یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۷:۳۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا فرهنگ سازی آموزش پژوهش در دوران دبستان را ضرورتی انکارناپذیر دانست و گفت: اگر قرار است امر پژوهش ماندنی، اثر گذار ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۳    
دانشگاه های مبدا از اول خرداد الی 15 تیر 97 فرصت دارند، درخواست های موافقت شده برای میهمانی و انتقال دانشجویان را به دانشگاه های مقصد ارسال کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۰    
دومین کنفرانس ملی کارآفرینی توسط مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۵۳    
نکته بسیار مهمی که عموم مردم باید به آن توجه داشته باشند این است که متأسفانه طی سالیان اخیر تبلیغات ناصحیح گسترده ای درباره فواید مصرف قارچ صورت گرفته است و قارچ به عنوان یک منبع پروتئینی مطمئن به ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۰۳    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از برخورد یک دستگاه پیکان با یک دستگاه نیسان در محور لردگان-بروجن خبر داد و اعلام کرد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۱۸    
همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم استان خراسان رضوی همزمان با سالروز فتح خرمشهر برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۴۸    
انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تهران شنبه 5 خرداد ماه برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۴    
مشاور عالی سازمان سنجش ضمن اعلام ثبت نام بیش از 60 هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی از اتمام مهلت ثبت نام این آزمون تا فردا پنج شنبه 3 خرداد ماه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۴۱    
بیشتر مردم زمانی که روی کاناپه احساس خستگی می کنند ترجیح می دهند همان جا بخوابند. اگرچه ممکن است رفتن تا تختخواب باعث شود دیرتر به خواب بروید، اما در حقیقت خواب بهتری در تختخوابتان خواهید داشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۰    
دومین جشنواره رسمی داروسازی کشور - زیست دارو - در آذرماه سال جاری، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و انستیتو مطالعات بیولوژیکی و واکسن سازی نسیم برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۳۱    
خونریزی مغزی به علت عواملی همچون فشار خون بالا، آسیب، افزایش سن و دیگر عوامل به وجود می آید. در این مقاله قصد داریم شما را با علت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۸    
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی از انجام تفاهم با صندوق اعتباری هنر جهت ارائه خدمات بیمه تکمیلی به روزنامه نگاران خبر داد؛ ثبت نام متقاضیان از اول خرداد آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۵    
تا ساعت 18 عصر امروز 1017 نفر به بیمارستان ها مراجعه کرده اند که از این تعداد 116 نفر در بیمارستان بستری و متأسفانه 15 نفر جان خود را از دست داده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۹    
نیروهای یمنی امروز یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم سعودی را در منطقه جبل النار واقع در شهرستان حرض استان حجه هدف قرار دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۵    
بنابر آن چه در پژوهش های جمعیتی مطرح می شود، مشوق های جمعیتی اکنون در حدود 60 درصد کشورهای جهان به عنوان سیاست های کلان پیگیری و هزینه می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۴    
سخنگوی کمیسیون امور شوراهای مجلس از بررسی طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۲    
خندان دل با حکم وزیر کشور به عنوان معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۰    
رئیس سازمان بسیج دانشجویی و رئیس بسیج اساتید بر عملیاتی شدن هم افزایی بسیج اساتید و بسیج دانشجویی در دانشگاه ها تاکید کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۲    
پویش کتابخوانی نوجوانانه با عنوان بخون، قهرمان شو! از 31 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۳    
آمار تفکیکی ثبت نام کنندگان در بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت به تفکیک بخش های این رویداد قرآنی اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۰    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اشاره به اینکه با بهره مندی از تکنولوژی و فناوری های جدید جهت کمک به بیماران نیازمند به خدمات توانبخشی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۱    
