پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۵۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
نجف آباد نگار ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۸:۳۸

راهیابی نخستین زن به شورای شهر گلدشت

راهیابی نخستین زن به شورای شهر گلدشت به گزارش نجف آباد نگار از گلدشت نیوز یکشنبه 23 شهریور 99 نخستین زن گلدشتی در جمع اعضای شورای شهر حضور یافت و به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود. لازم به ذکراست؛ در پی استعفای “عباس بهرامیان” از عضویت در شورای شهر گلدشت به دلیل انتصاب به عنوان سرپرست اداره صنعت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)