دورهمی خانوادگی عامل شیوع کرونا/مردم کمتر به بانک ها مراجعه کنند
سایر منابع:
سایر خبرها
تعداد جان باختگان کرونا در استان گلستان 2 رقمی شد
در وضعیت نارنجی قرار دارند. استاندار گلستان با بیان اینکه در شهر های وضعیت قرمز، برگزاری تجمعات و جلسات بالای 15 نفر ممنوع اعلام شده است، عنوان کرد: مساجد و مهد کودک ها تعطیل هستند. در شهر های نارنجی اگرچه مساجد باز هستند، اما مجاز به برگزاری نماز جماعت نیستند. حق شناس با اشاره به آغاز طرح شهید سلیمانی با هدف پیگیری وضعیت بیماران کرونایی و بیماریابی گفت: امیدواریم اجرای این طرح ها با همراهی مردم منجر به قطع زنجیره ابتلاء به کرونا در استان گلستان شود. انتهای پیام/
خروج خودروها از شهرهای قرمز و نارنجی گلستان ممنوع است/ هشدار در خصوص سرعت غیرمجاز به دلیل خلوتی جاده ها
عباس مهاجر بسطامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی طی این دو هفته اعمال شده است. رئیس پلیس راهور گلستان ادامه داد: در خصوص محدودیت ها بین شهرهای استان و پلاک های غیربومی استاندار گلستان در گفتگوی ویژه خبری شفاف اعلام کردند و در این راستا پلاک های غیربومی نباید تردد داشته باشند و در هر شهرستانی از شهر خود و از شهرهای قرمز و
همدان در آماده باش کامل کرونایی/ همکاری خوب مردم دیار الوند با مسئولان در اجرای محدودیت های جدید قابل ...
تعطیل است. در بخش تردد خودروها نیز ورود خودروهای شخصی با پلاک های بومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده و در صورت عدم رعایت قانون با جریمه 500 هزارتویمان روبه رو می شوند. در طول ایام اعمال محدودیت های جدید کرونایی برگزاری جلسات غیرضروری ممنوع و تنها جلسات اضطراری نیز با حضور 15 نفر برگزار می شود. مراکز تأمین انرژی، معدنی، جایگاه سوخت، حمل ونقل برون شهری، مراکز درمانی، امدادی و انتظامی
وضعیت رعایت محدودیت های کرونایی در کرمان چگونه است؟
خودروها به طور کلی به جز مواردی که مجوز تردد دارند از ساعت 21 تا 4 صبح ممنوع است. اعمال محدودیت های دو هفته ای که به صورت گسترده تر اجرایی شده، می تواند در صورت همراهی و همکاری مردم و اصناف، در کاهش روند ابتلا، بستری و فوت به علت کووید 19 موثر واقع شود و مهم ترین عامل توفیق در طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها توجه به ضرورت پذیرش تمام شهروندان و مشارکت همگانی است. انتهای پیام/
تردد تمام پلاک های غیر بومی در گلستان طی دو هفته آتی ممنوع است
/> وی ادامه داد: هدف از اجرای محدودیت های ترافیکی کاهش تردد است و نه اقدامی تسهیل گرانه برای تردد در شهر های قرمز در عین حال ادارات در شهرهای قرمز حداکثر مجاز به استفاده از 30 درصد کارمندان هستند. استاندار گلستان گفت: مدیر هر دستگاه می تواند شماره پلاک های مجبور به تردد در شهر های قرمز را به پلیس نیروی انتظامی اعلام کند تا این خودروها از لیست جریمه حذف شوند. دکتر حق شناس
استاندار گلستان: همکاری مردم و اصناف در اجرای محدودیت های جدید کرونایی قابل قبول است
بارش باران هم تاثیر بسیاری بر این موضوع داشت. استاندار گلستان گفت: اعمال محدودیت های کرونایی که به مدت حداقل دو هفته ادامه دارد برای جلوگیری از شیوع کرونا است و از مردم می خواهیم در اجرای آن مشارکت داشته باشند. حق شناس افزود: امیدواریم پس از دو هفته پیش رو شاهد کاهش شیوع کرونا در استان باشیم و از این پیک به سلامت عبور کنیم. 48 کد خبر 1458486
احترام گلستانی ها به مصوبات ستاد مقابله با کرونا و اجرای محدودیت ها
. تردد تمام پلاک های غیر بومی هم در گلستان در دو هفته آینده ممنوع است و این خودروها مشمول جریمه می شوند. تردد تمام خودروها از ساعت 4 تا 9 صبح هم در داخل شهرها ممنوع است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
روز دوم محدودیت های کرونایی در استان ها چگونه است؟/ نام و مشخصات شهرهای تردد ممنوع
کارکنان فعالیت می کنند. تردد بین شهری خودروها نیز با پلاک غیر بومی ممنوع است و در شهرهای قرمز تردد خودروها به طور کلی به جز مواردی که مجوز تردد دارند از ساعت 21 تا 4 صبح ممنوع است. اعمال محدودیت های دو هفته ای که به صورت گسترده تر اجرایی شده، می تواند در صورت همراهی و همکاری مردم و اصناف، در کاهش روند ابتلا، بستری و فوت به علت کووید 19 موثر واقع شود و مهم ترین عامل توفیق در طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها توجه به ضرورت پذیرش تمام شهروندان و مشارکت همگانی است.