نمایندگان اتحادیه های دانشجویی و جمعی از فعالان دانشجویی دانشگاه های تهران با رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۹    
مشاور سازمان سنجش از انتشار کارنامه نتیجه انتخاب رشته داوطلبان مجاز آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 در بعدازظهر امروز 31 اردیبهشت ماه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر علی باستی را به سمت رئیس پارک علم و فناوری گیلان منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۶    
در پی استعفای احمدپور از سهامداری شرکت هپکو و پذیرش این استعفا، تصمیم گیری در خصوص شرکت هپکو به مالک قبلی آن یعنی شرکت واگن سازی کوثر محول شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۰    
مدیر ستاد بحران سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: طی روزهای اخیر 11 نفر در کشور با علائم مصرف قارچ های سمی جان خود را از دست داده و به پزشکی قانونی معرفی شدند که آزمایش های لازم برای بررسی های تکمیلی از ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۵۰    
سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و مدیرکل سازمان جهانی مالکیت فکری دیدار کردند که در این جلسه بر توسعه همکاری های وایپو در حوزه مالکیت فکری در ایران تاکید شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۵:۱۹    
رئیس جمهور در دیدار صمیمی با خانواده دولت، ماه رمضان را ماه رحمت ، غفران و فیوضات الهی برشمرد و گفت: یکی از آثار حائز اهمیت این ماه الفت ، صمیمیت و کنار هم بودن است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۱۳    
یک منبع پارلمانی فاش کرد رهبر جریان صدر عراق برای باقی ماندن العبادی در سمت نخست وزیری این کشور شرط گذاشته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۰۱    
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان گفت: اگر فرد روزه اش را با آب خیلی سرد افطار کند، ممکن است به دلیل شوک عروقی در معده و فشاری که به سیستم قلب وارد می شود، منجر به مرگ وی شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۵۰    
دنیای مدرن با بیماری های مدرنی نیز همراه شده است که مهمترین آن ها استرس و اضطراب های ناشی از افزایش مشغله های ذهنی است. استرس می تواند زندگی یک انسان را نابود کرده و او را دچای مشکلات بزرگی کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۴۴    
احتمالا می دانید که مصرف ویتامین C به تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری مانند سرماخوردگی یا کاهش شدت آن کمک می کند، اما این تنها دلیلی نیست که باید مصرف چنین آنتی اکسیدان مهمی را جدی بگیرید ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۳۲    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: 30 هزار خانوار که سرپرست آنها زندانی هستند، تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۲۰    
خیلی ها به دنبال قبول سرپرستی کودکان بی سرپرست هستند. در شهر بزرگی مانند تهران سال گذشته حدود 1400 خانواده برای قبول سرپرستی کودکان در بهزیستی تشکیل پرونده دادند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۱۱    
چهره شما از مشکلات مربوط به انتخاب نادرست مواد غذایی آسیب زیادی می بیند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۵    
دکترای تغذیه و رژیم درمانی گفت: روزه داری صحیح و اصولی علاوه بر آثار معنوی فواید جسمانی زیادی هم برای روزه دارن به همراه دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۶    
نتایج جدیدترین تحقیقات نشان می دهد شادی می تواند بسته به دلیلی که موجب احساس لذت و خوشی می شود، به شیوه ای سالم یا ناسالم ژنهای انسان را تحت تاثیر قرار دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۰    
یک متخصص تغذیه گفت: سحری باید شامل یک وعده غذای کامل همچون ناهار باشد و مصرف میوه، سبزیجات و سالاد در کنار آن به دیرتر گرسنه و تشنه شدن فرزندان کمک می کند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۱    
مدیر کل ثبت آثار و حفظ و احیاء میراث معنوی و طبیعی نسبت به اقدام وزارت امور خارجه برای فروش باغ ویلایی جزیره موریس، بر حفظ کاخ تبعیدگاهی معروف "والری" تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۳۵    
یک اشتباه رایج در هنگام استحمام وجود دارد که می تواند عامل بزرگی در "ریزش موهای سر" باشد؛ در این مطلب به توضیح این مسئله پرداخته ایم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۲۶    
پیشنهادات سازمان حفاظت محیط زیست برای تغییر مجازات های نقدی جرایم شکار و صید در جلسه هیئت دولت مورخ 16 اردیبهشت ماه 96 تصویب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۲۰    
