40 درصد کاشانی ها پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند/ با شرایط موجود ...
سایر منابع:
سایر خبرها
آمار افراد مبتلا به کرونا در شهرستان در حال افزایش است
فاصله گذاری اجتماعی توجه کنند و اگر همه ما عزم و جدیت خود را در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا به کار گیریم، به طور قطع این بیماری مهار خواهد شد. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر با اشاره به سیر صعودی ابتلا به کرونا در این شهرستان به حضور گسترده مردم در خیابان ها و رعایت نکردن استفاده از ماسک و رعایت نکردن فاصله گذاری فیزیکی هشدار داد. محمد سعید سریری افزود: هم اکنون 15 بیمار روانسری در مراکز درمانی بستری هستند که 9 مورد آن کرونای مثبت اعلام شده است .
بازدید مشاور وزیر بهداشت در امور سلامت از اجرای دستورالعمل های پیشگیری و درمان بیماری کرونا در شهرستان ...
قرار گرفت. مراکز منتخب خدمات سرپایی غربالگری و درمان بیماری کرونا ، باهدف کاهش تعداد مراجعات و حذف ایاب و ذهاب غیر ضروری و تعدیل تعداد مراجعین به بیمارستان ها و از طریق تقسیم بیماران به گروه های کم خطر، پرخطر و نیازمند بستری در کشور فعالیت می نمایند و ارائه خدمات مطلوب و استفاده شهروندان از این مراکز می تواند گام موثر و ارزشمندی در بهبود مدیریت بیماری کرونا در شهرستان باشد. در
حال 31 بیمار کرونایی گلستان وخیم است
عبدالرضا فاضل روز شنبه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار داشت: اگر شهروندان همچنان به حضور در تفرجگاه ها بدون رعایت پروتکل های بهداشتی اصرار کنند، شیوع موج سوم کرونا در گلستان دور از انتظار نیست. وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی در مدارس گفت: 80 درصد پروتکل های بهداشتی در مدارس گلستان رعایت می شود. رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: از اول اسفند سال گذشته تا
کرونا و حرکت رو به پیش در شهرستان های فارس
پرهیز از آمد و شدهای غیر ضروری ، شستن دست با آب و صابون ، استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همچنان از سوی کارشناسان و کارگزاران بهداشتی در این استان توصیه و تاکید می شود. قرمز بودن شهرستان ها و استان های همجوار با استان فارس و مسافرت برخی از شهروندان به این مناطق یا سفر ساکنان استان های همجوار به شیراز و شهرهای فارس از جمله دلایل رو به فزونی گذاشت آمار
وقتی صدای آژیر کرونا آزارمان می دهد
بهداشت و درمان اهر از مردم برای در خانه ماندن اوضاع در اهر به حدی قرمز و نگران کننده است که رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان شخصاً به خیابان آمده و بلندگو به دست از مردم خواهش و التماس می کند: لطفا ماسک بزنید و از خانه ها بیرون نیایید ! دکتر محمد میرزاپور با حضور در سطح شهر با بلند گوی آمبولانس، وضعیت قرمز شهر را به شهروندان اطلاع رسانی کرد و گفت: بیمارستان اهر ظرفیتش
دانش آموزان با کوچکترین علایم بیماری از رفتن به مدارس خودداری کنند
به گزارش خبرنگار کردپرس، مجید کاسیان زاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیرانشهر در این خصوص گفت: متأسفانه طی روزهای گذشته آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان پیرانشهر رو به افزایش بوده که عمده ترین دلیل آن نیز عدم استفاده عموم مردم از ماسک می باشد. کاسیان زاده ضمن افزایش آمار مبتلایان به کرونا در پیرانشهر افزود: هم اکنون 4 مورد کرونایی که 2 مورد آن مثبت و 2 مورد دیگر هنوز نتیجه تست
تشکیل جلسه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا جلسه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرستان سمیرم با ...
: بواسطه اطلاع رسانی های صورت گرفته، خوشبختانه استفاده از ماسک در سطح شهر افزایش داشته و بایستی در بین تمامی مردم استفاده از ماسک نهادینه گردد. ایشان به تشدید نظارت ها در اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کروناپرداخته وادامه داد: بصورت مداوم، مستمر و روزانه کارشناسان مربوطه جهت نظارت بر اجرای کامل مصوبات ستاد پیشگیری در سطح شهر حضور دارند. مصوبات جلسه جهت اجرایی شدن به دستگاه های مربوطه ابلاغ گردید.
