خانه مطبوعات در کنگان راه اندازی می شود
سایر منابع:
سایر خبرها
مثلث خبرنگار،مردم و مسئولین عامل پیشرفت جامعه/خبرنگاران خط مقدم اطلاع رسانی و جهت دهی افکار عمومی هستند
به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز ؛ مصطفی غلامپور فرماندار رودان در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان رودان اظهار کرد: شکست ویروس کرونا همت همگانی و مشارکت عمومی برای ماندن در خانه و حفظ بهداشت فردی را می طلبد و در این راستا سهم رسانه ها و خبرنگاران رودانی در ترویج این فرهنگ کارساز و راهگشاست. فرماندار رودان با بیان اینکه خبرنگاران به یقین در جریان توسعه کشور و استان نقش اساسی و مهمی دارند
آئین تجلیل از خبرنگاران تاکستان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اکبری رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان تاکستان ضمن تبریک روز خبرنگار، بیان داشت: خبرنگاران علی رغم مشکلات و موانع زیاد با داشتن شجاعت در عملکرد خودشان همیشه در راستای شفاف سازی و بیان واقعیات در شکوفائی و پویایی یک جامعه و ایجاد امیدبخشی به مردم نقش آفرینی نمودند؛ وی از زحمات بی وقفه خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات قدردانی
خبرنگاران دشتی تجلیل شدند
/> وی تصریح کرد: علی رغم محدودیت های بودجه ای بهره برداری از طرح های عمرانی، کشاورزی و خدماتی در هفته دولت بیانگر خدمات خالصانه مسوولان به مردم است. حمید زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز به ارائه گزارش مختصری از فعالیت های صورت گرفته در حوزه مطبوعات و رسانه جهت حمایت از خبرنگاران پرداخت در پایان این نشست از طرف فرماندار شهرستان دشتی از خبرنگاران این شهرستانبا اهداء هدایا تجلیل به عمل آمد.
نقش اساسی فضای مجازی و رسانه ها در مقابله با فساد
های استان در تولید محتوا در ایام کرونا ستودنی است مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار کرد: افتخار داریم که در دورانی که کرونا شایعه شده و دنیا با این ویروس درگیر است رسانه های استان با دست خالی در حوزه تولید محتوا در سطح ملی در سطح استان های برتر بوده اند. حسین مسگرانی با اشاره به اینکه ارتباط بسیار خوبی بین اصحاب رسانه و شورای اطلاع رسانی وجود دا
فرماندار کاشان از دو تشکل مردم نهاد بازدید کرد فرماندار ویژه شهرستان کاشان، به همراه معاون سیاسی، امنیتی ...
فرماندار ویژه شهرستان کاشان، به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و رییس اداره ورزش و جوانان " از دو تشکل مردم نهاد "منتظران ظهور" و "خانه ورزش و نشاط" بازدید کرد. در این بازدید که به مناسبت روز"تشکل ها و مشارکت های اجتماعی انجام گرفت، فرماندار ویژه شهرستان کاشان از نزدیک با اهم فعالیت های این دو مجموعه آشنا شد. در ادامه از خدمات و اقدامات ارزشمند مصطفی منتظرالمهدی دبیر تشکل نسل منتظر ظهور و مهدی تسلطی مسوول خانه ورزش و نشاط تقدیر شد.
تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان ابهر
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر، مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و فعالان عرصه خبر شهرستان ابهر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر، فرمانداری شهرستان و شهرداری و شورای اسلامی ابهر به صورت متمرکز در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد. شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر ابهر ضمن تبریک گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار و تقدیر از زحمات خبرنگاران شهرستان، عملکرد
نباید مطالبه گری رسانه ای سرکوب شود
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، خیراله خزایی فرماندار کنگاور گفت : توسعه زمینه های مختلف، پیشرفت و تعالی جامعه بدون حضور خبرنگاران امکان پذیر نیست. او با اشاره به اینکه بررسی مسایل اجتماعی و پیگیری آن ها توسط خبرنگاران نسبت به دیگر موضوعات بسیار پررنگ است، گفت : واقع بینی و حقیقت بینی باید مورد توجه جدی خبرنگاران قرار گیرد. خزایی انعکاس فعالیت ها
خبرنگاران همواره صدای مردم را به مسئولین می رسانند/درصددیم کارخانه پالایش کک در شهرستان راه اندازی شود.
