یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۰:۳۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۷    
اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی روزهای 28 اردیبهشت تا 7 خردادماه در محل خانه کشتی عبدالله موحد برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۱    
استاندار گلستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی می تواند یکی از اضلاع توسعه این استان باشد و به مدیریت آن کمک کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۲    
سومین فصل خوانش آثار محمود استادمحمد با نام یادمان محمود استادمحمد برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۲۶    
یکی از عواملی که در سلامت تغذیه نقش دارد، ظروفی است که در آن غذا پخته می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۷    
پوکی استخوان معمولا در مراحل اولیه علائمی را از خود نشان نمی دهد. هرچند، با پیشرفت بیماری، علائم پوکی استخوان نمایان تر خواهند شد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۳۵    
قطع مصرف دارو و یا تغییر در میزان و زمان مصرف داروها، بدون مشورت با پزشک معالج و یا دکتر داروساز، کار نادرستی است که می تواند باعث بروز اختلال در روند درمان و کاهش اثر بخشی دارو ها شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۹    
فرمانده انتظامی شهرستان بندرترکمن از جانباختن جوان 33 ساله بر اثر برق گرفتگی در این شهرستان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۳    
حکم سنگین زن جوان که به بهانه تاسیس موسسه ترویج عرفان چند زن و دختر رابا همدستی شوهرش به دام شیطانی انداخته و آنها را آزار داده بودند، دیروز در دیوان عالی کشور مهر تائید خورد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۳    
براساس گزارشات منتشره در رسانه های خارجی دو تن از ملی پوشان تیم سرکل کبدی ایران که با تیم شهرداری تبریز عازم رقابت های جهانی استرالیا شده بودند به کشور بازنگشته اند و پناهندگی خود را نیز اعلام کرده ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۳    
درگیری بین نیروهای امنیتی افغانستان و طالبان در زابل منجر به کشته شدن 20 نظامی افغانستانی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۶    
یک راه خوب برای تفاوت قائل شدن بین گستاخی به فردی خاص و بی ادب بودن در نظر گرفتن انگیزه پشت آن رفتار است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۴    
فاطمه اعتدادی بانوی ملی پوش فوتسال و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با انجام رقابت های سخت و نفس گیر در صدر گلزنان قاره آسیا قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۸    
پخش مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 روسیه در سالن های سینما، موضوعی است که صاحبان سینما به شدت در پی اجرایی شدن آن هستند و آن را عاملی برای رونق اقتصادی سینماها می دانند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۶    
رئیس مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان ارائه خدمات توانمندسازی را یکی از نیازهای اصلی شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان عنوان کرد و گفت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۲    
رمان 4 جلدی خانواده تیبو برنده جایزه نوبل ادبیات 1937، اثر نویسنده توانمند فرانسوی، روژه مارتن دوگار (1881-1958) است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۷    
به راستی، وجب به وجب این خاک ها آغشته به خون بهترین بندگان خداست و طهارت ظاهری، حداقل شرط آدمی برای ورود به این وادی مقدس است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۵    
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست در دیدار با دادستان استان همدان گفت: تاکنون 120 تن از کارکنان یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در درگیری با شکارچیان کشته شدند که تنها 17 تن از عوامل یگان حفاظت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۱    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم در نشست مدیران امور بین الملل دانشگاه های منطقه 9 کشور در دانشگاه حکیم سبزواری گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۲    
ملی پوشان جودوی ایران در مسابقات کاپ آزاد روسیه بدون رسیدن به مدال به کار خود پایان دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۳    
بعد از حملات ارتش میانمار تعداد زیادی از مسلمانان این کشور آواره شدند و حالا چند وقتی است به همت اتحادیه بین المللی امت واحده کودکان یتیم و آواره میانماری مدرسه دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۷    
همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، شبکه یک به عنوان شبکه ملی و عمومی برنامه های متنوعی را برای بینندگان طراحی کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۷    
رئیس فدراسیون والیبال در حکمی مهدی ابارشی را به عنوان رئیس کمیته پزشکی منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۵    
انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا با صدور بیانیه ای در واکنش به خروج آمریکا از برجام نوشت: قانون گریزی و خروج امریکا از برجام ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۱    
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور از قهرمانی دانشگاه پیام نور استان خوزستان در هشتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پیام نور سراسر کشور خبرداد