مدتی است که خبرِ کسرِ 16.7 درصدی حق بیمه از قرارداد هنرمندان، نقل محافل شده و هنرمندان بسیاری به این مسئله واکنش نشان داده اند. برخی معتقدند که این مسئله هیچ توجیه قانونی و عقلانی ندارد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۱۱    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی گفت: تعداد 79 نفر مصدوم در رابطه با استفاده از قارچ در سطح استان داشتیم که یک نفر فوت کرده و 28 نفر بستری شده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۰۵    
نماینده مردم کردسماموستا رستمی: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس سبب نابودی اسرائیل می شودتان در مجلس خبرگان رهبری گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۵۹    
کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا گفت: پیشنهاد اتحادیه اروپا مبنی بر انتقال مستقیم پول نفت ایران به بانک مرکزی ایران و جزئیات راه کارهای اجرایی آن امروز به ایران ارائه شده و در حال بررسی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۵۰    
محافل سیاسی نزدیک به ائتلاف دوگانه شیعه در لبنان می گویند رئیس جمهوری و رئیس پارلمان هرگونه توطئه های داخلی علیه حزب الله، که از سوی عوامل آمریکا و سعودی برنامه ریزی می شود را خنثی خواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۴۴    
دولت امارات در راستای عادی سازی همه جانبه روابط خود با رژیم صهیونیستی، از دریچه ورزش وارد عمل شده و دیدارهای دوجانبه ورزشی و شرکت مشترک در مسابقات را در دستور کار قرار داده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۵    
بمباران غیرنظامیان افغان از سوی آمریکا به روال طبیعی تبدیل شده است، این بار نیز افزایش حملات هوایی آمریکا به مواضع نیروهای امنیتی افغان پرسش برانگیز شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۵    
هم اکنون چندین شرکت به دنبال تجاری کردن دوباره هواپیماهای مافوق صوت هستند. یکی از بزرگ ترین مشکلات در مسیر این کار صدای بالا و خارج از استاندارد این گونه هواپیماها است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۲۶    
آمریکا که دیگر نیازی به پیمان نابودی موشک های برد کوتاه و متوسط ندارد، درصدد اتخاذ تدابیر محدودکننده علیه روسیه است تا با ادعای نقض آن از سوی مسکو، خود را از قید و بند این پیمان قدیمی خلاص کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۲۰    
معاون اول قوه قضاییه گفت: کمک خیرین باعث انتفاع دو گروه یعنی اولا زندانیان و دوم افراد شاکی که متضرر شده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۴    
رئیس سازمان زندان ها با بیان اینکه هجده هزار زندانی غیر عمد در زندان ها حضور دارند، گفت: از این تعداد 360 نفر را خانم ها تشکیل می دهند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۱    
وزارت انرژی و منابع معدنی اندونزی با تکذیب خبر رویترز اعلام کرد، قرارداد میان شرکت نفت و گاز پرتامینا و شریک ایرانی این شرکت برای توسعه یک میدان نفتی در ایران به رغم تحریم های جدید آمریکا ادامه خواهد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۵    
هزینه بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو، بیش از یک میلیارد و 686میلیون تومان برای مجلس هزینه داشته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۰    
دبیر انجمن سم شناسی و مسمومیت های با تشریح مسمومیت با قارچ در 5 استان غربی کشور به دلایل و همچنین علائم این گونه مسمومیت های مرگبار پرداخت و گفت: این گونه قارچ ها بر اثر پختن، کبابی و یا آب پز کردن ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۴    
رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران با اشاره به رشد استفاده از فیلترشکنها در سطح کشور گفت: آئین نامه جدید رئیس پلیس اماکن نیروی انتظامی دراین باره هشدار مؤکدی را داده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۴    
سخنگوی وزارت خارجه ایران دربارۀ ارائه بسته جدید به ایران در قبال پذیرش توافق جدید توضیح داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۵    
فضانورد ناسا در جریان پخش زنده پیاده روی فضایی متوجه شد که کارت حافظه دوربینش را روی زمین جا گذاشته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۵    
مجلس شورای اسلامی جزئیات جدیدی از مدیران دوتابعیتی را منتشر کرده اما با این حال وزیر اطلاعات همچنان می گوید که هیچ مدیر دوتابعیتی در بدنه دولت وجود ندارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۲    