تاکید فرماندار میناب بر نقدپذیری/وعده ی اختصاص مکان برای خانه مطبوعات
افزون خبرنگاران فعال و کوشا در این شهرستان بتوانیم گره گشای حل مشکلات در این منطقه باشیم. سلحشور با بیان اینکه خبرنگاران باید بدانند در قبال ملت و کشور، باورها و اعتقادات مردم و منافع ملی و محلی مسئولند، افزود: سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی خبرنگاران است، بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های
طی مراسمی از خبرنگاران شهرستان خرم دره تجلیل شد
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره ، در این مراسم ایرج داودبیگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره وظایف خبرنگار را انعکاس رخدادهایی دانست که قابلیت اطلاع رسانی به جامعه را دارد وی در ادامه افزود: تعداد کمی از خبرنگاران شهرستان خرمدره عضو خانه مطبوعات هستند واز فعالین حوزه مطبوعات خواست در اسرع وقت نسبت به عضویت در خانه مطبوعات استان اقدام کنند . وی
استاندار بوشهر: رفع مشکلات خبرنگاران استان در دستور کار مدیران است
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با اعضا هیئت مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر با اشاره به نقش مهم رسانه ها در دنیای امروز اظهار داشت: امروزه خبرنگاران بهترین و امین ترین افراد برای ارتباط با مردم برای انتقال مسائل و مشکلات هستند. وی، وجود فضای آزاد اطلاعات و رسانه را فرصتی مناسب برای مبارزه با فساد در بخش های مختلف دانست و تاکید کرد: اگر رسانه در
گزارش|توسعه جوامع بشری در گرو مطالبه گری رسانه ها / رسانه مطالبه گر چه رسانه ای است؟
مطبوعات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اصل مهم بی طرفی، گفت: رعایت اصل انصاف و بی طرفی مهمترین اصل در مطالبه گری رسانه ها است و متاسفانه اصل مغفول مانده ی رسانه های امروزی است که به تشدید فضای بدبینی و انحطاط و برچسب زنی به رسانه ها دامن زده و روز به روز سواد و ذوق رسانه ای در جامعه را کاهش می دهد. فیاضی با بیان ایجاد انگیزه برای فعالین رسانه، بیان کرد: خبرنگاران هم عضوی از خیل مردمی هستند
علوم پزشکی ساوه ظرفیت ارتقاء به دانشگاه را دارد
ستاد ملی مبارزه با کرونا و قرارگاه پدافند زیستی استان و شهرستان با تقویت بعد نظارتی شد. در ادامه امام جمعه ساوه گفت: خبرنگاران نجیب و منصف ساوجی با نگاه انتقادی که دارند، مواضع کلان در شهرستان را به خوبی رصد کرده و مدیریت می کنند. اگر اینطور نبود آسیب هایی متوجه شهرستان می شد و منافع شهرستان به عقب بازمی گشت. حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: راه اندازی خانه مطبوعات
تجلیل از خبرنگاران شهرستان انار
داشته باشند. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار از تلاش ها و پوشش های خبری و انتشار هشدارهای بهداشتی در خصوص بیماری کووید 19 توسط خبرنگاران که دوشادوش مدافعان سلامت شهرستان تلاش می نمایند تقدیر و تشکر کرد. در ادامه اصحاب رسانه شهرستان مشکلات خود را در خصوص تهیه خبر از ادارات شهرستان بیان نمودند و خواستار ایجاد شعبه ای از خانه مطبوعات استان در شهرستان انارشدند. در پایان این مراسم از خبرنگاران حاضر در این مراسم با لوح سپاس و جوایزی به رسم یادبود تقدیر به عمل آمد. ...
