یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۷:۳۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۸    
تیم ملی وزنه برداری بانوان در حالی قرار است برای اولین بار بعد از 70 سال از آغاز این رشته در ایران با پوشش اسلامی در ازبکستان بر روی تخته برود که هنوز از لباس آنها رونمایی نشده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۱    
ملی پوشان تپانچه در رقابت های جهانی کره جنوبی از رسیدن به فینال بازماندند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۴    
نخستین جشنواره قرآن و عترت کنگره شهدای دانشجو استان آذربایجان شرقی در دانشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد و واحد مرند توانست سه مقام برتر جشنواره را به خود اختصاص دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۳    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی در گذشت آیت الله حاج شیخ حبیب الله مهمان نواز، پیام تسلیتی صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۱    
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور برای سهولت اطلاع رسانی و تسریع در انعکاس اخبار، اقدام به راه اندازی کانال اطلاع رسانی در پیام رسان های داخلی کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۳۴    
عروس خانم دلش می خواهد اسباب و اثاثیه اش کمی خاص تر باشد. به قول خودش در خانه همه پیدا نشود. شاید رویش نمی شود بگوید همه توان خریدش را نداشته باشند...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۱    
امین پور در شعر دستی توانا داشت، اما برخی معتقدند که با وجود همه مهارت او در انواع مختلف شعر، او بیشتر با ترانه هایش در میان عامه مردم به شهرت رسید؛ آن هم با آلبوم نیلوفرانه .
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۱    
مدیر مرکز تخصصی نماز ضمن تقدیر از فیلم به وقت شام گفت: فیلم به وقت شام رشادت مردانی را نشان می دهد که در زمان حاضر برای امنیت مردم جانفدایی می کنند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مصاحبه وزیر امور خارجه ایران با یک شبکه خبری آمریکایی واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۶    
انتشارات مدرسه با تولید 244 عنوان چاپ نخست و 272 عنوان تجدید چاپی در سال 1396 ، در سی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 2200 عنوان کتاب ارائه خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۱    
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: مجلس به وزیر اقتصاد کارت زرد داد، انتظار داریم دولت به رئیس بانک مرکزی کارت قرمز دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۷    
محسن هاشمی: اگر فرد مطلوبی برای شهرداری پیدا نشود و بار دیگر به من رجوع کنند، مخالفت نمی کنم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۷    
سرلشکر جعفری با حضور در ستاد ارتش با سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش دیدار کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۵    
بحران اخیر ارزی و برخی شواهد واضح نشان می دهد که برای مهار برخی مشکلات اقتصادی علاوه بر نهادهای اقتصادی دستگاه های امنیتی نیز برای مقابله با توطئه های خارجی در این حوزه باید به صورت جدی وارد عمل شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۲    
برنامه مسابقات تیم ملی زیر 17 سال ایران در تورنمنت بین المللی ایتالیا مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۲    
دبیر علمی همایش پزشکی آکادمیک: اینکه پزشک هر چه بیشتر کار کند، پول بیشتری به دست می آورد سبب می شود کیفیت ارائه خدمات پایین بیاید ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۹    
فواد ابراهیم، فعال سیاسی و مخالف عربستانی گفت: اصلاحاتی که توسط بن سلمان صورت گرفت چیزی شبیه به انقلاب بود و موجب شد که یک گروه مخالف و ناراضی علیه بن سلمان در داخل کشور ایجاد شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۶    
