بستری 654 بیمار دچار سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان غربی
سایر منابع:
سایر خبرها
افزایش آمار جان باختگان به 48 مورد/ 226 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند
اتحاد خبر:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از ثبت سه مورد جدید فوت در استان خبر داد و گفت: متأسفانه شمار جان باختگان ناشی از ویروس کرونا در استان بوشهر تا روز یکشنبه اول تیرماه به 48 نفر رسیده است. دکتر سعید کشمیری در گفت وگو با خبرنگار وبدا در استان بوشهر اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 17 مورد مبتلای جدید به کرونا در بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشک
جدیدترین آمار بستری بیماران کرونایی در قم
به گزارش شهر بیست به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر گفت: طی 24 ساعت گذشته و منتهی به 30 خردادماه جاری، 35 نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند. وی افزود: 17 نفر از این تعداد در بیمارستان های قم بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز، با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند. رئیس دانشگاه علوم
شمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا در کردستان 221 نفر رسید
به گزارش خبرنگار مهر ، فرزین رضایی ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران آخرین آمار شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان کردستان طی 24 ساعت اخیر را اعلام کرد. وی ادامه داد: در 24 ساعت اخیر تعداد 221 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان کردستان شناسایی شده اند و متأسفانه و روند رو به رشد شماره افراد مبتلا در این استان همچنان ادامه دارد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به
مثلث دورهمی ، عروسی و ختم ، عوامل فزاینده در ابتلا به کرونا در فارس
/> رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز یکشنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی، از افزایش چشمگیر مبتلایان به کرونا در هفته گذشته در فارس خبر داد اظهار داشت : دورهمی های خانوادگی، مراسم عروسی و ختم، بیشترین علت افزایش ابتلا به کرونا در استان فارس است. دکتر مهرزاد لطفی با اشاره به نشست های ستاد ملی کرونا و ستاد استانی مقابله با کرونا، بر استفاده از ماسک در مکان های
درخواست برپایی بیمارستان صحرایی کرونا در دزفول
بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های نظام مافی شوش و کارون گتوند نیز پذیرش می شوند. وی ادامه داد: در حال حاضر قرنطینه به 10 درصد رسیده و ویروس در سطح جامعه در حال چرخش است لذا تست گیری در این شرایط دیگر فایده ای ندارد. پریدار افزود: روزانه 20 تا 30 نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان های حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول بستری می شوند که طبق نظر کارشناسان تا پایان تیرماه این آمار
تعداد بیماران کرونایی مازندران بستری همچنان 3 رقمی است
شفقنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هم اکنون 226 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند. به گزارش فارس، کرونا در مازندران چهار ماهه شد و در این مدت مازندران روزهای بحرانی و هشداری را تجربه کرده است. بحث سیر و سفر و مسائلی از این قبیل مشکلاتی را در استان ایجاد کرده که در حال حاضر نیز مازندران
نخستین پلاسما درمانی کرونا در دزفول انجام شد
بزرگ دزفول با اشاره به مراجعه چهار هزار و 612 نفر با علائم حاد تنفسی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به این بیمارستان اظهارداشت: یک هزار و 583 نفر از این تعداد بستری شدند. وی نمونه گیری از 401 نفر کادر بیمارستان بزرگ دزفول را یادآور شد و افزود: تست کرونای 163 نفر از این تعداد مثبت شده است. بختیاری گفت: 74 درصد فوتی های ناشی از کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول دارای بیماری های زمینه
35 مورد جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های کرمان بستری شدند
به گزارش خبرنگار مهر ، مهدی شفیعی بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری با اشاره به بستری شدن 35 مورد جدید طی 24 ساعت گذشته در بیمارستان های استان کرمان اظهار کرد: از این تعداد شش نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دو نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 20 نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، سه نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و چهار نفر از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند. وی
کرونا دوباره در مازندران اوج گرفت
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،گفت: 24 ساعت گذشته 55 بیمار جدید مشکوک به کووید 19 در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی مازندران پذیرش و بستری و 60 نفر ترخیص شدند. او افزود: اکنون 226 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند. او همچنین به تشدید نظارت
ثبت 4 مورد بستری بیمار مبتلا به کرونا
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد ، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی 24 ساعت گذشته، چهار نفر ابتلا به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری بستری شدند. بیشتر بخوانید: مرگ دو نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا ویروس او افزود: با فوت یک مورد جدید، آمار فوتی ها بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری 41 نفر شد. شیرانی
کرونا در کردستان همچنان در اوج/ شناسایی 221 بیمار جدید و فوت 3 نفر
به گزارش خبرگزاری کُردپرس، دکتر فرزین رضاعی اظهار کرد: در حال حاضر 531 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند . رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک بیمارستان های استان افزود: در بیمارستان توحید سنندج 176 نفر، بعثت سنندج 59 نفر، کوثر سنندج 137 نفر، امام خمینی سقز 37 نفر، بوعلی مریوان 37 نفر، فجر مریوان 13 نفر، شهید بهشتی قروه
آخرین آمار وضع کرونا در منطقه کاشان
فعلا 58 بیمار حاد تنفسی بستری می باشند و یک مورد فوتی خانم چهل ساله در 24 ساعت گذشته رخ داده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه 2832 بیمارحادتنفسی تاکنون مرخص شده اند، اظهار کرد: تاکنون 1406 نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده اند. انتهای پیام
بستری شدن دو بیمار جدید در بیمارستان شهید بهشتی کاشان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تاکنون دوهزارو 827 بیمار مرخص شده اند گفت: این دو بیمار جدید اهل کاشان هستند. سید علیرضا مروجی افزود: در مجموع هم اکنون 55 بیمار حاد تنفسی بستری هستند و مورد فوت در 24 ساعت گذشته رخ نداده است. او گفت: آزمایش کرونای 1386 نفر نیز مثبت اعلام شده است و 33 هزار و 367 نفر تاکنون به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند. انتهای پیام/ ...
