یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۷:۴۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۳    
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: جمهوری اسلامی پرچمدار جبهه حق و استکبار جهانی پرچمدار جبهه باطل است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۸    
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری از انتقال 28 محکوم ایرانی از کویت به کشورمان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۶    
دانشگاهیان شرکت کننده در کارگاه شمیم معرفت 2 دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول با صدور بیانیه ای اعتراض خود را نسبت به اقدام خصمانه رژیم مستکبر آمریکا اعلام کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۷    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هویت ایرانی از طریق توانمندی های دانشجویان نسل جدید خود را نشان می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۵    
مجلس شورای اسلامی این هفته علاوه بر حضور دو وزیر برای پاسخ به سوالت نمایندگان، تقاضای تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی را نیز در دستور کار دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۹    
دستور کار کمیسیون های تخصصی مجلس در هفته جاری اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۵    
نمایندگان کشورمان در مسابقات تنیس فیوچرز ترکیه در بخش دوبل به مقام سوم دست یافتند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۹    
صدوسی ودومین شماره نشریه خط حزب الله با تحلیلی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان و دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۴    
دستیار هوشمند گوگل در طول زمان برگزاری کنفرانس I/O نشان داد آینده هوش مصنوعی دو جنبه جالب و ترسناک دارد و این تفکر به دید فرد نسبت به تکنولوژی بستگی دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۷    
80 استاد دانشگاه آزاد اسلامی مرکز دیر استان بوشهر در آیینی مورد تجلیل قرار گرفتند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۶    
اخیرا یک کشتی مین یاب خودران با بودجه کمتر از 13 میلیون پوند ساخته شده است. این کشتی دارای 3 قایق کمکی است که با انتشار سیگنال هایی قابلیت ردیابی مین های مختلف را دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۱    
آپدیت جدید واتس اپ به کاربران آن قابلیت می دهد ویدئوهای منتشر شده در حساب کاربری فیس بوک و اینستاگرام دوستانشان را بدون خروج از اپلیکیشن و به طور مستقیم تماشا کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۱    
پزشکان در دانشگاه پنسیلوانیا نخستین عمل جراحی ستون فقرات با کمک ربات را انجام دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: استکبار جهانی پروژه ایران هراسی را کلید زده است، متاسفانه این باور در کشورها به وجود آمده که برای دفاع از خودشان در برابر ایران باید تمهیداتی بیندیشند و شاهد هستیم که ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۲    
یک رسانه ژاپنی به نقل از یک دیپلمات ارشد ایرانی نوشت دیپلمات های ارشد ایران، انگلیس، آلمان، فرانسه و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا سه شنبه برای رایزنی درباره برجام، دیدار می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۹    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: در سراسر دنیا مهاجرت دانشجویان برای ادامه تحصیل در کشورهای دیگر امری عادی و رایج است ولی نکته مهم فراهم کردن شرایط بازگشت این دانشجویان به کشور مبدا است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۹    
معاونت آموزشی دانشگاه تهران درباره پذیرش دانشجوی بین المللی در دوره کارشناسی ارشد و دکتری از طریق شیوه نامه اطلاعیه صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۳:۱۲    
تیم فوتسال بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل نائب قهرمان مسابقات یادواره شهدای دانشجو، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۲    
رئیس جمهور کشورمان با تاکید بر ضرورت ایستادگی در برابر یکجانبه گرایی دولت آمریکا، اظهار داشت: آمریکایی ها باید بدانند که به راحتی و بدون پرداخت هزینه نمی توانند از توافقات و تعهدات بین المللی خود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۶    
دولت جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای، در پی خروج غیر قانونی امریکا از توافقنامه برجام اعلام کرد: سه کشور اروپایی موظفند اقدامات لازم را برای حراست از برجام و اجرای تعهدات خود بدون هیچ قید و شرطی از ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۱    
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم های جدیدی علیه ایران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۸    
جشن ازدواج دانشجویی ویژه زوج های جوان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و به یمن اعیاد شعبانیه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۸    
وزارت کشور عراق اعلام کرد: پلیس استان نینوی موفق شده است 10 تن از سرکرده های خطرناک داعش را در شهر موصل بازداشت کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۵    
زلزله 5 ریشتری دقایقی پیش سرخس در استان خراسان رضوی را لرزاند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۳    
صدر اعظم آلمان در تماس تلفنی با رئیس جمهور ایران بر پایبندی به برجام تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۷    