محققان ربات نرم جدیدی ابداع کرده اند که خود را با محیط تطبیق می دهد و قادر است به طور خودکار حرکت کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۵    
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: آثار شهر سوخته زابل در موزه ملی ایران به نمایش گذاشته می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۹    
محققان، مغزهای کوچک انسانی را در مغز موش ها کاشتند و بعد از چند ماهی که در بدن آنها بود، توانست به موش هایی که مبتلا به سکته شده بودند، کمک کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۷    
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور با بیان اینکه طلاق 6.6 درصد رشد مثبت و ازدواج 11 درصد رشد منفی داشته است، گفت: درصد تغییرات طلاق در سال 96 نسبت به سال 95 ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۳    
فاطمه معتمدآریا در چهارمین روز از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره تاثیر شناخت آدم ها از خودشان با هنرجویان دارالفنون صحبت کرد و تمرین های عملی بازیگری را با آنها انجام داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در نخستین شورای واحد تهران مرکزی از اجرایی شدن طرح برنامه های علمی برای اولین بار در کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۹    
پاکسازی لوله های آلوده به اورانیوم در کارخانه های صنعتی کار ساده ای نیست، اما ساخت یک ربات توسط محمد موسائی و داود کهندش می تواند این مشکل را برطرف کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۲    
رصد فضای سیاسی و رسانه ای، از پروژه و هجمه ای سازمان یافته برای اعتبارزدایی از نهادهای راهبردی حافظ قانون و امنیت و اقتدار ملی حکایت می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۲    
مدیرکل دفتر فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش از عدم برگزاری کنکور کاردانی فنی وحرفه ای در سال جاری خبر داد و گفت: هنرجویان از سال 98 بدون شرکت در کنکور می توانند وارد دانشگاه فنی و حرفه ای شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۲    
رئیس بیست و پنجمین کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران از ALS به عنوان غم انگیزترین بیماری های نورولوژی نام برد و افزود: هنوز برای درمان آن راهی شناخته نشده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۷    
یکی از بحث های جدی در کاخ سفید در کنار حمله به اهداف ارتش سوریه، حمله به مراکز استقراری ایران در این کشور و با هدف مهار نفوذ ایران در این منطقه بود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۹    
قرار است تا سال 2020 میلادی نخستین هایپرلوپ تجاری جهان در ابوظبی افتتاح شود. می توان از این سیستم برای حمل ونقل بار نیز استفاده کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۰    
رئیس سازمان بسیج دانشجویی در حکمی معاون اجرایی این سازمان را منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۱    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با فرهاد مجیدی در منزل مصطفوی جلسه گذاشتم و از او خواستم کنار استقلال باشد و قرار است شفر بعد از اتمام دوره های فرهاد با او صحبت کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۳۸    
جشنواره عکاسی نجوم و آسمان شب توسط سازمان فضایی ایران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پیکانی گلی به ما زد که با شانس همراه بود، اما خوشحالم که 10 نفره پیروز شدیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۳    
در این مطلب می توانید با ممنوعیت مصرف چای سیاه و عوارض مصرف بی رویه آن در برخی افراد، آشنا شوید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۸    
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۹    
با نسخه ای جادویی برای مقابله با افزایش کلسترول خون آشنا شوید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۳    
همه ی ما دوست داشتیم آن خانم خوش شانسه باشیم، که وقتی تردمیل می دود، با آرامش لبخند می زند. اما در واقعیت، رابطه ی اکثر مردم با ورزش، احتمالا کمی (اوکی، خیلی) تیره تر است!