ماسک زدن را جدی بگیرید/ موج سوم کرونا در گلپایگان
بیمارستان به دلیل بیماری کوئید 19 بستری کردیم که 30 درصد آنها سنی زیر 60 سال داشتند. وی افزود: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون در شهرستان، 29 نفر از پرسنل بیمارستان و شبکه بهداشت ودرمان در راه ارایه خدمت به مردم به کرونا مبتلا شدند همچنین از زمان بازگشایی مدارس تاکنون 6 دانش آموز به کرونا مبتلا شدند و با بررسی هایی که انجام دادیم 70 دانش آموز در معرض تماس با افراد مشکوک و یا مثبت بوده اند.
هشدار مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان نسبت به افزایش مبتلایان به کرونا در شهرستان
به گزارش خبرنگار خبر روز از هندیجان دکتر رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان با هشدار جدی به شهروندان گفت: در مواجهه با موج دوم بیماری کرونا خوشبختانه همراهی مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی باعث مدیریت بحران شد، جایی که ثابت شد اگر همراهی و همکاری مردم در مقابله با کرونا باشد، بیماری نیز کنترل خواهد شد. وی افزود: اکنون متاسفانه با وجود هشدارها و تاکیدات فراوان در مورد خطر پیشرو، همچنان
منهدم شدن 34 کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد در شهرستان رباط کریم
به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان رباط کریم، دکترحمید عزیزی رئیس اداره افزود: طی بازدید مشترک این اداره با ادارات تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن تجارت و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بعمل آمد. جهت ارتقا سلامت شهروندان تذکرات بهداشتی به واحدهای صنفی تهیه غذا و رستوران داده شد.مقدار34 کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد معدوم گردید و از چرخه مصرف انسانی خارج شد. عزیزی در ادامه افزود: کارشناسان دامپزشکی به صورت مستمر بر فعالیت های مراکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی نظارت دارند و از شهروندان در خواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به اداره کل دامپزشکی شهرستان طلاع دهند. ...
امام جمعه گتوند: جداسازی مرکز بهداشت و درمان شهرستان از دانشگاه علوم پزشکی دزفول را شفاف سازی کنید
شده است که بازهم شهرداری و بخش خصوصی در راه اندازی این پمپ بنزین دخیل بودند. وی افزود: افتتاحیه کلینیک تخصصی بیمارستان کارون گتوند؛که باعث خوشحالی مردم شد، زحمات نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و ریاست شبکه بهداشت شهرستان، جهت پیگیری و افتتاحیه این کلینیک، شایسته تقدیر است. اما مطلبی است که چند روز ذهن مردم عزیز شهرستان را درگیر کرده است؛ جدایی مرکز بهداشت و درمان شهرستان
هیچ شهر و روستایی در نطنز شرایط سفید ندارند
اینکه این بیماری دامنه دار است و شاید چندین ماه و یا سال طول بکشد، باید خود را به این شرایط سازگار کنیم . شریفی گفت: لازم است تا آموزش، راه های پیشگیری و مقابله با کرونا به دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت و انتقال به سطح خانواده ها به منظور تشویق و ترغیب عموم مردم در جهت همراهی با تصمیمات ستاد مدیریت بیماری کرونا در سطح شهرستان اردستان نهادینه شود. مدیر شبکه بهداشت و درمان
فوت 7بیمار مبتلا به کرونا در استان کرمان
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان : استان از نظر شیوع بیماری کرونا همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و مسئولان بهداشت و درمان استان خواستار تداوم پای بندی مردم به دستورالعمل های بهداشتی هستند. سخنگوی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفت در 24ساعت گذشته 41بیمار بستری مبتلا به کرونا در استان کرمان شناسایی شدند که 34نفر آنها در بیمارستان های حوزه علوم پزشکی کرمان، 2نفر حوزه علوم پزشکی
در هفته گذشته حدود 190 بیمار در اثر ابتلا به کووید 19 در اصفهان جان باخته اند
/> مبتلا به کرونا ویروس در مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)، 110 تا 120 نفر در بیمارستان عیسی بن مریم(ع) و 130 نفر نیز در بیمارستان شریعتی بستری هستند و سایر بیمارستان های شهر اصفهان نیز در حال حاضر بسته به شرایط به 20، 30 یا 40 بیمار کووید 19 خدمات درمانی ارائه می کنند. معاون درمان دانشگاه با اشاره به وضعیت بیمارستان ه ا در شهرستان های استان نیز گفت:
اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / پنجشنبه 3 مهر 99
در استان کسانی هستند که پروتکل ها را رعایت نمی کنند . وی اظهار امیدواری کرد: با همراهی مردم در هفته های آتی وضعیت استان بهتر شود. پویش ماسک کویید در تبریز راه اندازی شد معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از راه اندازی پویش " ماسک کویید " در تبریز خبرداد و گفت: این پویش به منظور اطلاع رسانی در زمینه کرونا راه اندازی شده است. دکتر عباسعلی درستی اظهار کرد: در این طرح دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز شرکت دارند و با استقرار در مناطق مختلف شهر آگاهی لازم را در جهت کنترل ویروس کویید 19 به شهروندان ارائه می دهند. انتهای پیام ...