در این مقاله به نقل از دکتر کامران جلالی 12 فایده پیاده روی را برایتان ذکر کرده ایم، با ما همراه باشید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۷    
وزیر نیرو با بیان اینکه اطلاعات دقیق از منابع آب در موفقیت کارگروه ملی سازگاری با کم آبی تعیین کننده است گفت: سبک مدیریت منابع آب در ایران از دیر زمان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۴    
خروج ترامپ از برجام باعث افزایش قیمت گاز در انگلیس شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
سخنگوی اورژانس کشور گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون ده ها نفر بر اثر مصرف قارچ در مناطقی از شهر کرمانشاه دچار مسمومیت شدند که متأسفانه دو نفر از آنها جان خود را از دست دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه اقدام آمریکا در خروج از برجام برای ما امری روشن بود و غافلگیر نشدیم، گفت: مسیر انقلاب با وجود همه دسیسه ها و کارشکنی ها روزبه روز پرصلابت تر از گذشته و با قوت ادامه خواهد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
مطالعه جدید محققان نشان می دهد زردچوبه با بهبود حافظه و خلق و خو در افراد دچار زوال حافظه خفیف ناشی از افزایش سن موجب کاهش ریسک آلزایمر می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، نوشیدن چای بیش از اندازه داغ خطر سرطان مری را در افراد سیگاری و افراد الکلی افزایش می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
سعیدی گفت: در شرایط نا بسامان اقتصادی که کشورمان با مشکل قیمت نرخ ارز مواجه است، رئیس جمهور کشورما ن افکار عمومی را به طرف نحوه فیلتر تلگرام می کشاند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
تیک ها حداقل به صورت گذرا در بسیاری از افراد از جمله کودکان دیده می شود و معمولا استرس ها بروز آن را افزایش، و تمرکز شخص آن را حداقل برای مدت زمان کوتاهی کاهش می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
اگر شستن ظروف پیرکس برای شما دشوار شده و شست وشو را با دست انجام می دهید، کافی است سینک را از آب داغ پر کنید، نصف فنجان جوش شیرین معمولی به آن بیافزایید و ظروف را در آن قرار دهید ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
رییس کل بانک مرکزی گفت:به هیچ وجه نمی توانیم اثرات روانی و هیجانی بر اقتصاد کشور را که از خارج به ما منتقل شده است انکار کنیم و التهاب آفرینی در بازار ارز کشور یک واقعیت است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
یک فوق تخصص کبد و گوارش با بیان اینکه شایع ترین بیماری کبدی در سطح جهان کبد چرب است، گفت: این بیماری ناشی از تجمع بیش از حد معمول چربی (بیش از 5 درصد)، در بافت کبد است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
وزیر اقتصاد آلمان اعلام کرد: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا شرکت های آلمانی کمترین تأثیر را از تصمیم اخیر ترامپ برای خروج از برجام داشته باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۰    
شنیده بود که بیشتر آبمیوه های کارخانه ای از ترکیب آب و شکر و اسانس تهیه می شوند. اما تشنه بود و دلش می خواست یک آبمیوه خنک و تگری بنوشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۲    
کمبود ویتامین دی در افراد مختلف، آنقدر بالاست که سرمنشا بسیاری از بیماری ها را همین کمبود ویتامین D معرفی می کنند. بهترین منبع جذب این ویتامین را بشناسید تا بتوانید به سطح ایده آل ویتامین دی برسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۴    
وجود موانع بر سر راه کسب و کارها باعث شده است تا فعالان اقتصادی به دنبال مکان هایی جهت راه اندازی کسب و کار بگردند که به راحتی و بدون دردسر بتواند در این مکان ها کسب و کار خود را شروع و ادامه دهند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۹    
وزرای نفت اوپک از بررسی تامین کمبود احتمالی عرضه نفت پس از تحریم نفت ایران خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۶    
سهام شرکت های فرانسوی طرف همکاری با ایران از جمله پژو سیتروئن و ایرباس پس از اعلام تصمیم ترامپ کاهش یافته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۹    
اگر تحلیلگران درست ارزیابی کرده باشند و بزرگترین خریداران نفت جهان در مقابل تحریم ها مقاومت کنند، تاثیر خروج آمریکا از برجام بر بازار نفت احتمالا کمتر از چیزی خواهد بود که قبلا تصور می شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۳    
سخنگوی کاخ سفید گفت: آمریکا تحریم های عظیم علیه ایران اعمال خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۰    
مدیرکل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی از برجام حمایت کرده و درباره عواقب خروج آمریکا از آن هشدار داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۰    
بنیاد مستضعفان در راستای حمایت از بخش خصوصی و توجه بیشتر به پروژه های ملی حضور شرکت های تحت پوشش خود در پروژه های پیمانکاری کمتر از 100 میلیارد تومان را ممنوع اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۷    
رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی با بیان اینکه 12 برنامه عملیاتی در جبهه مردمی مشخص شده که از جمله آنها تشکیل ستاد انتخابات است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۴    
اتحادیه اروپا اعلام کرد که با خروج آمریکا از برجام، برنامه هایی برای حمایت از شرکت های اروپایی دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۶    
رئیس اتحادیه املاک نسبت به دریافت وجه بیع از متعاملین هشدار داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۶    
ماموران گمرک سه محموله نهال انگور، لوازم آرایشی و البسه قاچاق کشف و ضبط کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۶    