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۷    
عده ای معتقدند که مصرف داروی تاریخ گذشته نه تنها فایده ای را برای فرد به دنبال نخواهد داشت بلکه برای فرد زیان بار هم خواهد بود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۰    
روابط عمومی شورای نگهبان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اطلاعیه ای صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۷    
دروغ در مقابل راستگویی قرار دارد و در تمامی فرهنگ ها و جوامع امری زشت و ناپسند تلقی می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۵    
رئیس مجلس گفت: در نشست قوای سه گانه متوجه شدیم که نگاه ها برای حل مشکلات به هم نزدیک است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۲    
بخور دادن، منافذ باز پوست را می بندد و سبب سوخت ساز چربی های صورت می شود، به کمک مواد طبیعی می توانید بخور های طبیعی داشته باشید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۲    
رئیس قوه قضاییه گفت: مهمترین چالش کشور مسائل اقتصادی است که ان شاءالله با همدلی، همفکری و تفاهم بین قوا و تفاهم و همدلی بین حاکمیت و مردم ان شاءالله مشکلات حل می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۳    
نوشیدن یک چای گرم پس از یک روز کاری سخت، چیزی است که کمتر کسی می تواند آن را رد کند. معمولا وقتی کسی ناراحت و یا دچار مشکلی است، نوشیدن چای، او را تا حدی آرام می کند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۷    
الهام غفوری گفت: شب گذشته ما در جشنواره مردمی صدا و سیما جایزه بهترین سریال نوروزی را با آراء بالای مردمی دریافت کردیم و حالا انتشار مطالب کذبی بازتاب همان جایزه ای است که دیشب گرفتیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۱    
این نکته ثابت شده که برنامه غذایی سرشار از گوشت قرمز و گوشت های فرآوری شده، با افزایش خطر ابتلا به سرطان روده مرتبط است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۲    
محققان موسسه تحقیقاتی LSTM در لیورپول انگلیس راهکار جدیدی را برای درمان نیش مار ابداع کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۶    
اینکه خوراک ریز مغذی و غذا باشد و فارغ از هرگونه اسانس و محرک شیمیایی و گیاهی باشد یکی از نکات اصولی است که مسلمانان باید خوراک هایشان به آن توجه داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۶    
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی متروی تهران از تدوین برنامه 500 ساله مجتمع های ایستگاهی مترو خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۳    
سازمان تروریستی منافقین فاش کرد که مسدود شدن تلگرام در روند اطلاع رسانی آگاهانه اخلال ایجاد می کند. تلگرام به خاطر نقش مؤثر مجاهدین در گسترش قیام سراسری در دی ماه 96 مورد هدف ویژه رژیم قرار گرفته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۳    
نخستین نشست سران و مسوولان قوای مجریه، مقننه و قضاییه عصر یکشنبه به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۴    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در قرارگاه ثارالله،بابیان اینکه سپاه هیچ گاه به جوسازی ها علیه خود توجه نکرده و به خدمت رسانی مردم و حفاظت از دستاوردهای نظام و حریم ولایت ادامه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۸    
یک شرکت چینی که در فضای بسته کارخانه ای فعالیت می کند سالانه 6 میلیارد سوسک پرورش می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۹    
محققان "مرکز تحقیقات خودکشی" هنگ کنگ دریافتند، میزان خودکشی دانشجویان انگلیسی، بیشتر از افراد معمولی جامعه است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۸    
بدهکارِ ناتوان از پرداخت بدهی در چه شرایطی حبس نمی شود؟ کارشناسان وکیل آنلاین در این مورد توضیح داده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۹    
محقق و پژوهشگر طب سنتی بهترین و موثرترین زمان مصرف عرقیات و داروهای گیاهی را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۰    
دانه های این میوه می تواند به عنوان جایگزین طبیعی آسپرین کاربرد داشته باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۴    
وقتی در خودرو نشسته اید و ناگهان خودروی دیگری از پشت به شما برخورد می کند و سر ناگهان با شدت به عقب و جلو می رود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۰۸    
هما نمونه کاملی از یک شخصیت مثبت است؛ عقل کلی که در شرایط سخت و بحرانی، نقی همه را به او ارجاع می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۰۲    
