یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۲:۳۵May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۶    
اولین تیزر پشت صحنه فیلم سینمایی اولین تولد (1st Born) به کارگردانی علی عطشانی به عنوان اولین محصول مشترک ایران و هالیوود رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۱    
نمایشگاه آثار معرق عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۱    
مسئول اداره قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: با وجود گستردگی فعالیت های قرآنی باید به گونه ای عمل شود که معارف قرآن در بطن زندگی مردم مشاهده شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۸:۴۲    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران گفت: 9 هزار و 900 مددجوی تحت حمایت از خدمات متنوع مشاوره ای کمیته امداد استان تهران در سال 1396 بهره مند شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۲    
رئیس مرکز گزینش و استخدام ناجا، شرایط جذب درجه دار و افسر دانش آموخته نیروی انتظامی در سال 97 را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۰:۰۹    
فیلم سینمایی رفتن به کارگردانی برادران محمودی بعد از برطرف شدن مشکلات فنی از چهارشنبه هفته آینده در سینماهای هنر و تجربه اکران خود را آغاز می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۱    
مشاور امور بین الملل رهبر انقلاب، با اشاره به سخنان مقامات آمریکا درباره برجام گفت: ایران بدون کوچکترین نقصی به برجام متعهد است اما اگر آمریکا از برجام عقب نشینی کند ما هم نخواهیم ماند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۲    
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد و همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 فردا از رودهن به سمت آمل در محور هراز ممنوع است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن با بیان اینکه دانشگاه های نسل چهارم کارآفرینی را مد نظر داشته باشند، گفت: برخی فارغ التحصیلان این دانشگاه دارای کرسی بین المللی هستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۲    
10 بازیگر زن و 15 بازیگر مرد به عنوان نامزدهای چهاردهمین جشن بازیگر تئاتر معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۸    
روابط عمومی شورای نگهبان در پیامی سالروز میلاد پربرکت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) را به آحاد ملت به خصوص سربازان گمنان امام زمان(عج) تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۹    
نظام های رتبه بندی مختلفی در سطح جهان برای تعیین رتبه دانشگاه های مختلف وجود دارد که هر کدام طبق معیار و شاخص های خاصی دانشگاه ها را مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۶    
تیم واترپلوی سایپا در چارچوب رقابت های سوپر لیگ دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر ایران را شکست داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۵۱    
رئیس سازمان فضایی ایران با اشاره به تاثیر اقتصادی استفاده از فناوری فضایی در موقعیت یابی مکانی گفت: بازار جهانی سامانه های تعیین موقعیت ماهواره ای در سال 2017 به حدود 130 میلیارد دلار رسید .
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۰    
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد از اختصاص ارز 3800 تومانی برای ترخیص 1.2 میلیون تن کالاهای اساسی طی دو روز گذشته خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۱    
با تداوم گرمایش کره زمین، نگرانی دانشمندان از آب شدن و شکسته شدن یک کوه یخ بسیار بزرگ در قطب جنوب که می تواند پیامدهای زیست محیطی خطرناکی داشته باشد، افزایش یافته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان روز معلم را روز بزرگداشت عشق و ایثار دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۱    
جان کوم، یکی از موسسان برنامه پیام رسان واتس اپ، به علت اختلاف با مدیران ارشد فیس بوک بر سر مسائل مربوط به حریم شخصی کاربران استعفا کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۹    
رئیس جمهور، 2 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۶    
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: معلمان باید سیره اهل بیت(ع) را نشر دهند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۲۱    
حزب الله لبنان به تصمیم مغرب در قطع روابط با ایران واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۸    
وزیر خارجه مغرب ادعاهایی درباره دلیل قطع رابطه کشورش با ایران مطرح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۸    
رژیم سعودی از تصمیم خود برای راه اندازی آژیرهای هشدار در ریاض و برخی از استان های دیگر خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۵    
یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی می گوید بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر این رژیم روز 5 مارس برگزاری نشست خبری شب گذشته (دوشنبه) درباره ایران را با دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا هماهنگ کرده بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۵    
دادگاهی در آمریکا در حکمی عجیب با متهم کردن ایران به نقش آفرینی در حملات 11 سپتامبر 2001، تهران را به پرداخت غرامت به بازماندگان این حادثه ملزم کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۹    
رسانه های فلسطینی از بازداشت رئیس هیئت عالی اسلامی بیت المقدس و خطیب مسجدالاقصی خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۹    
رئیس کمیته عالی انقلابی یمن به اظهارات خصمانه عربستان و امارات واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۶    