کلاف سردرگم محدودیت های کرونایی در گلستان/ مردم بلاتکلیف هستند
و هفته بر عهده خواهد داشت. حق شناس بیان کرد: در گلستان بسیاری از محدودیت ها سهل گرفته شده ولی ورود و خروج به شهرهای قرمز ممنوع است. استاندار گلستان افزود: توصیه ما به مردم این است که از خودروهای شخصی استفاده نکرده و از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند. وی با بیان اینکه فلسفه اجرای طرح این است که مردم کمتر تردد کنند، تأکید کرد: هر ماشین غیرگلستانی در گلستان جر
اصناف تهران همکاری خوبی با اجرای مدیریت هوشمند کرونا دارند
متوجه باشند که جریمه خروج از شهر و تردد در سطح جاده ها یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی تردد در سطح جاده های بین شهری جریمه 500 هزار تومانی در نظر گرفته شده است. گودرزی ادامه داد: انتظار داریم تردد بر اساس پروتکل ها رعایت شود تا شهروندان در نقاط مختلف مشمول جریمه های 500 هزار و یک میلیون تومانی نشوند. بنابر اعلام ستاد مقابله با کرونا از ابتدای آذرماه (روز گذشته) به مدت 2 هفته تردد بین شهری با خودرو شهری ممنوع شد و از سوی دیگر ممنوعیت فعالیت بسیاری از مشاغل اعمال می شود. همچنین تردد خودروها در شهرها از ساعت 9 شب تا 4 بامداد نیز ممنوع است. ...
پاسخ حق شناس به ابهامات طرح محدودیت مشاغل و تردد در گلستان
قرمز هستند، رامیان زرد و باقی شهرستان های استان در وضعیت نارنجی قرار دارند. وی ادامه داد: اصل اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد برای کاهش تردد مردم و تلاش برای انقطاع انتشار ویروس کرونا است و در همین راستا در شهرهای قرمز فقط فعالیت گروه شغلی یک مجاز است و فعالیت تمامی گروه های شغلی دو، سه و چهار ممنوع است. استاندار گلستان خاطرنشان کرد: مساجد در شهرهای قرمز دو هفته به صورت کامل
اعمال جریمه500 هزار تومانی برای ورود و خروج خودرو به شهرهای قرمز/ اصلاح جرائم تردد به شهرهای قرمز گلستان ...
/> استاندار گلستان گفت: تمام پلاک های غیر بومی سطح استان در صورت تردد جریمه می شود و خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز ممنوع است و مشمول جریمه می شود و تنها گروه هایی که بتوانند از طریق دستگاه های مربوطه بتوانند علت حضور خود را در شهرهای قرمز موجه کنند، می توانند این جرائم را اصلاح کنند. حق شناس ابراز داشت: برای اعمال تغییر در این جرائم ها نیازی به حضور
محدودیت های هوشمند مقابله با کرونا از زبان استاندار گلستان/ جریمه یک میلیون تومانی برای پلاک های غیربومی
می شود و کسبه های گروه دو، سه و چهار در شهرهای قرمز باید نسبت به تعطیلی کسب و کار خود اقدام کنند. حق شناس تاکید کرد: همچنین در این طرح محدودیت های تردد خودروها در نظر گرفته شده است و در شهرهای قرمز خروج و ورود خودروها ممنوع است و هر خودروی غیربومی در استان گلستان در 24 ساعت نخست یک میلیون تومان در صورت تردد جریمه می شود. وی افزود: طبیعتا بخشی از کارکنان دولت و بخش خصوصی
خودروهای غیربومی در گلستان جریمه می شوند
به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، هادی حق شناس ظهر شنبه در جلسه استانی مقابله و پیشگیری از کرونا ضمن تشکر از کسبه و مردم در رعایت پروتکل ها اظهارکرد: محدودیت کرونایی تنها مختص گلستان نیست و بر دو بخش (کسبه و تردد خودروها) تأثیرگذار است. وی با بیان اینکه تردد پلاک های غیربومی در شهرهای قرمز ممنوع است، گفت: اگر خودروی غیربومی در استان تردد کند در 24 ساعت یک میلیون تومان جریمه می شود.
