یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۰:۴۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۶    
آرش نورایی که در اسفند 94 اولین آلبوم خود به نام روزای بعد تو را روانه بازار کرده بود به تازگی قطعه به نام کافه را منتشر کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۴۴    
نامی محمدیان؛ خواننده جوانی که ایران را به جهت فعالیت و تحصیل در زمینه روزنامه نگاری ترک کرده بود، در بازگشت به عرصه موسیقی با رویکردی جدید اعلام آمادگی کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۱    
واشنگتن درحالی قصد دارد آل خلیفه را مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات جنگی کند که وضعیت حقوق بشری در بحرین بیش از هر زمان دیگری رو به وخامت نهاده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۹    
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن پیش بینی کرد، استقبال خانه اولی ها برای دریافت تسهیلات خرید مسکن از محل صندوق پس انداز یکم در سال 97 افزایش یابد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۹    
در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان المعظم سالروز ولادت سراسر نور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله اعظم(ره) سامانه همراه نور بسته ویژه این ایام با موضوع امام عصر(عج) را در فضای مجازی منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۷    
محققان موفق به شناسایی پروتئین عامل بیماری لوسمی شدند. شناسایی این پروتئین نقش مهمی در درمان و جلوگیری از آسیب و سمی شدن بافت های سالم دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۸    
شکلات افزون بر طعم خوش و ایجاد احساس شادی در افراد می تواند در تقویت یکی از حواس مهم 5 گانه دربدن انسان نیز اثربخش باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۵    
مدیرعامل سازمان انتقال خون از جوانان متولد سال 1373 به بعد برای اهدای خون و مشارکت در سلامت خون دعوت کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۲    
معاون حقوقی رئیس جمهور در نامه ای عجیب به رئیس مجلس مدعی شده است اشکال گرفته شده به ترجمه غلط کنوانسیون پالرمو و تحریف آن، ناشی از غلط تایپی بوده و نباید موضوع را سیاسی کرد!
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۷    
بازی پسابرجامی ترامپ که با نوعی تقسیم کار سیاسی با اروپا همراه است، وارد مرحله جدیدی شده و به نظر می رسد سناریویی برای تحمیل تعهدات بیشتر بر ایران با ابزار فشار و تهدید در کار است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۸    
آمریکا کماکان روی سوریه تمرکز عملیاتی دارد و در صدد ائتلافی از نیروهای مختلف منطقه برای تغییر سوریه است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۸    
دیدار و دست دادن تاریخی رهبران دو کره در منطقه غیرنظامی میان دو کشور و در خاک کره جنوبی انجام شد؛ مصافحه ای که در تاریخ ثبت می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۰    
محققان دانشگاه ناتینگهام در انگلیس، اثرات سیر روی سلامت بدن را بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که این گیاه ویژگی های سلامتی فراوانی دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۴    
رابرت اسمیت با اشاره به اینکه هر گونه تحریم جدید آمریکا علیه ایران کارا نیست گفت: هدف غایی رئیس جمهور آمریکا تغییر نظام ایران است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۹    
ارتش آمریکا نوعی فناوری برتر ابداع کرده است که به نیروهای نظامی در میدان های جنگ کمک می کند اطلاعات مورد نیاز را با سرعت بالایی تجزیه و تحلیل کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۴    
محققان دانشگاه کرانگی اولین ساعت هوشمند جهان مجهز به ویدئو پروژکتور ساخته اند که می تواند پوست دست کاربر را تبدیل به صفحه لمسی کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۱    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: علاوه بر افزایش متناسب حقوق بازنشستگان با نرخ تورم، 2200 میلیارد تومان از سوی دولت به اعتبارات صندوق اضافه می شود تا حقوق بازنشستگان سنوات قبل در مقایسه با ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۰    
هفته گذشته روزهای پرجنب و جوشی برای گوگل بود و با تغییرات عمده در برخی از خدمات خود در صدد جذب بیشتر کاربران برآمد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۵۲    