مراکش با متهم کردن ایران به حمایت از جبهه پولیسارو در مناقشه صحرای غربی روابطش با ایران را قطع کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۳    
وزیر دفاع آمریکا به خبرنگاران در پنتاگون گفت: هیچ نشانه ای از تمایل دونالد ترامپ به خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان ندارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۷    
یک متخصص طب ایرانی خستگی های بیش از حد روزانه و کمبود خواب را یکی از علل بروز اختلالات پوستی و ریزش مو دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۱    
با حذف ابزارهای اضافه از زندگی تان و یادگیری اصول حذف به هم ریختگی ها و بازگرداندن نظم به جهان تان و تغییر چیدمان اتاق و محیط پیرامون استرس خود را مدیریت کرده و سلامتی تان را افزایش دهید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۱    
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی به مناسبت شهادت رئیس شورای عالی سیاسی انصارالله یمن پیامی صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۵    
به دنبال درمان فوری خارپاشنه می گردید، دردی آزاردهنده که راه رفتن را برای شما سخت کرده است. تکرار درمان های خانگی با گیاهان دارویی در بهبود خارپاشنه موثر است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۹    
یک متخصص طب سنتی گفت: مصرف بیش از حد غذاهای بی مزه موجب از بین رفتن اشتها، کسالت و سستی اعضا و غذای شور موجب لاغری و خشکی بدن و همچنین غذای چرب ضعف معده ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۵۴    
حتما پیش آمده که بعد از خوردن غذا، موجی از خواب آلودگی شما را فرا بگیرد. وقتی در این شرایط قرار می گیریم دوست داریم هر جایی که هستیم جوری بتوانیم یک چُرت کوتاه بزنیم، اما همیشه این امکان وجود ندارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۹    
کلا نباید سخنان نتانیاهو را جدی گرفت چون هدف او از این شوی تلویزیونی به زبان انگلیسی، نه فقط اطلاع رسانی بلکه تاثیرگذاری بر تصمیم ترامپ بوده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۳    
پسر نوجوان که از یک سال قبل به خاطر اخاذی از 25 مسافر در کانون اصلاح و تربیت به سر می برد، دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که رضایت 24 نفر از شاکی ها را جلب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۷    
رسانه های بنگلادش اعلام کردند بر اثر وقوع صاعقه در دو روز گذشته 30 نفر در مناطق مختلف این کشور کشته شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۸    
حمایت از تولیدات کارگران ایرانی با حرف و شعار نمی شود و باید در عمل هم اتفاق بیفتد. برای این کار لازم است تصمیم بگیریم از این به بعد فقط کالای باکیفیت تولید داخل بخریم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: محیط بان گمیشانی که مهر ماه سال 95 در منطقه تالاب بین المللی گمیشان یک صیاد را هدف گلوله قرار داده و به دلیل قتل غیرعمد در بازداشت بود،آزاد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۳    
پس از حکم دادستانی، برای فیلتر شدن تلگرام در حال حاضر تلگرام روی سه اپراتور موبایل و شرکت مخابرات مسدود و هنوز روی برخی شرکت های اینترنتی باز است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۷    
حبیبه سادات سجادی، راننده ترانزیتی است که از 23 سالگی پشت فرمان ماشین های سنگین نشسته و حالا در آستانه 60 سالگی برایمان از ریز و درشت کار مردانه اش می گوید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۱    
نماینده شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی (ایران ایر) در استان گیلان اعلام کرد که این شرکت به علت رفع نشدن موانع در فرودگاه رامسر از امروز سه شنبه تمامی پروازهای خود به این فرودگاه را به حالت تعلیق در ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۵    
جاسوس های موساد موفق شده اند وارد عربستان شوند و این نشان می دهد که این کشور بار دیگر کانون حملات جاسوسی 'اسرائیل' شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۸    
افت اکسیژن خون می تواند در نتیجه مصرف داروهای خاص و یا داشتن حمله آسم رخ دهد. این عارضه زمانی اتفاق می افتد که خون اکسیژن کافی برای بافت های بدن شما را تامین نمی کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۵    
پیش نویس تفاهم نامه همکاری ایران و عراق برای ایام اربعین حسینی تدوین و بر اساس آن مقرر شد ویزای اربعین به جای دلار با یورو محاسبه شده و زائران این مبلغ را بر حسب ریال پرداخت کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۹    
اگر می خواهید برای طولانی مدت از حفظ سلامت پوست تان مطمئن شوید، نیاز به تغییرات اساسی در رژیم غذایی تان دارید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۶    
سیستمی جدید با قابلیت ایجاد هولوگرام هایی در اندازه واقعی افراد ساخته شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۳    
گرچه انتخاب اکثر ما برای رفع عطش، نوشیدن آب سرد است، اما مزیتهای سلامتی آب گرم در مقابل آب سرد کاملا اثبات شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۷    
وزیر خارجه پیشین آمریکا با ذکر این که ساز و کار راستی آزمایی از ایران چندان مستحکم نیست، گفت که با خروج ترامپ از برجام مشکل جدی ایجاد نمی شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۱    
دبیر کل حزب الله لبنان در همایش انتخابات این حزب گفت در انتخابات و سایر موضوعات جایز نیست که به خاطر به دست آوردن کرسی نمایندگی، به تعصبات قومی و مذهبی دامن زد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۸    