تیم فوتبال استقلال که یکی از شانس های کسب عنوان نایب قهرمانی هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شد در دیدار برابر پیکان به یک برد شیرین دست پیدا کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۹    
دبورا یانگ معتقد است پس از لغو برگزاری جشنواره دوبی، فرصتی مغتنم به وجود آمده که جشنواره جهانی فیلم فجر جایگزین این جشنواره شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۳    
اشتغال ایجاد شده در پیام رسان تلگرام حداقلی است، این درحالی است که یک پیام رسان بومی می تواند اشتغالی به مراتب بیشتر از سایر پیام رسان های خارجی به دنبال داشته باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۳    
تیم فوتبال ذوب آهن در هفته بیست و نهم لیگ برتر برابر پرسپولیس به پیروزی رسید تا با کسب سه امتیاز حساس، به رده دوم جدول صعود کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.6 ریشتر حوالی کوهبنان کرمان را لرزاند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۹:۴۴    
درحالی زمزمه های تشکیل ناتوی عبری عربی برای مبارزه با تروریسم به گوش می رسد که به نظر می رسد جمهوری اسلامی ایران هدف اصلی این سازمان باشد و نه تکفیری ها.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۵    
رئیس خانه احزاب ایران جزئیات جلسه تدارکاتی همایش ملی خانه احزاب را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۹    
مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما با اشاره به جزییات برنامه پدر من با اجرای فرزاد حسنی بیان کرد که این برنامه دکور ویژه ای دارد و محور آن پدرانی هستند که هیچ گاه در برنامه حضور ندارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۳    
مقاومت آنتی باکتریایی در سال های اخیر به یک معضل جهانی تبدیل شده و دانشمندان سعی دارند با استفاده از فناوری های نوین مانند مهندسی ژنتیک این مشکل را برطرف کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۳    
ابراهیم حاتمی کیا در چهارمین روز از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به هنرجویان کارگاه کارگردانی توصیه کرد حتما در ساخت آثارشان از طراحی کانسپت استفاده کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۴    
انتشار گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا در مورد وضعیت حقوق بشر در کشورهای مختلف، با انتقادات زیادی مواجه شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۹:۰۲    
سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با اشاره به تعداد مدارک ثبت شده جمهوری اسلامی ایران گفت: 22 درصد از کل تولیدات علمی کشورهای اسلامی توسط پژوهشگران ایرانی تولید می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۵۳    
شهرک نشینان صهیونیست برای تحریک احساسات مسلمانان بار دیگر تحت حمایت نظامیان رژیم اشغالگر قدس به مسجد الاقصی یورش بردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۸    
ورامین-جانشین مرکز راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: دشمن درصدد ایجاد تنش در جامعه از طریق شبکه های اجتماعی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۸    
امام جمعه رشت با بیان اینکه بسیج از نفوذ عناصر نامطلوب به بدنه جامعه و انقلاب جلوگیری می کند گفت : اگر مسئولان و اعضای یک جامعه، انقلابی عمل کنند جامعه و اعضای آن از آسیب ها مصون می مانند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۹    
رئیس مرکز آسیب شناسی و سلامت فضای تولید و تبادل اطلاعات اصفهان گفت: تنها 12 درصد از کاربران ایرانی تولید محتوای اینترنتی دارند و 59 درصد از کاربران ایرانی به دنبال تفریح در اینترنت هستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۳    
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: باند توزیع تراول های جعلی در گرمسار منهدم شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۷    
در این سال ها اقداماتی نیز از سوی مردم و مقامات قرقیز در مخالفت با افزایش نقش آفرینی یهودیان و رژیم صهیونیستی در قرقیزستان و حمایت از مردم فلسطین صورت گرفته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۱    
اگر برای سازمان هواشناسی توانمندی بلامنازع شرکت فرانسوی MFI محرز است، چرا یک مناقصه شفاف برگزار نمی کنید تا شائبه ای برای همکاری با این شرکت به دلیل وجود برخی "منافع افراد خاص" وجود نداشته باشد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۲    
کارشناس مسائل استراتژیک گفت: طراحان پنهان سناریو "القاء جمهوری اسلامی در حال فروپاشی است"کاری کردندکه علاوه بر رسانه های غربی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۳    