اردیبهشت ماه، ماه آشتی با زیبایی های طبیعت به ویژه هدیه بهشتی خداوند به انسان یعنی گل و گیاه است. تاثیر گل بر تغییرات روحی افراد در طول یک روز فشرده کاری، حقیقتی انکار ناپذیر است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۵    
سونامی کمبود معلم، آموزش و پرورش را از نفس انداخته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۳۶    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری معتقد است تحول صنعت هوایی و هوانوردی کشور با هموار کردن راه ورود شرکت های دانش بنیان به این عرصه محقق خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۰    
محققان در دریای عمان بزرگ ترین منطقه مرده جهان را کشف کرده اند که در آن هیچ ماهی، گیاه یا آبزی زندگی نمی کند. در این منطقه سطح اکسیژن بسیار پایین است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۷    
معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ژئوپارک قشم در کنار اهمیت ملی آن می تواند به عنوان الگوی موفق ژئوپارک های خاورمیانه و غرب آسیا مطرح شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۷    
دانشگاه صنعتی شریف برای مربیان دانشگاه کوفه دوره های دکتری در پردیس تهران و کیش این دانشگاه برگزار می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۰    
ویژگی جدید اپلیکیشن پیام رسان مخصوص کودک فیس بوک به والدین اجازه می دهد تا در بازه های زمانی مشخصی فعالیت های آنلاین فرزندشان را محدود کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۵    
دو وزنه بردار کشورمان در دسته 85 کیلوگرم به مدال های نقره و برنز رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان آسیا دست یافتند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۴    
برای نخستین بار در شرایطی کنترل شده دقیق ترین واکنش شیمیایی میان دو اتم سدیم و سزیم به وجودآمد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۶    
فیلم سینمایی کامیون آخرین ساخته کامبوزیا پرتوی قرار است در فصل پاییز اکران شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۶    
آلبوم موسیقی متن فیلم سینمایی به وقت شام به آهنگسازی کارن همایون فر به زودی منتشر و روانه بازار موسیقی می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۳    
استان اردبیل متقاضی میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2018 میلادی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۳    
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت نگاه متحجرانه، حزبی و جناحی در حوزه فرهنگی را نامناسب دانست و گفت: این نگاه دور از رویکرد اعتدالی و اصلاحی است و باید نسبت به این نوع نگاه آگاه و هوشیار بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۰    
یک طراح ایتالیایی طرح اولیه از مجموعه خانه هایی شناور و هرمی شکل ارائه کرده است که با موتور الکتریکی حرکت می کنند. این موتورها انرژی لازم را از پنل های خورشیدی روی خانه ها دریافت می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۴    
کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه پنج ماه گذشته در انگلستان وزارتی به نام وزارت تنهایی شکل گرفته است، گفت: اگر وضعیت کشور به همین شکل پیش برود و فکری برای آن نشود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۳    
اگر موقع نامناسبی میوه بخورید ممکن است تمام فوایدی که دارد از بین برود. مهم است بدانیم بهترین زمان برای خوردن میوه چه زمانی است؟
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۰۲    
سرپرست روان شناسی موسسه خیریه محک، گفت: کاهش دغدغه روانی فرزندان محک و خانواده آنها، از مهم ترین وظایف روان شناسان است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۳:۰۳    
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه بخش اصلیِ سی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران محصولات فرهنگی خود را عرضه می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۲:۳۹    
برای نگه داشتن سیر تازه نیازمند به رعایت سه نکته نور ، هوا و جایگاه می باشد که در طول سال سیر تازه بماند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۲:۳۳    
دل شکسته در پیشگاه خداوند جایگاه ویژه ای دارد و چنان مورد توجه است که به دعا و نفرین انسان دل شکسته خیلی زود اثر می بخشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۲:۲۷    
چند راهکار که برای خوشبو کردن وسایل منزل مفید هستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۲:۲۱    