ثبت 59 مورد جدید ابتلا به کرونا در مازندران
/> دکتر جلالی،رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری 13 مورد جدید مبتلا به کرونا رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم گفت: در 24 ساعت گذشته 13 بیمار کرونایی جدید در بیمارستان های بابل پذیرش و همین تعداد بیمار نیزبا بهبودی نسبی مرخص شدند. دکتر جلالی مجموع بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های زیر مجموعه این دانشگاه را 94 نفر اعلام کرد: 26 بیمار کرونایی نیز با علائم تنفسی حاد
شناسایی 259 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان
کرد: هم اکنون 82 بیمار مبتلا به کرونا در کردستان در بخش ویژه (آی سی یو) بیمارستان های استان کردستان بستری هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را 246 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 52 نفر در سقز، 81 نفر در سنندج، 21 نفر در قروه، 21 نفر در بانه، در مریوان 16 نفر، 17 نفر در بیجار، 23 نفر در کامیاران، 10 نفر در دیواندره و
افزایش مبتلایان به کرونا در البرز و خطر رسیدن به وضعیت قرمز
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز البرز ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما از افزایش شیوع کرونا در البرز خبر داد و گفت: متاسفانه در یکی دو هفته اخیر به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی تعداد مبتلایان به کرونا در استان افزایش داشته است. دکتر حسین کریم وی گفت: در حال حاضر وضعیت این بیماری در استان عادی نیست نیست اگر چه وضعیت کرونا در استان به وضعیت کنترل شده ای
بخش ویژه کرونا در بیمارستان کودکان
مرکز بهداشت شهرستان، برادر 15 ساله متوفی نیز با ثبت علائم خود در سامانه 4030خود اظهاری انجام می دهد، اما پس از تماس همکاران مراقب سلامت از دادن اطلاعات به همکاران مرکز خدمات جامع سلامت خودداری و عنوان می کند ما خانوادگی کرونا گرفته و بهبود پیدا کرده ایم و حال همه ما خوب است. نوروزیان ادامه داد: پیرو اظهارات پزشکان معالج، متأسفانه در زمان مراجعه بیمار به بیمارستان دچار نارسایی حاد تنفسی و
تعداد بستری بیماران کرونایی در قم افزایش یافت
را مبتلا می کند. وی گفت: طی 24 ساعت گذشته و منتهی به سی و یکم خردادماه 38 نفر با تشخیص احتمالی ویروس به مراکز درمانی قم مراجعه و در اورژانس بیمارستان پذیرش شدند. قدیر گفت: از این تعداد 18 نفر به دلیل مشکلات حاد بستری و مابقی نیز پس از دریافت خدمات اولیه درمانی و اخذ دارو از اورژانس بیمارستان، مرخص شدند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: طی 24 ساعت گذشته تنها سه
درخواست علوم پزشکی بوشهر برای اعمال مجدد محدودیت ها
ویژه قرار دارند. رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: 88 مورد مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند. وی با بیان اینکه 274 نفر بیمار حاد تنفسی در 24 ساعت گذشته به بیمارستان های استان بوشهر مراجعه کرده اند تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا در کشور و استان بوشهر تاکنون 11 هزار و 267 بیمار حاد تنفسی به بیمارستان های استان بوشهر مراجعه کرده اند. کشمیری
6 استان در وضعیت قرمز کرونا
اینکه تا 30خرداد و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2615 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شده اند که 986 مورد بستری شدند، می افزاید: روز گذشته 120بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 9392 نفر رسید . بالاترین آمار ابتلا در سنندج رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 217بیمار جدید در این استان خبر می دهد و می گوید: درحال حاضر 531
دانشگاه علوم پزشکی مازندران: آمار افراد مبتلا به کرونا در مازندران همچنان بالا می رود
بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند. وی افزود: در همین مدت تعداد 34 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون 230 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در این مراکز
مبتلایان جدید بیماری کرونا به 11 نفر رسید