مدیرعامل پیام رسان سروش از عضویت 10 میلیون ایرانی در این پیام رسان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۰    
همانطور که در پیش بینی های سازمان هواشناسی قید شده بود، از لحظاتی قبل وزش باد با سرعت بیش از 20 کیلومتر بر ساعت در تهران آغاز شده است، این در حالی است که به دلیل گرد و غبار حاصله از وزش باد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۰    
وجیزه نوشته شده تایید شادی های غیر اخلاقی و غیرملی اقلیتی ناآگاه یا احتمالا مغرض و اجیر شده توسط دشمن در فضای رسانه ای رسمی و یا مجازی نیست بلکه دقیقا تایید نوع شادی است که اینک جریان غرب گرا ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۷    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران درباره نقض عهد از سوی آمریکا، اعلام کرد: امروز فرصت خوبی برای دولت جهت پاسخ دادن به تمام توهین ها امریکا به ملت ایران است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۱    
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از توجه ویژه قوه قضاییه به موضوع حقوق عامه خبر داد و گفت: به دنبال ترسیم و تصویب نقشه راه احیای حقوق عامه و حرکت بر اساس آن در دستگاه قضایی هستیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۱    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه خروج آمریکا از برجام تاثیر مستقیم بر بازار مسکن نخواهد داشت، گفت: بزرگ ترین مانع بر سر اجرای قانون اخذ مالیات از خانه های خالی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۸    
استرس، همان آشفتگی و تنگی نفس درست قبل از افتادن در دام یک اضطراب کامل است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۹    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تمدید تسهیلات ارائه شده به معدن داران و کارخانه داران مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۶    
بازیگر فیلم "کروکودیل" گفت: واقعیت امر جشن بازیگر و جشن های خانه تئاتر جشن های جدی در میان اهالی تئاتر نیستند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۰    
این کتاب قصد دارد تصویری واقعی و عینی از وضعیت حقوق بشر در آمریکا ارائه دهد. از نقاط قوت کتاب پیش رو، این است که علاوه بر اینکه مصادیق و مفاهیم حقوق بشر به زبانی ساده مطرح گردیده است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۰    
دانشگاه تهران درباره خروج آمریکا از برجام و حمایت از سیاست اصولی دولت جمهوری اسلامی ایران بیانیه صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۸    
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حملات سوریه به مواضع رژیم صهیونیستی برای سرمداران اسرائیلی قابل تحمل نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۸    
رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: رسالت ذاتی بسیج اساتید در دانشگاه ها این است که اجازه ندهیم خطوط قرمز انقلاب اسلامی زیر سوال برود و به هیچ وجه آن کسی را که در دانشگاه فرمان شلیک به جمهوری اسلامی را صادر ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۹    
یک دکترای تخصصی حقوق بین الملل با اشاره به ابعاد حقوقی خروج آمریکا از برجام گفت: به میزانی که طرف آمریکایی گستاخی و نقض برجام کرده است باید در عمل و نه در حرف اقدام متقابل نشان دهیم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۰    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نقش همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه ها در نمایش توان علمی ایران به جهانیان گفت: نمایش اقتدار علمی کشور دشمنان را مایوس می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۰    
نویسنده سریال پایتخت گفت: در "پایتخت 5" به دلیل نگارش "افسانه هزارپایان" و "دنگ و فنگ روزگار" متاسفانه نتوانستم این گروه را همراهی کنم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۸    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل از صدور دو هزار و دویست ویزای ورود به ایران برای بازدید از دانشگاه های کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۳    
مسئول پروژه صحن حضرت زهرا در نجف اشرف از تکمیل بخش زیارتی صحن حضرت زهرا تا پایان تابستان امسال خبرداد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تکالیف قانونی برنامه ششم توسعه برای جذب دانشجوی خارجی گفت: دانشگاهها و مراکز آموزش عالی مقدمات جذب دانشجوی خارجی شهریه پرداز را فراهم کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، گفت: ترامپ شأن کشور و مردم آمریکا را در جهان تنزل داده و با ایجاد چالش در فضای بین المللی تلاش دارد افکار عمومی آمریکا را از بحران های داخلی خود منحرف کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۷    
شب گذشته در سوریه اتفاق بسیار مهمی رخ داده و از خاک سوریه نزدیک به 68 راکت به سوی 10 پایگاه مهم ارتش اسرائیل در جولان اشغالی، شلیک شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۴    
مشاور وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در امور ایثارگران به منظور گرامیداشت مقام شهدا و ایثارگران دانشگاهی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۱    
انیمشین فیلشاه که از نوروز 97 بر روی پرده سینما رفته تا به حال 6 میلیارد تومان فروش داشته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۲    
رسانه های رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) اعلام کردند طی عملیاتی در نزدیکی قدس، چند صهیونیست زخمی شدند اما پس از چند دقیقه گزارش دادند به آنها اطلاع رسانی اشتباه شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۶    