کرونا در مهاباد به روزهای اوج خود بازگشت
اضافه کرد: با توجه به شروع فصل سرد سال و شیوع آنفولانزا، بصورت جدی از شهروندان می خواهیم حتما از ماسک برای جلوگیری از ابتلا استفاده نمایند. رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد در ادامه اظهار کرد: درحال حاضر تعداد افراد بستری شده بدلیل کرونا در بیمارستان این شهر از 10 مورد در هفته قبل یکباره به 39 نفر افزایش یافته است که از این تعداد 12 نفر مثبت و مابقی مشکوک به ابتلا و نمونه آزمایش آنها
بی توجهی مردم افغانستان به ویروس کرونا
کنند. از سوی دیگر دولت افغانستان نیز تقریبا همه محدودیت های کرونایی را برداشته است، محدودیت هایی که از ابتدا نیز جدی گرفته نشد. بی توجهی مردم افغانستان به ویروس کرونا در حالی است که چندی قبل براساس یک پژوهش که وزارت بهداشت و درمان افغانستان نتایج آن را اعلام کرد، بیش از نیمی از شهروندان کابل به ویروس کرونا آلوده شده بودند. براساس آمار رسمی وزارت بهداشت و درمان افغانستان، شمار افراد آلوده به
مصاحبه غیرقانونی رئیس شبکه بهداشت چرام / رسانه ها تقصیری ندارند
این موضوع به افزایش شیوع ویروس کمک می کند. وضعیت شهرستان همچنان در شرایط قرمز است و تنها با عزم عمومی مردم خروج از این شرایط امکان پذیر است. رئیس شبکه بهداشت درمان چرام پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد می گوید: گفته های مدیر بهداشت و درمان چرام خلاف قانون بوده است، طبق مصوبه ستاد کرونای استان سخنگویی بر عهده شخص من گذاشته شده است. هادی زارع
ماندگاری طولانی مدت تویسرکان در وضعیت قرمز کرونایی نگران کننده است
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تویسرکان ، شهرستان تویسرکان با برخورداری از بیش از 102 هزار نفر جمعیت، در حال حاضر تنها از یک بیمارستان برخوردار است و نیروهای انسانی و کادر درمان آن محدود هستند و حدود 10 نفر از آنها نیز در چند ماه اخیر به بیماری کووید-19 مبتلا شده اند. این در حالی است که در گفت وگو با پرستاران و نیروهای انسانی فعال در بیمارستان تویسرکان به وضوح می توان خستگی کادر درمان این
با تهدید کنندگان علیه بهداشت عمومی برخورد قانونی خواهد شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد ، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست ستاد شهرستانی مقابله با کرونا اظهار داشت: براساس معیار های قطعی تشخیصی تا کنون شمار افراد مبتلا در این شهرستان به یکهزار و 274 مورد و مجموع جانباختگان این بیماری به 58 نفر رسید. او با ابراز نگرانی از وضعیت پیش آمده افزود: در بررسی های انجام شده متأسفانه تنها 47 درصد مردم در اماکن عمومی از ماسک
هنوز واکسن آنفلوآنزا در داروخانه های اردستان توزیع نشده است
اشاره به وضعیت شیوع بیماری در شهرستان اردستان، گفت: اردستان همچنان جزء شهرستان هایی است که کمتر درگیر شیوع و فوتی های ناشی از کرونا است ، با این وجود در مقایسه با دوره های مختلف شهرستان از ابتدای شیوع تاکنون در وضعیت بدتری قرار داریم. با توجه به وضعیتی که وجود دارد محدودیت های شهرستان اردستان طبق مقررات و دستورالعمل ها اجرا می شود. مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه روند شیوع
تمام شهرستان های آذربایجان شرقی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند
کرد: در این طرح دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز شرکت دارند و با استقرار در مناطق مختلف شهر آگاهی لازم را در جهت کنترل ویروس کویید 19 به شهروندان ارائه می دهند. سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم امروز گفت: تاکنون 436 هزار و 319 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 175 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 25 هزار و 15 نفر رسیده است
میمه در صدر افزایش موارد مثبت کرونا در شهرستان قرار گرفت
آنها مثبت بوده است. از کل موارد مثبت تعداد 563 مورد از بیماران بعلت شدت علائم در بیمارستان بستری شدند. متاسفانه طبق آمار میزان مرگ ناشی از کرونا در کل موارد مثبت 3/6 درصد است که این عاستدر مورد بیماران بستری شده در بیمارستان ها به 14/2 درصد می رسد. متوسط سن مبتلایان به کرونا در شهرستان 46 سال و متوسط سن فوت شده ها بالای 60 سال است. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: طبق بررسی های
حریرچی: مردم اعتقادی به ماسک زدن ندارند!
