سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۳۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
منجیل خبر ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۷

نوروزی برای 4 سال رئیس فدراسیون پزشکی – ورزشی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی – ورزشی از ساعت 10 امروز در آکادمی ملی المپیک امروز برگزار شد. * ریاست مجمع بر عهده مهدی علی نژاد معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش بود. طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک هم به عنوان نماینده کمیته در مجمع حضور داشت. * جعفر سمیعی و احمد مددی مدیران عامل پرسپولیس و استقلال به عنوان نماینده باشگاه ها در مجمع حضور داشتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)