روسای قوای سه گانه در مجموع 310 میلیون تومان به جشن گلریزان ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۲۹    
به دنبال بازداشت چندین فعال حقوق زنان در عربستان و برخی مسائل دیگر، برخی از تحلیلگران و فعالان فضای مجازی آن را نشانه ای تازه از احتمال عدم کنترل محمد بن سلمان بر قدرت در عربستان تلقی کرده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۲۰    
پژوهش های جدید ثابت کرده است، هر چه بیشتر کلم بروکلی خورده شود، خطر سرطان روده بزرگ و راست روده کمتر می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۱۴    
سی و یکمین جشن گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند عصر امروز(یکشنبه) 30 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور معاون اول قوه قضاییه در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۵۶    
جمهوری اسلامی ایران در چهارمین دوره نمایشگاه نظامی آرمیا در روسیه، در غرفه ای به مساحت 150 مترمربع و در دو بخش به ارائه دستاوردها و محصولات خود خواهد پرداخت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۵۰    
یک روزنامه آلمانی مدعی شد که دیپلمات هایی از اروپا، چین و روسیه در صددند هفته آینده در وین درباره توافق جدیدی با ایران گفت وگو کنند تا طبق آن به ایران در قبال محدود کردن برنامه موشکی و فعالیت های ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۴    
رئیس جمهوری امروز در جلسه با بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتبال گفت: آنچه که مردم از شما می خواهند این است که همه تلاش خود را برای کسب موفقیت انجام دهید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۱    
نماینده طبس در مجلس از پیگیری موضوع واردات خودروهای لوکس به کشور در کمیسیون صنایع مجلس و تلاش برای جلوگیری از واردات این نوع خودروها خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۳۵    
بررسی های کارشناسی نشان می دهد استفاده از واقعیت افزوده و برنامه ها و خدمات مرتبط با آن روی گوشی های هوشمند روزبه روز در حال افزایش است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۶    
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر بازبینی عملکرد شوراها، آیین نامه و دستورالعمل شوراهای معاونت امور هنری تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۶    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اگر قرار باشد همه بروند و از برجام خارج شوند به نحوی که ما نتوانیم از مزایای برجام استفاده کنیم ماندن در آن هیچ سودی ندارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۳    
پوستر فیلم سینمایی دشمن زن به کارگردانی کریم امینی با طرحی از بهزاد خورشیدی رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۳    
معاون میراث فرهنگی استان هرمزگان از مرمت ساختمان گمرک خمیر با مشارکت اداره گمرک و شهرداری خبر داد و گفت: فعالیت های این اداره کل در هفته میراث فرهنگی آغاز خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۳    
کارگاه یادگیری مهارت های مطالعه 2 خردادماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۳    
کیومرث مرادی، پس از گذشت شش سال با نمایش دیر راهبان به تئاتر شهر باز می گردد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۳    
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی حامد میرزاحسینی را به سمت مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۰    
رئیس کمیسیون حمایت از تولید، بررسی و تهیه گزارش از رنکینگ ایران در شاخص های جهانی سهولت در فضای کسب و کار را از دستور کارهای فعلی این کمیسیون عنوان کرد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۱    
اعطای یارانه برق به ثروتمندان نه تنها به ضرر صنعت برق که به نوعی اجحاف در حق اقشار ضعیف بدل شده است، این در حالی است که طبق قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۵۶    
یک وب سایت اسرائیلی، فهرستی از اهداف عملیاتی جوخه های ترور رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۵۶    
جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری با اشاره به دلایل ابتلا به سرطان کلیه گفت: از دست دادن اشتها و کاهش وزن به دلیل نامعلوم، کم خونی و خستگی از نشانه های احتمالی ابتلا به این سرطان است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۵۰    
در جدیدترین بیانیه ضد مقاومتِ وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا در کمال تعجب از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان به عنوان تروریست یاد شده است!
