فرماندار شمیرانات: خبرنگاران را مشاوران امین خود می دانیم
سایر منابع:
سایر خبرها
آئین تجلیل از خبرنگاران تاکستان برگزار شد
.... در ادامه طاهری فرماندار تاکستان با گرامیداشت روز خبرنگاری و ارج نهادن به خدمات این قشر که در طول سال نسبت به تصویر افکار عمومی، اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم و همچنین بیان مسائل و مشکلات مردم، از خبرنگاران به عنوان بازوان مسئولین و زبان گویای مردم یاد کرد و عنوان داشت: توسعه و پیشرفت هر جامعه در یک فضای آرام و بدون تنش امکان پذیر می باشد لذا خبرنگاران و رسانه ها باید با همدلی و همکاری مسئولین برای ایجاد فضایی آرام در راستای توسعه شهرستان تلاش کنند. در پایان از خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان با اهداء لوح و هدایا تجلیل شد. ...
تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان ابهر
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر، مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و فعالان عرصه خبر شهرستان ابهر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر، فرمانداری شهرستان و شهرداری و شورای اسلامی ابهر به صورت متمرکز در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد. شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر ابهر ضمن تبریک گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار و تقدیر از زحمات خبرنگاران شهرستان، عملکرد
تقدیر از خبرنگاران شهرستان فهرج
سجاد رکن آبادی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فهرج در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به ویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و هم چنین شهید خبرنگار محمود صارمی گفت: خبرنگاران صاحبان اندیشه قلم و زبان گویای بین مردم و مسئولین هستند که بایستی بی طرفانه در انعکاس خبر اقدام نمایند. وی انعکاس مسائل و واقعیت های جامعه را رسالت اصلی رسانه و خبرنگار عنوان و تاکید
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رامهرمز از خبرنگاران تجلیل کرد
سرهنگ دوم پاسدار فاضل عارف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، صبح امروز ضمن تبریک روز خبرنگار به اهالی محترم رسانه و خبر، از آنها تجلیل نمود. عارف در این دیدار صمیمی ، مهم خواندن نقش رسانه در جامعه را از دیدگاه رهبر معظم انقلاب را اینگونه تشریح کرد و گفت: طبق فرمایشات رهبرمعظم انقلاب، تلاش شبانه روزی اصحاب رسانه در فضای مجازی برای حفظ انقلاب اسلامی بسیار مهم و حائز اهمیت است لذا فعالان فضای مجازی می بایست به این موضوع مهم اهمیت ویژه ای داده تا دژی مستحکم در مقابله با حملات رسانه ای دشمنان باشند. ...
آیین تجلیل از خبرنگاران در زرین دشت
زبان گویای مردم هستند تاکید کردند . ابراهیم خرم، فرماندار شهرستان زرین دشت هم با تبریک و تقدیر از خبرنگاران گفت: با وجود همه مشکلات و موانع که در این حوزه وجود دارد، همیشه در بیان صحیح و موثق مسایل و مشکلات و اخبار به سمع و نظر مسولین و مردم و روشنگری به جامعه پیشتاز باشید . اسماعیل هنرور، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرین دشت نیز با گرامی داشت و تبریک این روز به همه
خبرنگاران، حق گرایی را از خط گرایی ها مقدم دارند
نور حضرت عبدالعظیم حسنی (ع ) و امامزادگان والامقام ضمن تبریک به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و مطبوعات، دوام توفیقات این عزیزان را از خداوند منان مسئلت می نمایم. گفتنی است، در روز هفدهم مرداد ماه سال 1377 محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید و به مناسبت شهادت این خبرنگار وظیفه شناس، شورای فرهنگ عمومی، 17 مرداد ماه را به عنوان روز خبرنگار نام گذاری کرد. انتهای پیام/ ...
تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اسلامشهر
اینکه در شرایط فعلی قدرت تاب آوری مردم پایین آمده خاطرنشان کرد: از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان درخواست داریم در حوزه آموزش و پرورش به یاری ما بشتابند تا مردم را امیدوار تر از گذشته داشته باشیم و بتوانیم آرامش را در این حوزه در بین اولیا،مربیان، معمان، مدیران و دانش اموزان برقرار کنیم. گفتنی است آیین تجلیل آموزش و پرورش اسلامشهر از خبرنگاران تنها نشستی است که پس از گذشت چند روز از 17 مرداد در راستای تجلیل از خبرنگاران در سطح شهرستان اسلامشهر برگزار شده است.
عبدالرضا علی پناه: عشق به اطلاع رسانی از ویژگی های بارز خبرنگاران است
مناسبت اظهار داشت: ما خبرنگاران را مشاوران امین خود می دانیم و از مدیران شهرستان نیز خواسته ایم ضمن تکریم اصحاب رسانه ارتباط خوب و حرفه ای با آنان داشته باشند چرا که این قشر چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای شهروندان جامعه که مسئولان در قبال آنها وظیفه دارند، تلقی می شوند. وی افزود: حکومت کشور ما بر مبنای دموکراسی است و این بدان معناست که خط قرمزی با مردم وجود ندارد و تصمیمات بایستی در اتاق
طی مراسمی از خبرنگاران شهرستان خرم دره تجلیل شد
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره ، در این مراسم ایرج داودبیگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره وظایف خبرنگار را انعکاس رخدادهایی دانست که قابلیت اطلاع رسانی به جامعه را دارد وی در ادامه افزود: تعداد کمی از خبرنگاران شهرستان خرمدره عضو خانه مطبوعات هستند واز فعالین حوزه مطبوعات خواست در اسرع وقت نسبت به عضویت در خانه مطبوعات استان اقدام کنند . وی
آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان میبد
مشکلات مردم و سپس تحقیق در مورد اطلاعات و اخبار رسیده است. وی در پایان با بیان اینکه 7 نشریه مکتوب و 12 پایگاه خبری برخط در سطح شهرستان فعالیت دارند، اظهار داشت: خبرنگاران باید ابعاد مختلف بیانیه گام دوم مقام معظم را در اجتماع پیاده سازی کرده و رسانه ها و اصحاب رسانه نقش مهمی در ایجاد اتحاد و وحدت میان مردم و مسئولان دارند. لازم به ذکر است مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری فرمانداری، دفتر امام جمعه و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد برگزار شد. انتهای پیام/ ...
تجلیل از خبرنگاران شهرستان انار
در این مراسم سید حسین جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار در مراسم تجلیل از خبرنگاران به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار باتبریک این روز، گفت:حرفه خبرنگاری مشکلات خاص خودش را دارد اما با وجود این مسائل حوزه خبری بسیار ارزشمند است. وی افزود:خبرنگاری شاید از لحاظ اقتصادی برای خبرنگاران به صرفه نباشد اما عشق آنها به کارشان باعث شده در عرصه اطلاع رسانی فعالیت های موثری در جامعه
تجلیل فرماندار دلفان از خبرنگاران و اصحاب رسانه
لطفا برای دیدن عکس در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید
نشست صمیمانه معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار به مناسبت ...
مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا از طرح جامع دولت برای برگزاری عزدارای ماه محرم بر مبنای شور و شعور حسینی با عنوان: هرخانه یک حسینیه خبر دادند. ایشان همچنین بر ضرورت امید آفرینی در سطح جامعه توسط اصحاب رسانه تاکید و تصریح ورزیدند. در ادامه شهردار محترم شهر نجف آباد ضمن تبیین مباحث شهری برای حضار از لزوم تزریق نشاط و شعف اجتماعی به جامعه توسط خبرنگاران و صاحبان رسانه تاکید نمودند و آقای آسیابانی، نایب
نشست فرماندار جم با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، همزمان با روز خبرنگار، نشستی با حضور فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم با خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد. محمد حسینی فرماندار جم در این دیدار گفت: تلاش دولت تدبیر و امید این بوده است که از خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان چشمان بینای جامعه در رصد کردن عملکرد دولت و دستگاههای اجرایی و نیز پیگیری مطالبات مردم
بنیاد کاشمر میزبان خبرنگاران این شهرستان
به گزارش ایثار واحد خراسان رضوی ، حسین رزمی به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار با خبرنگاران و اصحاب رسانه کاشمر در سالن کنفرانس بنیاد شهید وامور ایثارگران این شهرستان دیدار و ضمن پاسخگویی به سوالات آنها از زحمات این عزیزان قدردانی کرد. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای خبرنگار گفت: خبرنگاران در دوران
پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛ قاسمی رئیس این اداره در طی پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب خبر و رسانه این شهرستان تبریک گفت. متن پیام ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سربیشه: بِسمِ رَبِّ المُطَّلِعینَ وَ الصِدّیقین هفدهم مرداد که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، "روز خبرنگار
تجلیل شهرداری رفسنجان از خبرنگاران/ تصاویر
به گزارش خانه خشتی ؛ آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت 17 مرداد گرامیداشت روز خبرنگار با حضور فرماندار و اعضای شورای شهر توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان در پارک خبرنگار این شهرستان برگزار شد. مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان در این آیین از خبرنگاران به عنوان الگوی جامعه یاد کرد و گفت: خبر باید مبتنی بر واقعیت، آگاهی کامل و متناسب با فرهنگ جامعه باشد و همچنین خبری
تجلیل فرماندار اشکذر از خبرنگاران شهرستان
به گزارش دفاع پرس از یزد، به مناسبت روز خبرنگار، نشست خبری هادی هادی نسب فرماندار اشکذر با اصحاب رسانه و خبر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر برگزار شد. هادی نسب در ابتدای این نشست ضمن عرض تبریک به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار، یاد و خاطره شهدای خبرنگار بویژه شهید محمود صارمی را گرامی داشت و بر هماهنگی و همدلی اصحاب رسانه شهرستان در راستای پیگیری و اجرای
تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی شهرستان کامیاران
جامعه بر عهده دارند. وی افزود : امیدواری مردم ، همراهی و حضور آنها در صحنه های مختلف باعث موفقیت و نقش اصحاب رسانه در این زمینه تعیین کننده است چنانکه در خصوص مبارزه با کرونا این همدلی را از رسانه ها و مردم شهرستان که جای تقدیر دارد دیدیم. در پایان از سوی فرماندار و رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کامیاران از خبرنگاران و روزنامه نگاران شهرستان کامیاران با اهدای لوح سپاس و بسته فرهنگی تجلیل بعمل آمد.
کرونا نتوانست رسانه را شکست دهد
پاوه و تهیه یب هدایا قدردانی می نماییم. پرویز ایده پور افزود: ما با تمام وجود از فعالیتهای شبانه روزی سایتها و خبرنگاران سطح شهرستان قدردانی می نماییم . وی گفت: در طول چهل سال گذشته هیچگاه هجمه های دشمنان به اندازه ی شش ماه گذشته از سال 99 بر علیه کشورمان نبوده است و رسانه های ما نیز به درستی جوابگوی این هجمات بوده اند و به آگاهی بخشی به جامعه مبادرت نموده اند. وی
خبرنگاران قشم در تحقق مطالبات مردم نقش اثربخش داشتند
مأموریتم در قشم همیشه با خبرنگاران ارتباط نزدیک داشته و در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی سؤالات آنان که پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند بوده ام. شایان ذکر است؛ با شهادت محمود صارمی در تاریخ 17 مرداد سال 1377 به دست طالبان در مزار شریف افغانستان، این روز به عنوان روز خبرنگار در تقویم رسمی کشور به ثبت رسید و به مناسبت این روز از سوی فرماندار شهرستان قشم، اصحاب رسانه و از جمله خبرنگاران تسنیم در جزیره قشم مورد تقدیر قرار گرفتند. انتهای پیام/7558/ی
تجلیل رمضانعلی فردوسی فرماندار شهرستان از خبرنگاران به مناسبت پاسداشت از زحمات خبرنگاران به ویژه شهید ...
