فرماندار اسلامشهر: مردم فریب تبلیغات دروغ درمان کرونا را نخورند
سایر منابع:
سایر خبرها
مدافعان سلامت کشور امروز در مبارزه با ویروس کرونا ،جا پای شهدا گذاشتند
به گزارش ایثار شهرستانها" نشست شورای مشورتی ایثارگران در فرمانداری شهرستان اسلامشهر به ریاست مسعود مرسلپور فرماندار و روسای ادارات این شهرستان صبح سه شنبه بیست و یکم مرداد ماه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد. فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به ایثار اجتماعی در فضای عمومی جامعه گفت:مدافعان سلامت کشور امروز در مبارزه با ویروس کرونا ،جا پای شهدا گذاشتند و ایثار اجتماعی را به معنی
نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این نشست که داود سرمدی معاون امور فنی و عمرانی فرماندار و رئیس آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشت، مسعود مرسلپور ضمن قدردانی از فعالیت های خیرین مدرسه ساز و اقدامات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در شهرستان گفت: روند اجرایی مدرسه سازی در شهرستان اسلامشهر مثبت و مطلوب است. وی با بیان اینکه از13 آموزشگاه در دست احداث 8پروژه برای
شیوع کرونا دستاویزی برای عدم تکریم ارباب رجوع نشود
، دستاویزی برای عدم تکریم ارباب رجوع شود. راه اندازی دانشکده پرستاری در سقز فرماندار سقز با اشاره به راه اندازی دانشکده پرستاری در آینده نزدیک بیان کرد: این اقدام، نوید بخش تربیت نیروی متخصص بومی است. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز هم با عنوان اینکه آمار مراجعه کنندگان به مراکز درمانی بسیار کاهش یافته است عنوان کرد: سقز دو پیک کرونا را با شرایط اوج بحران و شدت
برگزاری جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان پردیس
بهداشت و درمان، صمت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی تداوم یافته و برخورد قانونی با متخلفین بهداشتی صورت گیرد همچنین رفع نواقص توسط اداراتی که طی بازرسی به عمل آمده پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، چاپ بنرهای آموزشی مرتبط با بیماری کرونا توسط بخشداری ها و شهرداری ها، اطلاع رسانی به باغداران برای فنس کشی کانال های روباز کشاورزی یا استخرها، همکاری ادارات با شبکه بهداشت در اجرای طرح های مصوب از مصوبات این جلسه بود.
گچساران همچنان در وضعیت قرمز
شرایط را برای کنترل سخت تر خواهد کرد. خوان پایه افزود:مردم همچنان باید دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، شرکت نکردن در مراسمات عروسی و عزا و رعایت فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا به شیب نزولی بیماری کرونا برسیم و شهرستان به شرایط عادی و سفید بازگردد. سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران نیز گفت: برای کنترل بازار و رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط صنوف
آزادگان شاغل در ادارات رشتخوار تجلیل می شوند
ای عزیزان تقدیر و تکریم شود و هم چنین با هماهنگی صورت گرفته با اداره مخابرات شهرستان ارسال پیامک تبریک و تلفن گویا نیز از برنامه های این شهرستان می باشد. در پایان سلطانی ضمن تقدیر از تمامی ادارات و نهادهایی که در این برنامه مارا یاری خواهند کرد گفت: طبق مکاتبه صورت گرفته با شبکه بهداشت و درمان شهرستان ویزیت و خدمات رایگان به آزادگان عزیز و خانواده ایشان در تمامی مراکز بهداشتی شهرستان انجام
وضعیت در گرگان همچنان قرمز است؛ دستورالعمل های بهداشتی را با جدیت رعایت می کنیم
مسئولان هیئت ها و نظارت بر فعالیت آنها خواهد بود. حمیدی با تقدیر از مرکز بهداشت برای پیگیری مداوم اجرایی شدن مصوبه ها و سایر موارد در حوزه های مختلف گفت: برای کاهش فشار کار، مرکز بهداشت با تقسیم وظایف و آموزش های لازم به سایر ادارات از ظرفیت آنان نیز در امر کنترل ویروس کرونا استفاده کند. به گفته فرماندار گرگان در این مدت 3 قلیانسرا تعطیل و 34 قلیان جمع آوری شد. همچنین در این مدت 73
تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اسلامشهر
وقطعا بدون حضور خبرنگاران مدیران دستگاه ها از انجام وظیفه خطیرشان عاجز خواهند بود. مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر ادامه داد: با گذشت بیش از دو سال از مدیریتم در آموزش و پرورش اسلامشهر، تلاش کردیم با اندک بضاعتمان در جهت پاسخگویی به مطالبات مردم و حقوق به حق آنان قدم بر داریم که اگر این مهم محقق شده به لطف حضور و مداخله به موقع خبرنگاران بوده است. وی در پایان با اشاره به
بازدید معاون فرماندار قرچک از نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و مسئولان