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۷    
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران قبل از سفر به ترکیه با رئیس جمهور دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۱    
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از سمت خود در این فدراسیون استعفا کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۳۵    
هفتمین اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی ایران از فردا دوشنبه 31 اردیبهشت ماه به مدت 11 روز در رامسر آغاز خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۳۵    
اردوی آمادگی شطرنج ویژه بازیکنان برتر کشور با حضور سرمربی هلندی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۳۵    
تیم والنسیا ملقب به خفاش ها فصل جاری لالیگا را با برتری مقابل لاکرونیا و حضور دررتبه چهارمی به پایان رساند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۳۵    
اکثر مواقع ما نیاز به استفاده از رایانه برای تایپ کردن داریم، اما در شرایطی هستیم که به آن دسترسی نداریم و از سوی دیگر صفحه کوچک نمایشگر تلفن همراه نیز برای رفع نیازهای ما کافی نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۲۹    
دانشمندان به تازگی موفق به ساخت ربات های سازنده اعضای بدن انسان شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۲۳    
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جوانی 21 ساله که با پرسه زنی در مناطق مختلف شهرری و دولت آباد اقدام به ده ها فقره سرقت گوشی تلفن همراه به شیوه زورگیری و تهدید با سلاح سرد کرده بود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۲۳    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با تاکید براینکه ما هیچ مذاکره غیر برجامی با اروپایی ها نداریم، گفت: کمیسیون مشترک برجام این هفته بدون حضور آمریکا و به درخواست ایران در وین تشکیل می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۲۰    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام های ارزان قیمت به عتبات با هزینه 800 تا 900 هزار تومان از ارائه تسهیلات 500 هزار تومانی برای متقاضیان این سفر خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۲۰    
بانک مرکزی، تحریم رییس کل این نهاد از سوی ایالات متحده آمریکا را بی احترامی به هنجارهای بین المللی عنوان و اعلام کرد: وی همچنان به انجام وظایف قانونی در عرصه داخلی و خارجی ادامه می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۱۵    
همزمان با روز جهانی موزه به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بازدید از باغ موزه هنر ایرانی و موزه پروفسور حسابی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۰    
هیأت رئیسه سما اهواز با سید موسی موسوی مدیر حراست سما اهواز که بتازگی به عنوان سرپرست مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان انتخاب شده است دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۴    
هافبک تیم استقلال با وجود داشتن قرارداد 2 ساله معتقد است از قطر پیشنهاد دارد اما درخواست رسمی به باشگاه برای جذب این بازیکن نرسیده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۴    
تیم ملی تکواندو دختران کشورمان برای حضور در بازی های المپیک جوانان 2018 آرژانتین از 13 خردادماه تمرینات خود را در فدراسیون تکواندو آغاز می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۲    
هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۶    
نخستین جلسه شورای عالی بین الملل سینمای ایران، با محوریت حمایت از گسترش ارتباطات، مبادلات و عرضه جهانی آثار سینمایی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۶    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار با معاون اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به نقش سفارتخانه ها در توسعه و رونق گردشگری و افزایش جذب گردشگران خارجی گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۳    
دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به صدور حکم محکومیت برای 8 نفر از عوامل آشوب های اسفندماه، از ارسال پرونده محمد ثلاث ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۲۴    
نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از سازمان تأمین اجتماعی به عنوان دستگاه برتر در جهت خدمات دهی مناسب به ایثارگران معظم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کرد.