اصحاب رسانه شهرستان دیر در راه سلامت مردم پیشگام هستند
شهرستان گفت: رسانه ای کردن کار کمک مومنانه و مساوات مردمی پدیده مبارکی بود که اصحاب رسانه بویژه خبرنگاران تلاش خوبی در این زمینه کردند. فرماندار دیر وحدت و همدلی در جامعه را ضروری دانست و بیان کرد: در شرایط اقتصادی کشور وحدت و همدلی نیاز است و رسانه می تواند با آگاهی بخشی و هدایت سلایق به وحدت و هدف واحد تلاش کند. وی اخلاق مداری و نقد دلسوزانه را ویژگی خبرنگار دانست و افزود: نگاه
رسانه ها در روند پساسیل پلدختر نقش موثری دارند
به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ رضاییان شامگاه روز دوشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه پلدخترکه به مناسبت روز خبرنگار برگزارشده بود ،اظهار کرد: خبرنگاران نقشی موثر در جامعه دارند و از انقلاب تاکنون از جمله دفاع مقدس در تمام رویدادها حاضروفعال بوده اند . او افزود: اصحاب رسانه در پلدختر قشری زحمت کش و پرتلاش هستند که همواره نقشی اثر بخش و ارزشمند در آگاهی جامعه ایفا کرده اند
آیین تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه در بهبهان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، به پاس زحمات و تلاش های بی دریغ خبرنگاران در رشد و پیشرفت شهرستان بهبهان و همچنین به مناسبت روز خبرنگار،طی آیینی با حضور فرماندار، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان از آنها تجلیل شد. سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در این مراسم گفت: شهید صارمی با نثار جان خود در راه
تجلیل فرماندار و نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی از اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن تبریک روز خبرنگار، از فرماندار و نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی به دلیل تدارک این جلسه قدردانی کرد و گفت: عشق را می توان زمانی دید که خبرنگاری به عشق انسان ها و نشان دادن درد آنها سخت ترین شرایط را تحمل می کند و از زندگی خود می زند. رضا ذاکری افزود: خبرنگار حامی
آیین تجلیل از خبرنگاران در سپیدان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ آیین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان سپیدان، روز دوشنبه 20 مرداد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید. این آیین را اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری فرمانداری و دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار کرد. مهندس جمال جوادی جهرمی، فرماندار سپیدان در این آیین با گرامی داشت یاد و
خبرنگاران در فرهنگ سازی جامعه نقش موثری دارند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، علی فتح اللهی امروز(سه شنبه،21 مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرمانداری رشت اظهار کرد: خبرنگاران نگاه تیزبینانه ای دارند و با بهره گیری از این ظرفیت می توان در حل مشکلات موثر بود. فرماندار رشت با بیان اینکه شناسایی مشکلات و موانع در حوزه های مختلف با فعالیت گسترده خبرنگاران مهیا می شود گفت: اگر تلاش خبرنگاران نباشد فعالیت های مسئولان ابتر
رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند/ شان و منزلت خبرنگار بسیار والاست
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران نشست اصحاب رسانه گچساران با فرماندار شهرستان به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد. در این نشست علی خوانپایه با تبریک روز خبرنگار گفت: رسالت خبرنگار و خبر رسالت بسیار عظیمی است. وی با بیان اینکه هدف خبرنگار اطلاع رسانی به جامعه و جامعه تشنه اخبار و اطلاعات است، افزود: خبر بایستی ارزش داشته باشد و خبرنگار باید این رسالت را به نحو احسن انجام و
آیین تجلیل از خبرنگاران در فراشبند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار، با حضور حمدالله عربلو، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان فراشبند، مهدی محمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سعید عالیشوندی، رئیس آموزش و پرورش این شهرستان در سالن شهید سردار سلیمانی فرمانداری از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر شد . مهدی محمدی، رئیس اداره فرهنگ و