چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
اول فارس ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۸:۳۹

درگذشت پزشک بیمارستان فیروز آباد فارس بر اثر کرونا

دکتر عباس صفر پور پزشک بیمارستان فیروز آباد استان فارس روز پنجشنبه بر اثر بیماری کرونا دعوت حق را لبیک گفت و به شهدای سلامت پیوست. به گزارش اول فارس ، این پزشک خدمتگزار بیمارستان فیروزآباد هنگام خدمت به بیماران در این شهرستان به کرونا مبتلا شد و پس از چند روز بستری شدن در فیروزآباد و بعد هم انتقال به بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) شیراز به شهادت رسید. با شهادت این پزشک دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، شمار شهدای عرصه سلامت در استان فارس به 6 نفر رسیده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)