سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۴۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پارسینه ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۲۰:۴۵

وزیر بهداشت افغانستان به کرونا مبتلا شد

وحید الله مایار سخنگوی وزارت بهداشت افغانستان، با تایید این خبر گفت که تست کرونای فیروز چند روز پیش مثبت شده و فعلا در قرنطینه خانگی بسر می برد. مایار همچنین تاکید کرد که وضعیت عمومی وزیر بهداشت افغانستان مساعد است. این اولین مقام افغان است که به بیماری کووید 19 مبتلا شده است. مقامات بهداشتی افغانستان امروز اعلام کردند در شبانه روز گذشته 171 واقعه کرونا مثبت در این کشور شناسایی شده و شمار بیماران کرونا در سراسر افغانستان به 3563 تن افزایش یافته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)