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۸    
خانه نمایش مهرگان با میزبانی از اجرای نمایش بودن به جمع سالن های تئاتری می پیوندد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۶    
مدیر عامل پیام رسان با تأکید بر اینکه مشکل فعلی ما پهنای باند نیست، نکاتی را به سمع و نظر وزیر ارتباطات در توییتر رساند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۵    
روح الله حجازی کارگردان ایرانی در آسانسور تاریخی شهر ازمیر سه فیلم کوتاه 5 دقیقه ای ساخت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۹    
روسای دانشگاه های سطح یک کشور دربیانیه ای برای خدمت همه جانبه به نظام، ملت و انقلاب آمادگی جامعه دانشگاهی را اعلام کردند و خروج آمریکا از برجام را فرصتی برای کشور دانستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۶    
چین و چروک صورت به دغدغه روزانه بسیاری از افراد تبدیل شده است که امروزه می توان با انجام پنج راهکار آسان پوستی زیبا داشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۶    
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح جزئیات ثبت نام در کلاس های زبان برای دانشجویانی که درآزمون تعیین سطح نوبت اول مجاز شده اند، پرداخت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۳    
واقعیات اقتصادی، فنی و سیاسی موجود نشان می دهد که نمی توان برای ادامه برجام به شکلی که تحریم های مالی، تجاری و نفتی ایران را کنار بزند، به اروپا اعتماد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۰    
کاوه مدنی معاون فراری سازمان محیط زیست در پیوستن ایران به توافق پاریس که می تواند تاثیرات مخربی بر اقتصاد کشور وارد آورد، نقش اساسی داشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت شادروان دکتر علیرضا وارسته، هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را به خانواده و همکاران وی تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۷    
رئیس دانشگاه تهران در مراسم جشن دانش آموختگی دانشگاه تهران گفت: امروز دانشگاه تهران یک برند ملی نیست، یک نهاد جهانی است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۸    
کم خونی به خصوص از نوع فقر آهن، عارضه نسبتا شایعی به شمار می رود و به همین دلیل ممکن است بسیاری از مبتلایان به آن، این بیماری را جدی نگیرند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۴۳    
با توجه به شمار تلفات ناشی از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات در سطح جهان، خطر این دو برای سلامتی بیشتر از همه مواد دیگر است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۷    
رئیس جمهور قهرمانی ارزشمند تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا را تبریک گفت و تصریح کرد: این پیروزی شیرین، نشان دیگری از پویایی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۷    
اگر رجب طیب اردوغان رهبر حزب عدالت و توسعه و مرال آکشنر رهبر حزب خوب به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری راه یابند، آکشنر در دور دوم انتخابات اردوغان را شکست خواهد داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۲    
یک روزنامه چاپ کابل اخیراً به نقل از منابع محلی در شرق افغانستان از انتقال احتمالی ابوبکر البغدادی توسط آمریکا به مناطق تحت تصرف داعش در ننگرهار خبر داده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۳    
کارشناسان و خبرگان اقتصاد می گویند حتی اگر سران سه دولت اروپایی تضمین های محکم کتبی بدهند که از شرکت های خود در برابر تحریم های آمریکا دفاع می کنند، از لحاظ فنی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۷    
مدیرکل منابع طبیعی استان تهران اظهار داشت: 105 هزار هکتار مناطق بیابانی در استان تهران وجود دارد که عمده آن در ملارد، ورامین، پاکدشت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۸    
معاون قضایی دادستان کل کشور به 8 سوال مطرح شده از سوی خبرنگاران در خصوص فیلتر تلگرام پاسخ گفت و عنوان کرد: دسترسی به تلگرام از طریق فیلتر شکن ها ناشی از ضعف سامانه های کشور نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۰    
با اجرای طرح انتقال هوایی خط برق، از قطع 500 اصله درخت جنگلی بلوط در لردگان جلوگیری شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۴    
رسانه های آمریکایی از چاقوکشی در ایالت اوهایو و تیراندازی یک فرد مسلح به سمت دانش آموزان در کالیفرنیا خبر دادند که در پی آن یک نفر جان خود را از دست داده و شماری مجروح شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۵    
حکم اعدام متهمان ردیف اول و دوم پرونده معروف به قتل های سریالی 8 هزار صفحه ای که در دیوان عالی کشور تایید شده بود، امروز در محوطه زندان گرگان اجرا شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۳    
امام حسن مجتبی (ع) در حدیثی به تبیین بهترین مردم دنیا پرداختند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۶    
سعد الحریری که شکست سنگینی در انتخابات پارلمانی اخیر خورده، دست به برکناری و انحلال برخی افراد و نهادها در حزب متبوعش زد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۰    
میلاد عرفان پور می گوید در میان شاعران جوان، کسانی هستند که حتی فارسی را به خوبی نمی دانند و شعرهایشان را با اغلاط املایی منتشر می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۱    