استاندار گلستان: مدیران؛ پلاک خودرو هایی که ناگزیر به تردد هستند را به پلیس اعلام کنند
در صورت تردد در استان گلستان در 24 ساعت اول یک میلیون تومان جریمه خواهد شد. حق شناس ادامه داد: خودروهای بخشی از کارکنان دولت و مردم به خدمات ضروری مشغول هستند مانند کارکنان آب، برق، گاز، بخش درمانی، نیروهای نظامی، انتظامی و غیره که مدیران آنها مکلف هستند پلاک های این خودروها را به پلیس اعلام کنند که در صورت جریمه از لیست حذف شوند. وی اضافه کرد: اگر مردم در دو هفته پیش رو وقت
بانک ها بیشترین منبع انتقال ویروس در گلستان/ حضور یک سوم کارکنان در ادارات شهرهای قرمز
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق شناس بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به آغاز طرح محدودیت فعالیت مشاغل و تردد در استان گلستان اظهار کرد: فعالیت مشاغل گروه های دو، سه و چهار در شهرهای قرمز ممنوع است. وی ادامه داد: براساس دستورالعمل اجرای این طرح، ورود و خروج خودروها در شهرهای قرمز ممنوع است و هر خودروی متخلف یک میلیون تومان جریمه خواهد شد.
ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی در گلستان
به گزارش قدس آنلاین ،هادی حق شناس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اول آذرماه تردد خودروهای بومی در شهرهای قرمز از ساعت 21 تا 4 صبح ممنوع خواهد بود. وی افزود: نیروی انتظامی با استفاده از دوربین های کنترل ترافیک نظارت بر اجرای این مصوبه را از روز اول آذر به مدت دو هفته بر عهده خواهد داشت و خودروهای خاطی جریمه خواهند شد.
آغاز محدودیت های کرونایی در گلستان/ استاندار: با متخلفان به شدت برخورد می شود
ترافیک نظارت بر اجرای این مصوبه را از امروز ( اول آذرماه) به مدت دو هفته بر عهده خواهد داشت و خودروهای خاطی جریمه خواهند شد. وی گفت: براساس محدودیت های جدید، خودروهای غیربومی در شهرهای قرمز حق ورود و تردد در محدوده شهری را نخواهند داشت. حق شناس افزود: مشاغل تمام گروه های شغلی به جز گروه اول که شامل فعالیت های ضروری و تامین کننده مایحتاج روزمره زندگی مردم هستند در شهرهای قرمز
بانکی ها، بیشترین مبتلایان کرونا در بین کارکنان ادارات گلستان
هادی حق شناس ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گلستان اظهار کرد: از امروز تردد خودروهای غیربومی در سراسر استان به طور کل ممنوع است و در صورت مشاهده خودرو در هر 24 ساعت، یک میلیون تومان جریمه می شود. وی افزود: در شهرهای قرمز خودروهای دارای پلاک آن شهر حق خروج از شهر را ندارند و از ورود خودروهای با پلاک دیگر شهرها نیز به شهرهای قرمز جلوگیری می شود. استاندار
تمام مصوبات ستاد کرونا لازم الاجراست/اجرای طرح بیماریابی شهید سلیمانی در محلات
... استاندار گلستان تاکید کرد: مدیران به هیچ عنوان مشمول دورکاری نمی شوند. وی گفت: مهدهای کودک و مساجد و مصلی ها در شهرهای قرمز تعطیل هستند و در شهرهای نارنجی اگرچه مساجد باز هستند اما مجاز به برگزاری نماز جماعت نیستند. حق شناس یادآور شد: مراکز پلاک گذاری در شهرهای قرمز تا 15 آذر تعطیل خواهد بود. استاندار گلستان خاطر نشان کرد: ماشین ها با پلاک های غیربومی استان به هیچ وجه حق تردد ندارد و مشمول جریمه می شوند و حتی شهروندانی که ماشین آنها پلاک غیر بومی دارند نباید از خودرو خود استفاده کنند و گرنه مشمول جریمه خواهند شد. گلستان ...