از هفته گذشته، لحن هشدارهای معاون کل وزارت بهداشت تغییر کرده است. اگر تا هفته قبل، نحوه گفتار ایرج حریرچی، مبتنی بر خواهش و توصیه بود حالا که موج سوم کرونا به تهران رسیده، حریرچی خطاب تند و مستقیم به مردمی دارد که با رفتارهای ناقض حقوق انسانی باقی شهروندان، هم کادر درمان را گرفتارتر و خسته تر از قبل کرده اند، هم باعث شده اند همه شرایط به همان روال سابق برگردد و دوباره، آمار مرگ کرونا مرزشکنی کند.
هشدار مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن نسبت به افزایش آمار مبتلایان به کرونا
برگزاری هر گونه مراسم عزا و روضه های خانگی به شدت پرهیز کنند. مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن عنوان کرد: متاسفانه مردم نسبت به ماسک زدن بی تفاوت شده اند و بدون رعایت کردن شیوه های بهداشتی در اماکن عمومی و سطح بازار حضور پیدا می کنند و نگران این هستیم که وضعیت بردسکن قرمز شود. عاقلتر بیان کرد:از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان بردسکن به عدد 410
آمار کرونا در ایران 3 مهر | تعداد جان باختگان کرونا از 25هزار نفر گذشت
آن را از سمت پشت سر در آورید. معاون وزیر بهداشت افزود: بعد از برداشتن ماسک، چشم و دهان را به هیج وجه لمس نکنید و دست ها را با استفاده از الکل ضد عفونی کرده یا با آب و صابون شست وشو دهید. وی تاکید کرد: همچنین پس از استفاده از ماسک آن را داخل سطل زباله در بسته قرار دهید. ضروری است که از ماسک های یک بار مصرف برای چند بار استفاده نشود. منبع: ایرنا بیشتر بخوانید: زینک ماده موثر در درمان کرونا و سرماخوردگی ویتامین های مفید برای مبتلایان به کرونا ویتامین D3 مصرف کنید | ضدعفونی محیط تاثیری در مهار کرونا ندارد ...
شیوع کرونا در چرام به دانش آموزان رسید/خانواده ها هوشیار باشند
را بدون اینکه خودشان مبتلا شوند، منتقل می کنند و این موضوع به افزایش شیوع ویروس کمک می کند. سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام تصریح کرد؛ وضعیت شهرستان همچنان در شرایط قرمز است و تنها با عزم عمومی مردم خروج از این شرایط امکان پذیر است. وی گفت: بطور یقین در چنین شرایطی والدین نیز احساس اضطراب می کنند و فرزندان از حالات و احساسات آنها الگو می گیرند، من از همه پدرها و
همه گیری کرونا همچنان رو به شتاب است تازه ترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مسجدسلیمان/ فوت 5 بیمار ...
، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند. مسئولان بهداشت و درمان از مردم خواسته اند به هیچ وجه در مراسمات عزاداری شرکت نکنند و روزهای 5 شنبه نیز از حضور در قبرستان ها خودداری کنند. رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی از راه های مطمئن در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ست. هشدارها را جدی بگیرند و طبق آنچه بارها عنوان شده در مکان های پرتجمع به ویژه
فرماندارخمینی شهر : همه مسوولان در قبال حفظ جان شهروندان وظیفه دارند
سپاه در راه اندازی مجتمع صنایع دانش بنیان در شهر خمینی شهر ظرفیت بی بدیل در ایجاد اشتغال و کمک به بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و لوازم پزشکی و امثال آن است. فرماندار خمینی شهر با اشاره به خدمات مجموعه سلامت اعم از بخش های بهداشتی و درمانی و کادر پزشکی در مدیریت بیماری کرونا، افزود: شهرستان خمینی شهر به دلیل تراکم بالای جمعیت، تلاش های بیشتری را در عرصه بهداشت و درمان می طلبد. وی با بیان
فوت 7 نفر بر اثر کرونا در اردبیل/کرونا همچنان قربانی می گیرد
شهرام حبیب زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد 40 بیمار در مراکز درمانی استان بستری و خوشبختانه 44 نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان ها ترخیص شده اند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 235 نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد 53 بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. حبیب زاده از فوت 7 نفر