با اجرای ملی طرح موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ساخت خانه های باکیفیت روز و قیمت ارزان، می توان در یک بازه زمانی 5ساله برای 12میلیون خانوار ایرانی خانه شخصی لوکس ساخت و اصل قانون اساسی را محقق ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۲    
کاخ سفید در بیانیه ای از طرف هایی که آنها را کشورهای مسئول خوانده خواسته فشارها بر تهران را افزایش دهند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۹    
سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز مهاجران معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۹    
معاون اول ریاست جمهو ری در اختتامیه سی و یکمین نمایشگاه کتاب گفت: ترویج کتاب یعنی ترویج عقلانیت و منطق و کشوری که به کتاب متکی است به عقلانیت اتکا دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۳    
یک منبع آگاه دولت ترکیه از گفتگوی تلفنی رئیس جمهور ترکیه و رئیس جمهور روسیه درباره چشم انداز توافق هسته ای ایران پس از خروج آمریکا از این توافقنامه خبر داده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۵    
به گفته منابع آگاه، خروج آمریکا از برجام به معنای لغو 38 میلیارد دلار قراردادهای فروش هواپیما بین تهران و شرکت های غربی است و شرکت ایرباس را نسبت به رقیب آمریکایی اش بوئینگ در معرض ریسک های بزرگتری ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۰۹    
عضو سابق شورای شهر گفت: با انتخاب های صورت گرفته و اعضای باقیمانده برای پست مدیریت شهری تهران نمایندگان شورای شهر نشان دادند که دیگر فرصتی برای جبران مافات ندارند و مکارم و افشانی قادر به اداره شهر ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۰۰    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اگر طرف های دیگر بر اثر فشارهای آمریکا عملاً نتوانند به تعهدات خود عمل کنند ما باید هزینه منفعت کنیم؛ چرا که در این صورت بقای ما در برجام منفعتی ندارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۴    
کتاب من در رقه بودم خاطرات یکی از اعضای جدا شده گروه تروریستی داعش پرفروش ترین کتاب انتشارات نارگل در نمایشگاه کتاب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۹    
انتشارات صهبا ترجمه کتاب انسان 250 ساله به سه زبان را در سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۰    
ایران با فروش نفت خود به یورو و دیگر ارز ها وابستگی خود به دلار را کاهش داده، اما بعد از اقدام ترامپ به خروج از برجام، این اقدام چندان نمی تواند از منافع این کشور حفاظت نماید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۷    
کارلوس کی روش، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران، قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان ایران در آسیا را تبریک گفتند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۴    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به آینده برجام واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۴    
جایزه خانم گل مسابقات فوتسال بانوان جام ملت های آسیا به سارا شیربیگی و بهترین بازیکن جام به فرشته کریمی بازیکنان تیم ملی ایران رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۸    
جوزف سلامه بازیگر لبنانی به وقت شام گفت: حاتمی کیا کارگردان سخت گیری است؛ اما وقتی کار تمام می شود و باید از او جدا شوید ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۶    
مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان (پیشواز باران) به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی با حضور دکتر محمد صادق علمی استاد بزرگ قرآن و عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد و حمید شاکرنژاد قاری بین المللی قرآن ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در جمع اعضای هیأت علمی دانشکده دندانپزشکی از راه اندازی کلینیک تخصصی دنداپزشکی واحد اصفهان در آینده نزدیک خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: توجه به اخلاق حرفه ای در هر سازمانی اهمیت ویژه ای دارد که اهتمام به این موضوع از ضروریات است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۷    
مسابقات فوتسال اساتید و کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمان به میزبانی واحد سیرجان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۷    
دو شرکت بزرگ ترابری دریایی دنیا بعد از خروج آمریکا از برجام اعلام کرده اند تجدید نظر در فعالیت های خود در قبال ایران را آغاز کرده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۳    
بانک مرکزی از طریق وزارت امور خارجه در حال رایزنی با سفارتخانه های خارجی است تا متقاضیان دریافت و تمدید ویزا به جای پرداخت ارز معادل ریالی آن را پرداخت کنند و معادل ارزی آن توسط یک بانک ایرانی به ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۵    
در حالیکه مدیران جدید شهری و اعضای شورای بدهی شهرداری به بانک ها، پیمانکاران و... را 52 هزار میلیارد ریال اعلام می کنند در همین حال از تسویه حسابی سخن می گویند که بر اساس اسناد واقعیت دیگری در میان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۲    
عضو شورای عالی نظارت بر برجام گفت: روسیه، چین فرانسه، آلمان و انگلیس تاکید کرده اند که آمریکا نباید از برجام خارج شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۳    
رییس فدراسیون فوتبال در پیامی قهرمانی ارزشمند تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت های آسیایی را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۰    