متاسفانه این روز ها خبر های زیادی راجع به اینکه یک جوان سکته کرده و جان خود را از دست داده است می شنویم. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده است که چرا سکته در میان جوانان اینقدر زیاد شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۲:۱۲    
معاون مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به توقف استقرار سرورهای تلگرام گفت: قرار بود تلگرام اطلاعات کاربران ایران را در کشور خودمان نگهداری کند، اما اطلاعات را از کشور خارج کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۲:۰۶    
یک فلوشیپ طب خواب گفت: اختلالات تنفسی از خطرناک ترین و شایع ترین اختلالات خواب است، اختلالات خواب از نوع تنفسی در افراد چاق و در مردان با افزایش سن و در زنان بعد از یائسگی بیشتر مشاهده می شود و بیش ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۲:۰۰    
بریژیت ماکرون، همسر رئیس جمهوری فرانسه در بازگشت از سفر آمریکا در گفتگو با نشریه لوموند از دیدار های خود با ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهوری آمریکا سخن گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۴    
آسمان تهران فردا ابری در برخی ساعات با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با احتمال تگرگ پیش بینی می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۴۵    
دادستان کرج از مردم خواست هنگام دریافت پیامک از بانک ها بعد از انجام هر معامله ای حتما شماره حساب دریافتی را با شماره حساب خود مطابقت دهند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۹    
دادگاه فرجام خواهی مصر امروز حکم اعدام 6 متهم را در ارتباط با حوادث پس از عزل محمد مرسی رئیس جمهور سابق این کشور تأیید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۹    
جلسه رونمایی کتاب دولت و جامعه در دوره عثمانی سه شنبه 11 اردیبهشت 97 در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران از ساعت 16:30 تا 19 برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۳    
بهترین روش برای به دست آوردن مواد مغذی بیشتر و آنتی اکسیدان های ضد بیماری، مصرف میوه ها و سبزیجات رنگی است، اما این به معنای اجتناب از مصرف گیاهان سفید نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۷    
این شغل شما نیست که شما را چاق می کند بلکه عوامل مختلفی در محیط کار دست به دست هم می دهند تا روز به روز چاق تر شوید!
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۰    
مثانه به رغم نقش مهمی که در بدن دارد، با افزایش سن دچار تغییراتی می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۱۴    
روزنامه جروزالم پست در گزارشی به نقل از یک تاجر اروپایی از تلاش عربستان برای خرید برخی سامانه های ضد موشکی رژیم صهیونیستی خبر داده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۰۸    
وزیر نفت اعلام کرد هرکار لازم باشد برای مقابله با تهدیدات ترامپ خواهیم کرد و ممکن است قیمت های سیاسی را نیز اعمال کنیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۱:۰۲    
در آن زمان که اکثر بچه های انقلابی به ظاهرشان اهمیت نمی دادند، ابراهیم با ظاهری آراسته و کت و شلوار به مدرسه می آمد. چهره زیبا و نورانی، کلامی گیرا و رفتاری صحیح، از او معلمی کامل ساخته بود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۶    
کارگردان سریال هنگام بیداری گفت: زمان کلید خوردن این سریال هنوز معلوم نیست، اما در تلاشیم تا قبل از سال 98 سریال را مقابل دوربین ببریم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۰    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، گفت: به دنبال این هستیم طرحی تدوین شود تا بر اساس آن سودهای بانکی برای وام های مسکن 6 درصد کاهش یابد همچنین بازپرداخت آن بالای 15 سال شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۴    
وزیر اسبق ارتباطات معتقد است حاشیه سازی های اخیر در سطح جامعه، فقط برای پوشاندن ضعف ها، ناتوانی ها و عدم عملکردها است و در همین زمینه تصریح می کند: نتیجه این حاشیه سازی ها ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۲۶    
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: شنیده شده که پخش مستند قائم مقام از رسانه ملی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۲۶    