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ معاون فرماندار در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با بررسی های صورت گرفته کارشناسان امر و نیز طی بازدیدهای امروز مشاهده شد که بانک ها آلوده ترین نقاط در انتقال بیماری کووید 19 هستند. وی ادامه داد: حدود 80 درصد مردم در بانک ها و برخی مراکز خدمات عمومی از ماسک استفاده می کنند که جای امیدواری و تقدیر و تشکر دارد. خدایی راد بیان داشت: در مراکز خرید
فرماندار بندرعباس تاکید کرد لزوم تداوم استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی
: اقدامات بسیار خوبی در خصوص پیشگیری و مبارزه با ویروس منحوس کرونا تا این لحضه در شهرستان بندرعباس صورت گرفته و اقشار مختلف جامعه بعنوان بازرسان افتخاری بسیج شدند که همچنان این بازرسی ها در حال انجام است و حوزه بهداشت و سلامت خوب عمل کردند که جا دارد از زحمات این عزیزان قدردانی شود. وی در ادامه گفت: در حوزه فرودگاه باید در سالن های انتظار فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک رعایت و
اصناف و کسبه در مقابله با کرونا پیشتاز باشند
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندار شهرستان قرچک از اصناف و کسبه خواست برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا پیشتاز بوده و الگوی سایر شهروندان باشند. وی گفت: متأسفانه مشاهده می شود که در برخی صنوف، فروشندگان نسبت به اجرای پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک کوتاهی می کنند که با این شیوه بطور حتم روند نابودی این ویروس منحوس طولانی تر می شود. خطیبی افزود: برای حفظ
تشکیل جلسه بررسی آخرین وضعیت حوزه بهداشت و درمان شهرستان ری
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، جلسه بررسی آخرین وضعیت حوزه بهداشت و درمان با حضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سیدعلی یزدیخواه نماینده مردم تهران- ری- شمیرانات- اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، معاونین فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، روسای بیمارستان های فیروز آبادی، شهدای هفتم تیر و صدیقه زهرا (س) در محل فرمانداری ری برگزار شد.
نقد لازم است اما نه با بسته تجویزی/کاهش تعداد بستری ها کرونایی درشهرستان نور
تجویزی در مورد خاص به اصطلاح نقد کرد، زیرا این تخریب است و ذات رسانه و خبرنگار متعهد آن را نمی پسندد. فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: در شرایط جنگی به خودی حمله کردن و ضربه زدن در هیچ منطقی وجود ندارد چون در این شرایط تنها به وحدت و حمایت نیاز داریم تا با دشمن مقابله و بر آن پیروز شویم. این مسوول با اشاره به اقدامات شهرستان در موج اول و دوم کرونا ، خاطر نشان کرد: با همدلی
6 بانک و اداره جزء بهترین ها در رعایت پروتکل های بهداشتی / پلمپ 6 واحد صنفی در گچساران / حضور مدیران در ...
د بوده است، بالاترین میزان بستری های شهرستان 52 مورد و کم ترین میزان بستری ها 18 نفر بوده است. خوانپایه اظهار کرد: از میان مبتلایان، 465 نمونه مرد، 404 نمونه زن بوده اند، که از این تعداد 787 مورد مبتلایان شهری، و 83 مورد مبتلایان روستایی بوده اند. باشتی معاون شبکه بهداشت و درمان در خصوص گشت های مشترک با حضور کارشناسان بهداشت در بازار و اماکن این شهرستان گفت: تاکنون 251 مورد بازدید از م
افتتاح و بهره برداری از 95 پروژه در هفته دولت در دیواندره
: شهرستان دیواندره از نظر سرمایه های اجتماعی و بسیاری از بخش ها ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد، ادارات شهرستان در جذب سرمایه گذار برای صنایع تبدیلی بوِیژه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی و دامپروری تلاش کنند. فرماندار دیواندره به لزوم اطلاع رسانی دقیق و شفاف خدمات دولت اشاره کرد و افزود: همه مسئولان در بخش های عمرانی، خدماتی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و ... باید اقدامات دستگاه های خود را از طریق روابط عمومی اداره مربوطه و رسانه ها تشریح و به اطلاع مردم برسانند. انتهای پیام/م
فرهنگ سازی و جمع آوری کمک های خرد مردمی در مدرسه سازی با پویش ملی آجر به آجر محقق می شود
تا مهرماه تعداد قابل توجهی از این مدارس تحویل اداره آموزش و پرورش شود. مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با اشاره به آغاز پویش ملی آجر به آجر در تهران و همچنین در سطح کشور، تصریح کرد: پویش ملی آجر به آجر در جهت فرهنگ سازی احداث مدارس، تکریم از خیرین مدرسه ساز و همچنین جمع آوری کمک های خرد مردمی در امر مدرسه سازی راه اندازی شده است و پیشنهاد می شود تا شهرستان اسلامشهر نیز ضمن معرفی حداکثری پویش ملی آجر به آجر به عموم مردم، از منابع ارزش افزوده در راستای امر خطیر مدرسه سازی استفاده گردد. ...