فرماندار شمیرانات: خبرنگاران را مشاوران امین خود می دانیم
مردم تبیین کنند. فرماندار شمیرانات یادآور شد: البته امروز نیز همچون سال های قبل، مشارکت خوب شهروندان و خیران را در کنار مسئولان داشتیم و اگر غیر از این بود، قطعاً این موفقیت های متعدد را در مقابله با بحران های مختلف کسب نمی کردیم. وی تاکید کرد: ما قدردان جامعه پر افتخار رسانه هستیم و با هماهنگی و همدلی با خبرنگاران ارتباط خواهیم داشت و فعالان این حوزه را عضو افتخاری شورای اداری
آیین تجلیل از خبرنگاران در فراشبند
باید ظرفیت های شهرستان را پوشش دهد و با بررسی ضعف ها به دنبال با کردن گره ای از گره های شهرستان شود. محمدی به دغدغه اهالی رسانه همچون بیمه، یارانه، نحوه عضویت در سامانه جامع رسانه های کشور، خانه مطبوعات، صدور کارت حرفه ای روزنامه نگاری و خبرنگاری و برگزاری کارگاه خبرنویسی پاسخ داد . حمدالله عربلو، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان فراشبند هم با تبریک روز خبرنگار گفت: گفتار و
درخواست فرماندار لارستان برای ساماندهی فعالیت رسانه ای در لارستان
معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان لارستان خواستار ساماندهی فعالیت برخی از سایت ها، شبکه های اجتماعی و کانال های غیرمجاز در شهرستان لارستان شد. به گزارش میلاد لارستان، جلیل حسنی در جلسه ای که با اصحاب رسانه به بهانه روز خبرنگار و با حضور خبرنگاران جرائد، مطبوعات و رسانه های برخط در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، در سخنانی با تأکید بر اینکه رسانه ها می بایست
گرفتن تصمیمات ما در اتاق های شیشه ای/ ما چیزی از مردم و خبرنگاران مخفی نداریم
/> وی تصریح کرد: همراهی مردم و مشارکت آنها سبب موفقیت نسبی در مقابله با ویروس کرونا شده است، امیدواریم که این همکاری ها ادامه داشته باشد و بتوانیم کرونا را شکست داده و زنجیره این ویروس را بشکنیم. فرماندار شمیرانات با اشاره به تقاضای ایجاد هماهنگی با خبرنگاران در مجموعه نمایندگی عالی دولت در شمیرانات، گفت: در این راستا مجموعه خبری به عنوان اعضا شورای اداری در جلسات حاضر شوند، البته ویروس
نشست صمیمانه معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار به مناسبت ...
خانواده مطبوعات دانسته و به این موضوع نیز افتخار می نمایم . آقای مهندس راعی، با تقدیر از حضور پر رنگ اصحاب رسانه در کنار اعضاء ستاد شهرستانی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا خبر از وضعیت شیوع این بیماری در سطح شهرستان دادند و بار دیگر ضمن تقدیر از کلیه مردم شریف شهرستان، خصوصا حافظان سلامت و مدافعان بهداشت از جمله پزشکان، پرستاران و کلیه کادر درمانی شهرستان، اعضاء جمعیت هلال احمر شهرستان
تجلیل فرماندار و نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی از اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن تبریک روز خبرنگار، از فرماندار و نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی به دلیل تدارک این جلسه قدردانی کرد و گفت: عشق را می توان زمانی دید که خبرنگاری به عشق انسان ها و نشان دادن درد آنها سخت ترین شرایط را تحمل می کند و از زندگی خود می زند. رضا ذاکری افزود: خبرنگار حامی
آیین تجلیل از خبرنگاران در مهدیشهر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر در این نشست با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار به خبرنگاران و فعالان رسانه ای این شهرستان، یاد شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را گرامی داشت. محمد طاهریان، همچنبین با تجلیل از تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی، از همکاری فرمانداری مهدیشهر در تجلیل از خبرنگاران تشکر کرد و
ساماندهی فضای مجازی؛ دغدغه اهالی رسانه در داراب
بر فضای مجازی و ساماندهی کانال های شبه خبری و غیرتخصصی تاکید کردند. استقرار کانون صنفی یا خانه مطبوعات از دیگر موارد مطروحه از سوی اهالی رسانه بود. فرماندار ویژه داراب نیز در این مراسم ضمن تاکید بر حفظ جایگاه رسانه، ایجاد چتر حمایتی برای این قشر را ضروری برشمرد. علی مظفری ایجاد کانون صنفی را از اولویت های خبرنگاران شهرستان داراب دانست و بر استقرار آن تاکید کرد.
