کادر درمانی و بهداشتی، پرستاران، متخصصان و خیران، ارگان ها، نهادها، سپاه، بسیج، تشکل های مردمی و همه افرادی که تاکنون در امر مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرستان بردسکن فعالیت داشته اند، تشکر و قدردانی کرد.
کادر سلامت مازندران تقدیر می شوند
نوعی جنگ بیولوژیک بود و سپاه در این عرصه به کمک دولت آمد تا مشکلات موجود را مرتفع کند ؛ ارتقاء معاونت بهداشت و درمان سپاه به معاونت سلامت و دفاع زیستی یکی از مهم ترین اقدامات سپاه در شرایط بیولوژیک بوده است. وی افزود: در صورتی که دور دوم این بیماری آغاز شود ، سپاه از آمادگی کامل برای مبارزه با این بیماری برخوردار است. اگر چه مردم مهارت های لازم را در مقابله با موج دوم پیدا کردند اما تا تولید واکسن ضرورت دارد مراقبت های فردی را در مقابله با این بیماری رعایت کنند. معاون سلامت سپاه کربلا گفت: بیش از 6 میلیارد تومان خیران برای تامین بسته های معیشتی و کمک مومنانه مشارکت کردند. ...
105 خانه بهداشت بندرعباس در خط مقدم مبارزه با کرونا در روستاها هستند
بازخبر / دکتر یحیی میرزاده با اشاره به طرح ارزیابی و پایش از خانه های بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: خانه های بهداشت یکی از محیطی ترین واحد روستایی ارائه خدمات در نظام شبکه بهداشتی درمانی است. میرزاده اضافه کرد: جا دارد از تلاش همه بهورزان خانه های بهداشت قدردانی نمایم که در دوماه و نیم گذشته واقعا خدمات بسیار ارزنده ای در مقابله با بیماری کرونا انجام داده اند. وی با اشاره به اینکه همه
عمل سه ساعته بیمار کرونایی 5 ساله در بیمارستان مهاباد
با وجود ابتلا دختر 5 ساله به بیماری کرونا و شرایط اورژانسی وی عمل جراحی انجام شد . وی افزود: پرسنل درمانی اعم از پزشک و پرستار ،اورژانس پیش بیمارستانی و خدمات و نیروهای بهداشتی در تمامی رده ها در طول این مدت برای مقابله با بیماری کرونا در تمام نقاط کشور همچون سربازان خط مقدم با ایثار و فداکاری و گذشت برای نجات جان هموطنان به عنوان مدافعان سلامت شرکت دارند.قدردان زحمات تمامی این عزیزان هستیم .
کسب رتبه برتر بیمارستان ولایت در مقابله با کرونا / تکریم از کادر درمانی مازندران
اینکه این کسب رتبه برتر بخاطر حضور پزشکان و پرستاران جوان و متعهد در بیمارستان ولایت بود، خاطرنشان کرد: حوزه بهداشت و درمان سپاه، از ابتدای بحران کرونادر مازندران با جدیت فعالیت خود را آغاز کرده بود. معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود از تعداد مبتلایان کرونا در مازندران هم گفت و افزود: در طی دوماه گذشته 5 هزار 654 بیمار مشکوک کرونایی داشتیم. به گفته
پرستاری یکی از سخت ترین شغل ها است که انجام آن بدون عشق و فداکاری میسر نیست
نیشابور ( پانا ) -فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نیشابور با حضور در بخش دیالیز مرکز آموزشی،پژوهشی و درمانی 22 بهمن شهرستان از زحمات پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی تجلیل و از بیماران دیالیزی دلجویی کرد. سرهنگ سید علی اکبر حسینی و همراهان صبح امروز در جهت تجلیل از خدمات پزشکان، پرستاران و کادر درمان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی 22 بهمن نیشابور و دلجویی از بیماران بستری در بخش دیالیز
اعزام 45 پزشک و پرستار کادر درمانی سپاه کربلا به بیمارستان های دولتی
بیولوژیک دید و تاکتیک خود را با این فرض برنامه ریزی و تلاش کرد ابتدا ترس و ناامیدی را از مردم دور کند و در قالب رزمایش اقداماتی خوبی را در برابر این بیماری انجام داد. بلباسی افزود: خرید تجهیزات پزشکی و ارتقای معاونت بهداشت و درمان به معاونت سلامت و بهزیستی و به کارگیری از بسیجیان با رویکرد جدید، افزایش ظرفیت دانشی در تولید واکسن و درمان بیماران کرونایی از نوع طب سنتی، دارویی و پلاسما و
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین: با رعایت دستورات بهداشتی قدردان تلاش های مدافعان سلامت باشیم
نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: تلاش ها و ایثارگری مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا بار دیگر روحیه جهاد و شهادت را در بین مردم زنده کرده و این عملکرد درخشان نشان دهنده مسئولیت پذیری و تعهد این عزیزان است و برای ما تداعی کننده رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است. وی ادامه داد: کادر درمانی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی با وجود آگاهی از همه خطرها و آسیب هایی که ویروس
رئیس بنیاد بوئین زهرا از زحمات مدافعان سلامت تجلیل کرد
ویروس کرونا، خالصانه و بدون چشمداشتی در حراست از سلامت مردم تلاش می کنند که ایثار و فداکاری های آنها قابل تحسین است. در ادامه جلسه، فرهادی گفت: حضور شما رئیس بنیاد شهرستان قزوین در بیمارستان مایه خوشحالی و دلگرمی ما شد و از اینکه به یاد ما بودید، قدردانی می کنم. وی افزود: همچنین قدردانی شما از زحمات پزشکان و پرستاران در حفظ و ارتقای انگیزه آنها در خدمت رسانی به بیماران تاثیرگذار بوده و
متفاوت ترین روزه و سفره افطاری/ افطار در بخش کرونا با مدافعان سلامت
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس ، این روز ها همه جا صحبت از کروناست، ویروسی که جهان را به هم ریخته و امور زندگی مردم را متاثر ساخته است. مدافعان سلامت کشورمان همچنان در خط مقدم نبرد با این ویروس ناخوانده هستند. همین که زیپ لباس یکسره سفید رنگ را بالا برده و ماسک n95 را مقابل دهان و بینی و شیلد محافظتی را هم روی صورت و پیشانی قرار می دهی، سختی کار دستت می آید. فشار روی صورت، تنفس
از اقدامات دفاع زیستی سپاه مازندران تا تکریم کادر درمانی بیمارستان ولایت ساری
کنند. وی با اشاره به ارتقای معاونت بهداشت و درمان سپاه به معاونت سلامت و دفاع زیستی، گفت: مأموریت سپاه مقابله با هرگونه تهدید در جمهوری اسلامی است، در مجموع 5 هزار و 654 بیمار مشکوک به کرونا در استان بستری شدند که 3 هزار و 742 بیمار قطعی کرونایی بودند که متأسفانه منجر به فوت هزار و 137 نفر بودیم. بلباسی اعلام کرد: سپاه در حوزه بهداشت و درمان وظیفه خودش را ادا کرده است، در
تقدیر از پرستاران بیمارستان سینا توسط مجموعه جهاد کشاورزی خوزستان
اهداء لوح از دو تن از پرستاران بیمارستان سینا برای تلاش های شبانه روزی آنها در جهت پرستاری از بیماران کرونایی تقدیر کردند. در متن این تقدیرنامه آمده است: تاریخ و تمدن هر کشور، برگ های غرورآفرینی را داراست که نسل های متوالی به آن می بالند و اسطوره های زمان را به نیکی یاد می کنند. امروز شما پرستار ایثارگر، پرتلاش و مهربان، مایه فخر و مباهات این نسل و آیندگان هستید که در روزهای
فعالیت 450 بسیجی سامانی برای مقابله با کرونا
هزار متر مربع اماکن عمومی، استفاده از ظرفیت 48 پایگاه بسیج و 450 نفر بسیجی در ایستگاه های سلامت و استفاده از 5 نفر پزشک عمومی و 4 نفر پرستار و 14 بهیار و 20 نفر متخصص حوزه سلامت و برپایی 11 ایستگاه تریاژ و ارائه 90 هزار و 850 نفر خدمات پزشکی و مشاوره ای و راه اندازی هفت کارگاه تولید ماسک در سطح شهرستان سامان، گوشه ای از خدمات بسیجیان در جبهه مقابله با کروناست. بهرامی خاطرنشان کرد: تولید
مدافعان سلامت مراکز درمانی سپاه مازندران تجلیل می شوند
کردند و پنج هزار و 700 نفر روز داوطلب شدند تا دربحث خدماتی به بیمارستان ها کمک کنند. وی بیان کرد: مازندران نسبت به ابتلای بیماران رتبه سوم بوده و اکنون رتبه دهم را کسب کرده که از مردم،کادر درمان بسیج و مسئولان مرتبط جای تقدیر دارد. مقابله با تهدیدات و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران وظایف ذاتی سپاه است و با شیوع ویروس کرونا جنگ بیولوژیک روبه رو شدیم که تمام ظرفیت خود را بر اساس این تاکتیک
شاهد جلوه های زیبایی از ایثار اجتماعی در حوزه بهداشت و درمان کشور هستیم
شهرستان، از تلاش و ایثار جامعه درمانی کشور تقدیر کرده است. نیکدل ضمن اعلام این خبر، با اشاره به تلاش های ایثارگرانه کادر درمانی کشور در مبارزه با ویروس کرونا بیان داشت: ایثار و از خودگذشتگی پزشکان و پرستاران و مجموعه کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا، یادآور ایثار و از خودگذشتگی دوران دفاع مقدس می باشد و تقدیر از آنان کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم. رئیس بنیاد