تشریح برنامه های سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس
چهارم شهریور ماه اشاره کرد. مسئول امداد و درمان سازمان جامعه پزشکی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این برنامه در برخی از ادارات کرمانشاه شامل سازمان جهادکشاورزی، صدا و سیما، استانداری، فرمانداری، آبفا شرکت برق، شهرداری منطقه 5 و شماری از بانک ها که به کانون بسیج جامعه پزشکی نزدیک تر هستند، اجرا خواهد شد. وی همچنین از اجرای طرح شهید رهنمون که در چهارشنبه های اول هر ماه اول هر ماه
تعزیه میدانی محرم شوش برگزار نمی شود
بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی 2 ساعت است. فرماندار شوش اظهارداشت: نظارت و بازرسی ها در این ایام توسط عوامل بهداشت و درمان، مراجع انتظامی و قضایی، سازمان تبلیغات اسلامی، دامپزشکی و اداره صمت تشدید می شود و درصورت مشاهده هرگونه تخلف و بی اعتنایی به دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا و تهدید سلامت شهروندان با افراد خاطی برخورد جدی خواهد شد.
فرماندار گناباد: نباید با کوتاهی سلامت عمومی را به خطر انداخت
باید با تهیه برنامه ها و اخبار و گزارش های محتوایی برای آگاهی بخشی مردم گام بردارند. قربانی از خیران و افرادی که نذوراتی در محرم و صفر دارند خواست این نذرها را به بخش بهداشت و درمان و مقابله با بیماری کووید 19 و تامین بخشی از هزینه های مرتبط با آن اختصاص دهند. وی با اشاره به قرمز بودن وضعیت گناباد از نظر شیوع کرونا ادامه داد: برگزاری هر نوع اجتماعات و عزاداری در مساجد و منازل
انجام 3هزار و 560 مورد نمونه گیری تشخیص کرونا در گچساران
اعلام شده است، ابراز کرد: از مجموع این تعداد460نفر آقا و تعداد 404 نفر خانم در سطح شهرستان به این ویروس مبتلا شده اند. وی تصریح کرد: از مجموع 869 مورد مبتلا به ویروس کرونا تعداد83نفر در مناطق روستایی و تعداد 787 بیمار مبتلا به کرونا در سطح شهر شناسایی شده اند. سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: هم اکنون 32 بیمار و مشکوک به کرونا در بیمارستان های شهید رجایی و نفت
اعلام جرم برای برگزارکنندگان 11 مراسم عروسی و ترحیم در زنجان
رضا عسگری شامگاه دیروز (20 مردادماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه در منطقه گاوازنگ زنجان مشکلات جدی وجود دارد، اظهار کرد: در مجموع 48 مرکز توزیع مواد غذایی عمومی در این محدوده فعال است که از این تعداد حدود 60 درصد پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند. وی با اشاره به پلمب دو باب کافی شاپ در منطقه گاوازنگ و صدور اخطار به رستوران
حضور دسته های عزاداری در خیابان های شهرستان نهاوند ممنوع است
باشد. فرماندار نهاوند با بیان اینکه نیروی انتظامی با تمام توان و ظرفیت در کنار سازمان تبلیغات خواهد بود، گفت: شبکه بهداشت و درمان با تشکیل تیم بازرسی بر نحوه برگزاری مراسم ها و رعایت پروتکلهای بهداشتی نظارت کند. وی افزود: آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان تمامی ظرفیت های سالن ورزشی و مدارس خود را جهت برگزاری مراسم محرم در اختیار سازمان تبلیغات قرار دهند. ناصری
6800 بازدید از اماکن عمومی و اصناف تنگستان انجام شد
عادل مقدس روز دوشنبه در جمع مسئولان شهرستان تنگستان افزود: بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بانک ها، ادارات و سازمان ها، دفاتر پیشخوان، قهوه خانه ها و کیوسک ها، اماکن ورزشی، نانوایی ها، شرکت ها، پمپ بنزین ها و آرایشگاه ها ادر راستای کاهش مخاطرات محیطی ابتلا به کرونا توسط بهداشت و درمان تنگستان انجام شد. وی بیان کرد: به هیچ وجه با تهدید کنندگان سلامتی مردم مماشات نشد و در
فرماندار: درگزین در مهار کرونا می تواند الگوی کشور شود
استان همدان معارفه شد. وی ادامه داد: شبکه بهداشت و سلامت از اداره های مهم محسوب شده چرا که برای ارتقای سلامت مردم برنامه ریزی کرده و سیاست های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را در شهرستان پیاده می کند. فرماندار درگزین یادآوری کرد: با توجه به تازه تاسیس بودن شهرستان درگزین در چند ماه گذشته شرکت توزیع نیروی برق، اداره ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران مستقل شدند و
بازدید سرزده فرماندار فریدونشهر از ادارات شهرستان به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدونشهر در راستای ...