دومین دوره از رقابت های قهرمانی فوتسال بانوان آسیا با قهرمانی شیر زنان ایران به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۶    
نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی بر نقش مهم شرکت های دانش بنیان در ایجاد و توسعه اشتغال تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۳    
خط تولید شرکت اندیشه سلامت سبلان از واحدهای فناور دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در زمینه تولید گیاهان دارویی در فاز یک مجتمع دانشگاهی شاهد این واحد دانشگاهی آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۰    
سرمربی تیم ملی والیبال زیر 17 سال بانوان اسامی 12 بازیکن نهایی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۷    
فیلمبرداری فیلم داستانی سایه های خیال با موضوع شهدای گمنام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۱    
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: بنا نیست وقت مان را برای پاسخگویی به مسائل حاشیه ای بگذاریم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۱    
مراسم اختتامیه مسابقه ملی حمل و نقلی شو با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۱    
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر میزبان خانواده شهدا در این واحد دانشگاهی بودند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۵    
نیمار با انتشار پیامی در خصوص رفتنش به رئال مادرید جنجال ایجاد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۵    
صدر اعظم آلمان در سخنانی ضمن انتقاد از تصمیم ترامپ برای خروج از برجام درباره داشتن انتظارات بیش از حد از اروپا در مناقشات هسته ای با آمریکا بر سر این مسئله هشدار داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۵    
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ملت ایران مقاوم و متحد در کنار دولت و مسئولان می ایستد.آمریکا عواقب این تصمیم و بدعهدی خود را خواهد دید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۱    
دانشجویان واحد گنبدکاووس قهرمان مسابقات بسکتبال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۱    
وزیر اقتصاد ترکیه بر این باور است که خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران یک شانس و فرصت برای آنکارا خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۸    
با ده نکته خواندنی از زندگی سر الکس فرگوسن، بهترین مربی تاریخ جهان آشنا شوید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۸    
نخست وزیر عراق دستور داد تدابیر امنیتی برای سهولت در حضور مردم در مراکز انتخاباتی کاهش پیدا کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۵    
وزیر بهداشت با بیان اینکه مسئولیت آسیب های اجتماعی با نیروی انتظامی نیست، گفت: اگر مسئولان به وظایف خود عمل می کردند و سیاست گذاران درست سیاست گذاری می کردند، زحمات شما به حداقل می رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۲    
عضو شورای شهر تهران با تاکید بر تاثیر گسترده اقدامات بانک شهر در رفاه اهالی کتاب و کتابخوانی،گفت:خوشبختانه با تلاش تمامی دست اندرکاران سی و یکمین نمایشگاه کتاب پایتخت شاهد استقبال گسترده جوانان و ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۲    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در جلسه با استاندار و نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی به تشریح فعالیت های این سازمان در کشور و این استان پرداخت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۲    
منابع خبری روز شنبه گزارش داده اند جنگنده های آمریکا روز جمعه دو بمب افکن روس را در حریم هوایی بین المللی منطقه آلاسکا رهگیری کرده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۹    
مدیرکل آمار و برنامه ریزی کمیته امداد مهم ترین تغییرات بودجه سال 97 این نهاد را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۹    
رهبر جبهه ملی فرانسه می گوید خروج آمریکا از برجام، اقتصاد فرانسه را از بازاری جذاب محروم می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۹    
استاندار تهران با بیان اینکه پیشرفت کشور در گروی تربیت صحیح دانش آموزان است، تصریح کرد: امروزه بسیاری از کشورها با سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش توسعه یافته اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۳    
مدیر گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه رابطه بین مصرف نمک و افزایش فشارخون در دوران بزرگسالی اثبات شده است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برخورد ترامپ احمق با برجام نه تنها تاثیری مطلوب برای صهیونیستها ندارد بلکه روند نابودی این رژیم غاصب را تسریع خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۰    
رئیس انجمن ژنتیک ایران بیان کرد: سومین کنگره بین المللی و پانزدهمین کنگره ملی انجمن ژنتیک ایران با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۰    
فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در بازار فیلم جشنواره کن به روی پرده می رود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۰    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از حمایت این صندوق از بازنشستگان مولف و اهل قلم خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اشاره به خروج آمریکا از توافق هسته ای، آن را نوعی شکست برای غرب خواند که جز بی اعتباری و بی آبرویی نتیجه ای برای آمریکا به دنبال ندارد.