چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کیوسک خبر ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۱

پاسخ گمرک به استاندارد: برای ترخیص خودروها کوتاهی نکردیم، ولی آماده ایم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، از مدت ها قبل چند هزار دستگاه خودرو در گمرک باقیمانده یا برای تعیین تکلیف به سازمان اموال تملیکی سپرده شده است، ولی اعلام می شد سازمان ملی استاندارد، استانداردهای لازم برای این خودروها را صادر نکرده و با وجود موانع امکان ترخیص یا تعیین تکلیف آنها فراهم نیست. در بین این خودروها برندهایی همچون بنز، BMW، پورشه و تویوتا دیده می شد که سازمان ملی استاندارد، استاندار آنها را به دلایل مختلف مورد تائید قرار نداده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)