پلاک های 86 و 96 مجاز تردد در شهرهای استان سمنان هستند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ حبیب الله خجسته پور در گفتگو با خبرنگاران،ضمن بیان اینکه از امروز محدودیت های جدید آغاز شده است گفت: بر اساس این طرح از امروز تردد خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی استان سمنان ممنوع است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه این طرح در استان سمنان بومی سازی شده و تمام خودروها با پلاک 86 و 96 در شهرهای این استان
آزمایشگاه تست کرونا در گلستان آماده بهره برداری است
گلستان همچنین گفت: طرح شهید سلیمانی که به صورت محله محور کار غربالگری، بیماریابی و حمایت از بیماران کرونایی را انجام می دهد از فردا در استان گلستان آغاز خواهد شد. استاندار گلستان هم در این جلسه با اشاره به آمادگی کامل این استان برای اجرای محدودیت های کرونایی گفت: جریمه خودروهای کارکنان دستگاه های اداری و یا نهادهای ضروری گلستان مانند آتش نشانی که در زمان اجرای محدودیت 2 هفته ای مجبور
تشریح محدودیت ها در مناطق 3 گانه کرونایی کهگیلویه و بویراحمد
داد: در وضعیت نارنجی مشمول ممنوعیت تردد می شوند از 21 تا 4 بامداد به غیر از کشیک ها و کارهای اداری تردد ممنوع است فقط گروه شغلی یک حق فعالیت دارند و گروه شغلی دو و سه و چهار کاملا در این 15 روز ممنوع است و اگر جواب نداد و به نقطه مطلوب ستاد ملی نرسید تمدید می شود. وی گفت: کارکنان ادارات در وضعیت نارنجی و قرمز شباهت هایی دارند و در وضعت قرمز فقط گروه شغلی یک فعال و در نارنجی یک و دو
محدودیت تامین اکسیژن برای بیمارستان های استان وجود ندارد
است. استاندار کهگیلویه و بپیراحمد تصریح کرد: تردد در منطقه زرد آزاد است و محدودیتی نیست و در این شهر ها ادارات با دو سوم نیروها فعالیت می کنند. وی تاکید کرد: شهر های با وضعیت نارنجی مشمول ممنوعیت تردد می شوند از 21 تا 4 بامداد به غیر از کشیک ها و کارهای اداری تردد ممنوع است و تنها گروه شغلی یک حق فعالیت دارند و گروه شغلی دو و سه و چهار کاملا در این 15 روز ممنوع است .
تردد در شهرهای استان سمنان فقط با پلاک های 86 و 96 مجاز است
حبیب الله خجسته پور در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اعمال محدودیت های جدید از یکم آذرماه سال جاری اظهار داشت: بر اساس این طرح از شنبه تردد خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی استان سمنان ممنوع است. وی با تأکید بر اینکه این طرح در استان سمنان بومی سازی شده و تمام خودروها با پلاک 86 و 96 در شهرهای این استان مجاز به تردد هستند، تصریح کرد: افراد مهاجر یا شهروندانی که دارای خودرو با
تکذیب لغو محدویت های تردد در گلستان
استانی مقابله با کرونا به قوت خود باقی است. لازم به ذکر است استاندار گلستان نیز در جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا بر اجرای این محدودیت های تردد تاکید کرد و گفت: هر خودرویی با پلاک بومی شهر خود فقط اجازه تردد در شهر خود را دارد و ممنوعیت تردد از ساعت 21 تا چهار صبح نیز اجرایی خواهد شد. هادی حق شناس تاکید کرد: هر خودرویی که از این محدودیت های تردد تخطی کند برابر ابلاغیه از 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان جریمه خواهد شد. انتهای پیام/83004
دیدار استاندار گلستان ، نماینده مردم غرب استان در مجلس و مدیرکل بهزیستی گلستان از خانواده های دارای ...
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ دکتر هادی حق شناس به اتفاق دکتر سید مهدی حسینی، امام جمعه و فرماندار شهرستان ترکمن و همچنین نماینده مردم غرب استان با حضور در منزل دو خانواده دارای 8 و 5 فرزند معلول از آنها دیدار و بررسی مشکلات آنان پرداختند. در این دیدار استاندار گلستان با تأکید بر اینکه نگاه تمامی دستگاه ها به اداره کل بهزیستی باید نگاهی جامع باشد. افزود: دستگاه های
دیدار استاندار گلستان و مدیرکل بهزیستی استان از خانواده های دارای معلول غرب استان
به گزارش گلستان 24؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ دکتر هادی حق شناس به اتفاق دکتر سید مهدی حسینی، امام جمعه و فرماندار شهرستان ترکمن و همچنین نماینده مردم غرب استان با حضور در منزل دو خانواده دارای 8 و 5 فرزند معلول از آنها دیدار و بررسی مشکلات آنان پرداختند. در این دیدار استاندار گلستان با تأکید بر اینکه نگاه تمامی دستگاه ها به اداره کل بهزیستی باید نگاهی جامع باشد
ممکن است محدودیت های کرونا باز هم بیشتر شود
دارند باید حضور کارکنان خود را با توجه به وضعیت شهر خود تنظیم کنند و حتی می توانند به صورت انفرادی در دستگاه حضور یابد. وی گفت: در شهرهای دارای وضعیت قرمز تا دو سوم دورکاری کارکنان، در شهرهای دارای وضعیت نارنجی حضور یک دوم و شهرهای زرد حضور یک سوم کارکنان باید رعایت شود. استاندار البرز افزود: ورود افراد غیر بومی به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است و حق ورود به شهرهای دیگر را نیز