رئیس اندیشکده یقین افق انقلاب اسلامی در دهه پنجم را توسعه قسط و عدل دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۳    
رئیس جمهور آفریقای جنوبی با انتقاد شدید از تصمیم آمریکا برای خروج از برجام، از طرف های باقی مانده در این توافق خواست، اجازه ندهند نتیجه سال ها مذاکرات از دست برود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۴    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: وقفه در فرآیند روان سازی کارهای ارزی، به دلیل تازه کار بودن سامانه نظام یکپارچه معاملات ارزی است که طی هفته های آتی برطرف شده و بازار ارز روال عادی خود را پیدا خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۱    
سخنران علمی همایش ملی عمران، محیط زیست و معماری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه گفت: نمایه شدن این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) اعتبار علمی آن را نشان می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۸    
پالایشگاه های هندی اعلام کردند: هنوز سه کشور اروپایی با تصمیم ترامپ برای خروج از برجام مخالف هستند و آنها تصمیم ترامپ را مایه شرمساری و نگرانی خواندند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۵    
واشنگتن پست اعلام کرد: با خروج آمریکا از برجام تنها دو شرکت بوئینگ و ایرباس در مجموع 39میلیارد دلار را از دست خواهند داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۲    
یک بار دیگر به آنچه در بیانیه سه کشور اروپایی انگلیس و فرانسه و آلمان آمده است بازگردید و آن را مرور کنید، این سه خواسته آمریکا ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۶    
مقاله علمی پژوهشی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در همایش ملی مسائل اجتماعی زنان پذیرفته و به چاپ رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۰    
پنجمین یادواره دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با محوریت شهدای خان طومان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۷    
علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس صبح امروز بازداشت شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۵    
دانشمندان ژاپنی موفق به کشف مصنوعات و کتیبه های جدیدی درون مجسمه بودای عتیقه شده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۳    
رئیس مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با استقبال از ایده های جدید که قابلیت تجاری سازی دارند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۴    
وزارت دفاع روسیه از موفقیت سامانه های ضدهوایی ارتش سوریه در مقابل حملات موشکی رژیم صهیونیستی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۴    
رویترز اعلام کرد: خریداران نفت به ویژه کره جنوبی تلاش می کنند که همچنان خریدار نفت ایران باقی بمانند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۱    
همزمان با برگزاری سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از سه کتاب در رویای پاریس ، میان گریه می خندم و عشق پهلوانی می کند رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۱    
فوق تخصص آسم و آلرژی و ایمونولوژی بالینی ضمن تشریح عوامل بروز آسم و آلرژی در فصل بهار گفت: حدود 50 درصد از بیماری های آلرژیک ناشی از علل ژنتیکی هستند و 50 درصد دیگر نیز متاثر از محل زندگی و محیط کار ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۵    
رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا در مرحله یک هشتم پایانی انجام شد و طی آن علی قره گوزلو، امیر سرخوش و احسان حیدری نژاد موفق به صعود در مرحله یک چهارم پایانی شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۵    
براساس آخرین شیوع شناسی تعداد معتادان کشور به دو میلیون و 800 هزار مصرف کننده مستمر رسیده است و گل بعد از تریاک، دومین ماده مخدر مصرفی در کشور معرفی شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۵    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز گفت: استادان نقش برجسته ای در رشد و بالندگی کشور دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۵    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا از افزایش اعتبارات این پلیس برای تجهیز هرچه پرشتاب تر نیروهای گشت به دوربین البسه در سال 97 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۹    
تیم استقلال تهران از نظر دقت در ارسال پاس، در رتبه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2018 قرار دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۳    
مدرس کارگاه نقاشی نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ معتقد است اگر بخواهیم بحران های موجود در جامعه را مهار کنیم، سرمایه گذاری بر نخبگان جامعه از مهمترین عوامل موثر برای نیل به این هدف است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۰    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش برخورد با تخلفات حادثه ساز به ویژه در بزرگراه ها خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۷    
کارشناسان بی بی سی در برنامه زنده این وابسته به رژیم سلطنتی انگلیس اذعان کردند که سخن آقای خامنه ای که نمی توان به آمریکا اعتماد کرد دقیق بود و ما دیر به این حرف رسیدیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۴    
سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به حمایت از تولید داخل و کالای ایرانی، گفت: باید به طور جدی از داروهای تولید داخل حمایت کنیم ...
  • ۱