پس از آنکه بانک مرکزی آلمان نیمی از ذخایر طلای این کشور را از آمریکا بازگرداند برای اطمینان عموم از اینکه این دارایی ها در خاک آلمان است، تعدادی شمش های طلا را به نمایش گذاشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی سرپرست واحد تهران شمال این دانشگاه را منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۷    
علیرغم مقابله دیگر کشورها، ژاپن رفته رفته در حال عقب نشینی از موضع تجارت ترانس پسفیک آمریکا است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۱    
اولین فرمانده سپاه گفت: در زمان تشکیل مجلس خبرگان نامه ای از طرف سپاه به رئیس مجلس خبرگان نوشته شد تا ماموریت سپاه در قانون اساسی لحاظ شود برخی افراد در مجلس خبرگان از جمله شهیدان دیالمه و آیت نیز ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۱    
محققان با الهام از چشم پروانه دوربینی برای جراحان ساخته اند که تومورهای سرطانی را ردیابی می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۸    
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: در حال حاضر 300 قرارداد بالای یک میلیارد تومان در سامانه شفافیت شهرداری تهران بارگذاری شده و در مرحله بعد قراردادهای زیر یک میلیارد تومان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۶    
مدیر کمیته روابط عمومی سی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توضیحاتی را درباره پوستر این دوره نمایشگاه ارائه کرد و گفت: در طراحی پوستر از نقشِ کلمه و حرف در شکل گیری کتاب الهام گرفته شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۶    
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در نامه ای خطاب به وزیر کشور در واکنش به برخورد اخیر پلیس ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۶    
سازمان هواپیمایی غیرنظامی امارات امروز از مزاحمت جنگنده های قطری برای یک فروند هواپیمای غیرنظامی امارات در حین عبور از حریم هوایی بحرین خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۳    
دومین جشن ارمغان اردیبهشت به مناسبت نکوداشت هفتاد و هشت سالگی رادیو با حضور پیشکسوتان، مدیران، برنامه سازان، گویندگان و علاقه مندان در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۳    
قائم مقام سی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ثبت نام نزدیک به 61 هزار دانشجو و طلبه برای دریافت بن خرید کتاب خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۳    
یک خبرگزاری غربی به نقل از دیپلمات های اروپایی به کار بسیار دشوار متقاعد کردن ترامپ برای ماندن در برجام با توجه به مهلت کم باقی مانده اشاره کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۲۴    
زلزله ای با قدرت 4.6 ریشتر ساعت 17:05 امروز کوهبنان در استان کرمان را لرزاند؛ یک پس لرزه با قدرت 3.9 ریشتر نیز دقایقی بعد این منطقه را تکان داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۳    
برخی منابع مطلع می گویند بعد از احضار مدیرعامل فیس بوک به کنگره آمریکا و پرسش از وی به علت نقض حریم شخصی کاربران، قرار است مدیران گوگل و توئیتر هم در کنگره این کشور حضور یابند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۱    
همایش ترویج ازدواج سالم در جوانان با همکاری و تعامل مرکز آموزشی و فرهنگی سما استان خوزستان با دانشگاه جندی شاپور و مرکز بهداشت و درمان استان خوزستان به میزبانی سما واحد اهواز برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۱    
مراسم اختتامیه جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دینی و قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دانشجویان منتخب و دبیران شورای قرآن وعترت واحدهای دانشگاهی و مسئولان دانشگاه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۲    
فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان نیروی زمینی، با تحسین کارآمدی و تجارب ارزشمند پرسنل قدیمی ارتش و ابراز امیدواری درباره آینده درخشان جوانان آن ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۲    
مراسم گرامیداشت روز جانباز در مسجد پیامبر اعظم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۲    
سرمربی تیم پیکان 11 بازیکن تیمش را برای دیدار با استقلال انتخاب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۲    
کمیته داوران AFC امیرسامان سلطانی را به دوره نهایی پیشرفته داوران فوتبال آسیا در مالزی دعوت کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۲    
روابط عمومی دادستانی کل کشور با صدور اطلاعیه ای ادعای مطرح شده از سوی یک مدعی در مورد وابستگی به دادستان کل کشور را تکذیب کرد.