وزیران امورخارجۀ جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه روز شنبه در بیانیه ای به عنوان کشورهای ضامن آتش بس درسوریه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۲۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه طرح مسائل فرعی توسط رسانه های حامی دولت قطعاً برای به حاشیه بردن مسئله برجام و مشکلات مردم است، گفت: مشکل اساسی امروز کشور ما اشتغال جوانان و معیشت مردم است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۴    
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی و با حضور مستشاران موکلین و نماینده ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۲۰:۰۲    
رئیس جامعه جراحان ایران گفت: این طرح به نظرم اسمش نیز غلط است و باید طرح تحول درمان نام می گرفت. همچنین این طرح یک طرح بلندپروازانه بود که به این شکل هیچ جای دنیا قابلیت اجرایی نداشت و نمی توانست ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۹:۵۶    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، گفت: جریمه ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک 20 هزار تومان است؛ به ازای ادامه تخلف برای هر یک ساعت تردد غیرمجاز، یک بار جریمه صادر خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۹:۵۰    
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: دستور العمل بانک مرکزی جهت ممانعت از سوءاستفاده بدهکاران کلان بانکی از قانون اِعسار در انتظار تشکیل جلسات ستاد است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۴    
مترجم رمان یک مرد رسوا با اشاره به اینکه در این اثر خواننده با پشت پرده جنگ ایران و عراق روبه رو می شود، گفت: برای ترجمه این اثر حدود 11 ماه وقت گذاشتم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۹    
کارن شاه نظرف، کارگردان سینمای روسیه از شرایط ساخت فیلم قاتل تزار و شباهتهای فرهنگی و سینمایی ایران و روسیه می گوید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۰    
اخیراً شاهد بودیم که مقامات دولتی از یک مدافع سرسخت برجام به یک منتقد مبدل شده اند که از این بابت خوشحالم و عرض میکنم که به جمع منتقدین برجام خوش آمدید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۴    
اوغور جیولک اقتصادان دان تُرک گفت: به احتمال زیاد پس از انتخابات با اقتصاد دگرگون شده ای مواجه می شویم. فرقی ندارد که چه کسی انتخاب شود، دوران سختی در اقتصاد ترکیه آغاز خواهد شد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۵    
"مجتهد" وبلاگ نویس معروف سعودی در افشاگری جدید خود به تغییرات ریشه ای سیاست داخلی و خارجی عربستان اشاره کرده و از تسلط ولیعهد امارات بر سیاست سعودی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۶    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: بر اساس توضیحاتی که روی کاغذ درباره سامانه نیما توسط دولت ارائه شده است این سامانه مانعی پیش روی تجارت نیست و به بانک مرکزی برای مدیریت بهتر بازار ارز کمک می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۰    
مأموران گمرک دیروز بزرگترین محموله قاچاق انسان را کشف کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۸:۴۱    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی دلیل عدم حضور وزیر بهداشت در برخی از جلسات هیئت دولت را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۸:۴۱    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر کسی در خصوص نقش مخرب در منطقه باید پاسخگو باشد، دولت ایالات متحده آمریکا است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۵    
دیدار روز جمعه رهبران عالی دو کره به دلیل اقدامات سمبلیک و فضای گرمی که در آن برقرار بود و همچنین به خاطر توافقاتی که در آن حاصل شد، سروصدای زیادی به پا کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۷    
با توجه به نام گذاری سال 1397 به نام سال حمایت از کالای ایرانی، ضروری است لزوم و ابعاد آن از زوایای گوناگون مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۱    
بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: گاهی فیلتر های رسانه ملی آنقدر زیاد است که برخی از شخصیت های سریال های آن به هیچ عنوان برای مردم باورپذیر نیستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۳    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت وگویی، جزئیات وام های ازدواج پرداخت شده در سال گذشته، نحوه فعالیت کارگاه های آموزشی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۷    
رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از قانون مدیریت خدمات کشوری انتقاد کرد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۷    