شهرام حبیب زاده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طبق گزارش آزمایشگاه مرکزی طی 24 ساعت گذشته جواب آزمایش 11 بیمار جدید مبتلا به بیماری کرونا مثبت اعلام شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: طی همین مدت 8 بیمار از مراکز درمانی استان ترخیص شدند و متاسفانه یک بیمار نیز به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد. این مقام مسئول افزود: هم اکنون 98
افزایش تعداد جانباختگان مبتلا به کرونا به 43 نفر
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در 24 ساعت گذشته تعداد 28 مورد مبتلا به کووید 19 به تعداد بستری های مهاباد اضافه شده است و 3 بیمار مثبت قطعی فوت کردند. آقازاده با بیان اینکه این بیماران هر سه آقا در رده های سنی 60، 62 و 72 سال بودند، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در مهاباد 43 مورد قطعی مثبت و
افزایش تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی
جواد آقازاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته تعداد 638 نفر بیمار با علایم سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شدند که تعداد 187 نفر به طور قطع به بیماری کرونا مبتلا و 451 نفر مشکوک به کرونا هستند. وی با اشاره به بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان اعلام کرد: تعداد 120 نفر از بیماران در بخش آی سی یو بستری هستند که
اختصاص یک بیمارستان دیگر به بیماران با افزایش کرونا در ارومیه
: طی 24 ساعت گذشته تعداد 638 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که 187 نفر به طور قطع مبتلا به کرونا و451 نفر از این تعداد مشکوک به کرونا بودند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی اذعان کرد: تعداد 187 نفر از بیماران در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که وضعیت 43 نفر از این افراد وخیم گزارش شده است. آقازاده تاکید کرد
حذف ساعت ملاقات در بیمارستان های استان مازندران
به گزارش نبأپرس ، چند وقتی می شد که مازندران از وضعیت قرمز و بحرانی ویروس کرونا در امان بود و به وضعیت زرد و در برخی شهرهای استان به سفید تغییر وضعیت داده بود اما روز گذشته، روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در صفحه مجازی این دانشگاه، با تیتر "ملاقات بیماران تا اطلاع ثانوی ممنوع" زنگ خطر یک بحران دیگر در این استان را به صدا درآورد. بر اساس خبری که روابط عمومی و امور
دختر 10 ساله هرمزگانی در بین فوت شدگان کرونایی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تعداد فوتی های هرمزگان اکنون به 155 نفر رسیده است، عنوان کرد: متأسفانه روز گذشته دختر 10 ساله بندرعباس بدون بیماری زمینه ای در جمع فوت شدگان قرار داشت که نشان می دهد شرایط بسیار حاد و قرمز است. به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، دکتر حسین فرشیدی با بیان این مطلب که موقعیتی که در آن قرار داریم، وضعیت قرمز استان هرمزگان از نظر شیوع ویروس کروناست، اعلام کرد
نگرانی شدید ما خستگی کادر درمان و پر شدن تخت های بیمارستانی است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سعید کشمیری درباره شرایط استان بوشهر و شیوع کرونا عنوان کرد: در این مدت میزان نمونه گیری را بالا برده ایم به این علت که می خواستیم تمام افرادی که در تماس با موارد مثبت قبلی بوده اند را مورد آزمایش قرار دهیم و این طبیعی است که وقتی یک اپیدمی در مراحل صعودی قرار می گیرد نمی توان روزانه در مورد آن صحبت کرد و بهتر است که وضعیت هفتگی تحلیل شود و چون اعلام آمار
کرونا سن و جنس نمی شناسد/دختر 10 ساله هرمزگانی در بین فوت شدگان کرونایی
رسیده است، عنوان کرد: متأسفانه روز گذشته دختر 10 ساله بندرعباس بدون بیماری زمینه ای در جمع فوت شدگان قرار داشت که نشان می دهد شرایط بسیار حاد و قرمز است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به این که تاکنون 30 هزار و 292 تست کرونا در استان هرمزگان انجام شده است، اظهار کرد: در حال حاضر 203 نفر بستری، 23 نفر در آی سی یو و 13 نفر وضعیت وخیم دارند. فرشیدی با اشاره به این که در حال حاضر 37 تیم نظارتی در سطح استان مشغول فعالیت اند، افزود: 612 مورد بازدید صورت گرفته که از این تعداد 6 واحد به دلیل عدم رعایت پروتکل ها پلمب شده اند و 23 مورد اخطار 48 ساعته دریافت کرده اند. ...