به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدونشهر در راستای لزوم اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی و برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح ادارات شهرستان ، فرماندار فریدونشهر به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان به صورت سرزده از ادارات و نهادهای شهرستان بازدید به عمل آوردند و نکات لازم و ضروری را متذکر گردیدند . یادآوری می گردد طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در سطح کشور و شهرستان ، تمامی کار کنان ادارات ، نهاد ها و همچنین ارباب رجویان ملزم به استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند و ادارات از پذیرش مراجعین بدون ماسک خودداری خواهند نمود . ...
مشکل اصلیِ اشتغال، فرهنگ و توقع غلط پشت میزنشینی در جامعه است
، پردیس و اسلامشهر در شهرستان اسلامشهر که با حضور 12 نفر از نمایندگان این حوزه انجام شد، نمایندگان حاضر به همراه فرماندار و ائمه جمعه اسلامشهر، واوان و چهاردانگه و رؤسای ادارات و دستگاه های خدمات رسان با حضور در شرکت های صنعتی و صنفی سهند و برآورد و بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی فعال در منطقه با تولیدکنندگان و صنعتگران دیدار و گفت وگو کردند و در جریان مسائل و مشکلات آن ها در زمینه های مختلف، که
خبرنگاران شهرستان گتوند تجلیل شدند
/> فرماندار شهرستان گتوند نیز در این مراسم گفت: خبرنگار باید عشق و علاقه به کار خود داشته باشد. اخبار را منصفانه بنویسد و بین مردم همدلی و نشاط ایجاد کند. وی ضمن قدردانی ازخبرنگاران در کمک به مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت: از اینکه خبرنگاران در حل مشکلات یاری رسان مسئولان هستند صمیمانه از آنها تشکر می کنیم و اطلاع رسانی این قشر زحمت کش در خصوص اطلاع رسانی و مقابله با ویروس کرونا ستودنی
از انتقاد سازنده در مسیر توسعه شهرستان زبرخان استقبال خواهم کرد
زیر ساخت ها است و ما باید به دنبال یک نقشه توسعه در شهرستان باشیم. فرماندار زبرخان ادامه داد: طرح توسعه شهرک صنعتی و ایجاد ناحیه صنعتی اسحاق آباد، ارتقای بهداشت و درمان و دریافت ردیف اعتباری برای ساخت بیمارستان، تکمیل کادر نیروی انسانی در ادارات مختلف، استقرار بعضی از ادارات که در گذشته فعال نبوده اند از جمله برنامه های مهم پیش روی این مجموعه است. سلیمانی گفت: خبرنگاران می
گلایه هایی از جنس روابط عمومی ضعیف ادارات شهرستان اشکذر
به گزارش اشکذر خبر؛ نشست شب فرهنگی اصحاب رسانه با فرماندار شهرستان اشکذر با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد. هادی نسب، فرماندار شهرستان اشکذر در نشست با اصحاب رسانه شهرستان، گفت: بیشتر مطالبات خبرنگاران ، در مورد مجتمع فرهنگی، آلایندگی ها، ترافیک در جاده سنتو و روابط عمومی ضعیف در شهرستان است. وی با اشاره به اینکه آلایندگی