لازم است دستگاه دیپلماسی و سیاست خارجی کشورمان با همراهی چین و روسیه، هر گونه توافق مکمل برجام، که اتفاقا در تعارض با سند توافق هسته ای می باشد را محکوم کرده و نسبت به آن به لحاظ حقوقی و سیاسی اعلام ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۱    
دومین دوره مسابقات هوافضای دانشگاه پیام نور در پنج گرایش برگزار شد و تیم های برتر معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۱    
محققان برخورد دو ماهواره را در فضا شبیه سازی کرده اند تا توجه مردم را به فجایع فضایی جلب کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۷    
جشنواره فرهنگی هنری هفته بدون زباله با هدف آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در زمینه مدیریت صحیح پسماند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۱    
مردم آمریکا، علی الدوام شاهد برخوردهای خشن و وحشیانه پلیس و دیگر نهادهای قانونی این کشور در قبال اقلیت ها و رنگین پوستان بوده اند که یک قلم آن ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۲    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برنامه های این صندوق را در زمینه خدمات رفاهی دانشجویان در سال جاری تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۶    
نفرات برگزیده مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: شکوفایی جامعه در پرتو خودباوری جوانان و بویژه دانشجویان است تا بستر بروز استعداد و توانایی آنان برای رشد و پیشرفت کشور مهیا شود و بدین ترتیب بتوان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۳    
وزیر ارتباطات اعلام کرد که هنوز تصمیمی در خصوص سرنوشت تلگرام گرفته و ابلاغ نشده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فن آوری سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و دانشگاه آزاد اسلامی با هدف کمک به توسعه استان امضا شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر را منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۷    
دو فیلم روز سینمای کشور به همت بسیج دانشجویی و با همکاری روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در سالن اجتماعات مرکزی این دانشگاه اکران شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۷    
برخی از درختان محوطه دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه به دلیل پوسیدگی و ایجاد خطر برای دانشجویان، طبق اعلام نظر کارشناسان باید با سرعت اصلاح می شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۴    
دبیر اجرایی دبیر اجرایی کنگره بین المللی شهید ثالث گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر در برگزاری نخستین کنگره بین المللی شهید قاضی نورالله شوشتری سنگ تمام گذاشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۴    
دفترچه سئوالات 132 کدرشته امتحانی در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل از دست اندرکاران آزمایشگاه های این دانشگاه به پاس فعالیت در تربیت دانشجویان و در اعتلای دانش و فن علوم آزمایشگاهی تجلیل کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۱    
دبیر کانون گفتمان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) با با یادآوری رشادت ها و از خودگذشتگی شهدا گفت: زندگی با امنیت امروزمان را مدیون شهدای دفاع مقدس ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۵    
رئیس پلیس پایتخت توضیحاتی در خصوص درگیری هفته گذشته گشت ارشاد با دختری جوان که حواشی بسیاری داشت، ارائه کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۵    
گزارش های جدید نشان می دهد اپل مشغول تولید هدستی مجهز به فناوری های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۵    
هافبک اسپانیایی تیم فوتبال کهکشانی ها به دلیل مصدومیت دو بازی حساس پیش روی تیمش را از دست داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۵    
کرسی آزاداندیشی با موضوع: رویش ها و ریزش ها در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی با حضور دانشجویان موافق و مخالف در سالن کنفرانس واحد کازرون برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۲    
معاون آموزشی و رئیس دانشکده علوم و فناوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۶    
مدیر کل دفتر جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، کلیدی ترین حجم جمعیت ایران را گروه سنی جوان بیان کرد و گفت: نزدیک به 20 میلیون نفر از جمعیت کشور را گروه سنی 18 تا 29 سال تشکیل می دهد که نیروی خلاق ...