اصحاب رسانه شهرستان دیر در راه سلامت مردم پیشگام هستند
یک خبرنگار است. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر گفت: بازسازی سالن پلاتو که محلی برای نمایشنامه و فعالیت هنرمندان است به دلیل ریزش سقف، نداشتن دستگاه سرمایشی و کف و صندلی های نامناسب نیاز به حمایت مسئولان دارد. نماینده خبرنگاران شهرستان دیر گفت: نبود همراهی و ارتباط مداوم مسئولان با اصحاب رسانه نگرانی حوزه خبر شهرستان است. عباس بحرانی ضمن گرامیداشت یاد و
فرماندار دیلم: امید بخشی مهمترین وظیفه خبرنگاران است
انعکاس این خدمات اقدام کنند. فرماندار دیلم با بیان اینکه نگاه دولت تدبیر و امید به سمت آزادی رسانه و مطبوعات بوده است، گفت: در همین راستا همواره از انتقادها استقبال و به دنبال شکایت از رسانه ای نبوده ام. وی بیان کرد: خبرنگاری شغل نیست بلکه عشق است و فعالان این حرفه همیشه با چالش و خطر مواجه هستند. فرماندار دیلم افزود: خبرنگاران بواسطه اشراف و اطلاعاتی که از جامعه دارند
فرمانداری مسوول تجهیزات خبرنگار صدا و سیما نیست
مستفید با اشاره به اینکه هم اکنون در جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمن هستیم، یادآور شد: جامعه و مسوولان هر دو به خبرنگار اعتماد دارند و این خبرنگاران هستند که به عنوان یک رکن اساسی و قابل اعتماد می توانند بین مردم و مسوولان ارتباط ایجاد کنند. وی، اصل امانتداری را یکی از اصول و ضوابط کار در رسانه دانست و اضافه کرد: باید تلاش شود، آنچه در شأن این شهرستان می باشد به صورت شفاف برای شهروندان اطلاع
فرماندار هرسین: نقش خبرنگاران در امیدآفرینی بسیار مهم است
: خبرنگاران می توانند در توسعه شهرستان موثر باشند و ضمن همکاری با مسوولین و جلوگیری از شایعه سازی در انتشار اخبار مستند و توسعه مشارکت اجتماعی نقش مهم خود را ایفا کنند. شاه آبادی با اشاره به اینکه انتشار اقدامات گسترده نظام و دولت با قلم خبرنگاران محقق خواهد شد، افزود: ایجاد نشاط اجتماعی و امیدبخشی در جامعه با انتشار واقعیات محقق خواهد شد که رسالت اصلی خبرنگاران است. فرماندار
میزگرد|آسیب شناسی تعامل خبرنگاران و روابط عمومی ها / چرا برخی مدیران پاسخگوی رسانه ها نیستند؟
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین ، ارتباط بین خبرنگاران و روابط عمومی ها همواره یکی از روابط پرچالش حوزه رسانه محسوب می شود؛ چرا که گروه اول به دنبال نقد عملکرد مسئولان و گروه دوم به دنبال دفاع تمام قد از کارنامه مسئول و مدیر بالادستی خود است. همین چالش ذاتی هم سبب ایجاد دردسرهای زیادی در حوزه ارتباط رسانه ها و روابط عمومی ها شده؛ به طوری که امروز در فضای رسانه ای استان قزوین می بینیم که بعضی از
آیین تجلیل از خبرنگاران در سپیدان
جمهوری اسلامی هستند انعکاس داده شود تا مردم بیش از پیش به نظام امیدوار شوند . رئیس شورای اطلاع رسانی شهرستان سپیدان در ادامه با اشاره به نقش موثر خبرنگاران در آگاهی بخشی به جامعه و مهار کرونا، افزود: خبرنگاران به عنوان قشر مؤثر اطلاع رسانی، در زمینه آگاهی بخشی بیماری کرونا به مردم نقش جلوتر از مدیران بودند که باعث شد تا در پیک نخست این بیماری، کمترین آمار مبتلا به کرونا در شهرستان را
در مراسم گرامیداشتِ روز خبرنگار چه گذشت؟
خبرنگاران را در قالب یک خبر خوب خطاب به اهالی رسانه اعلام کرد و گفت: قطعه زمینی در بهارستان و اصفهان برای مسکن خبرنگاران در نظر گرفته شده که اکنون در حال تغییر کاربری آن هستیم و هماهنگی های لازم آن با شهرداری انجام شده است. مدیر خانه مطبوعات اصفهان افزود: در سفر هفته گذشته وزیر راه و شهرسازی به اصفهان، مذاکراتی در خصوص مسکن خبرنگاران با وی انجام شد و آقای اسلامی پیشنهاد کرد که این ایده
مطالبه گری از ویژگی های اصلی حوزه خبررسانی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی رستمی صبح امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ویژگی های حوزه خبر و خبررسانی، شفافیت و مطالبه گری است و هر گاه این کارکرد مهم از دست برود، شایعات و اخبار دروغ در جامعه منتشر می شوند. وی با بیان اینکه مطالبه گری از دیگر ویژگی های کار رسانه است، گفت: ما خیلی کار ها می خواستیم برای مردم انجام دهیم و نتوانستیم و این وظیفه خبرنگاران