کردهای سوریه می گویند، فرانسه و آمریکا قصد دارند یک پایگاه نظامی مشترک در منبج در شمال سوریه تأسیس کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که به هرگونه تجاوز به ایران در زمان مناسب واکنش نشان داده خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۲    
در عصر غیبت، کناره گیری و دوری از گناه با شناخت امام زمان (ع) و توسل به وجود مبارکشان ممکن می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۶    
به مناسبت ولادت با سعادت امام عصر (عج) امشب مشهد مقدس نورباران خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۶    
عضو هیات علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی که نقش مهمی در توسعه دانش و توسعه ایران داشته است امروز توانایی مقابله با همه مسائل و ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۷    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد به زودی اقدامات جدی در مقابل رژیم صهیونیستی و آمریکا در پیش خواهد گرفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۱    
دفتر هیات معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان یا یوناما گفته است که طراحان حمله های هراس افگنانه باید بی درنگ محاکمه شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۹    
سازمان سنجش آموزش کشور کلید اولیه سوالات آزمون کارشناسی ارشد سال 97 برای همه کدرشته های امتحانی را هم اکنون بر روی سایت این سازمان منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۶    
پژوهشگران دانشگاه الزهرا، نانوفتوالکتروکاتالیستی را طراحی کرده اند که با بازده بالایی قادر است در فرایند تولید هیدروژن از آب در حضور نور خورشید شرکت کند و به گفته این محققان این محصول از ماده ارزان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی از به کارگیری دانشجویان تحصیلات تکمیلی در یک بستر برنامه محور شبکه ای برای حل مساله و نیز اختصاص اتاق به اساتید و حرکت به سمت یک دانشگاه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۰    
کشف ساختار آنزیم "تلومراز" می تواند به تولید دارو برای مبارزه با پیری و سرطان منجر شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای کمک به روستاها یکی از طرح ها اجرای طرح اشتغال روستاییان است، گفت: رهبر معظم انقلاب پیگیر اجرای طرح اشتغال روستاییان هستند و در این زمینه حساسیت دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۴    
محققان دانشگاه علم و صنعت موفق به طراحی و ساخت دستگاهی برای تقویت توان مایکروویو با کاربرد در سیستم های مخابراتی و راداری شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور از یکطرفه شدن جاده کرج – چالوس خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۸    
دادستان تهران با تاکید بر اینکه رسانه ها از ایجاد یاس، ترویج بی اعتمادی جلوه گر ساختن ناکارآمدی نظام پرهیز کنند، هشدار داد: دادستانی با کسانی که به مقدسات اهانت کنند برخورد خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۴    
حقوق و مزایای اردیبهشت 97 کارمندان و دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر اساس تشکیلات جدید پرداخت می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۸    
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در آئین تجلیل از فعالیت های برتر دانشگاه های استان هرمزگان گفت: مطالبه گری بسیج دانشجویی عقبه علمی دارد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۲    
یک استاد دانشگاه فردوسی گفت: ما به مرحله ای در مصرف آب رسیده ایم که نمی توان به آن بحران گفت، زیرا بحران زودگذر است و مسئله ای که وجود دارد این است که ما در حفظ منابع خود بی کفایت بوده ایم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۹    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: خیمه شب بازی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به قدری مبتذل بود که متحدانش از آن تبری جستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۲    
دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر به پاس فعالیت چشمگیر در حوزه های کشاورزی و دام داری از سوی استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان به عنوان جوان کارآفرین برتر استان کرمان معرفی و تجلیل شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۹    
سرپرست آموزشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی خوی در حکمی از سوی دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۶    
کبد، از اعضای مهم بدن است همه چیزهایی که می خوریم باید قبل از توزیع در بدن، توسط کبد فرآوری شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۴    
محققان برای نخستین بار نقشه کاملی از DNA گل رز فراهم کرده اند. آنها تصمیم دارند با کمک آن عطر، رنگ و ماندگاری گل را بیشتر کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۱    
پروردگارا! ما را تا مدت کوتاهی مهلت ده، تا دعوت تو را اجابت نماییم و از پیامبران پیروی کنیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۱    
سرپرست شهرداری تهران خواستار نصب تندیس "عمر خیام" در بلگراد صربستان شد و گفت: همچنین به دلیل ظرفیت شهر تهران در حوزه حمل و نقل، ساخت و ساز ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۵    
مراسم بزرگداشت روز معلم و گرامیداشت مقام استاد با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و رئیس واحد تهران مرکزی عصر امروز در مجتمع حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۵    
رئیس دانشگاه صنعتی امبیر کبیر گفت: دانشگاه های برتر دنیا هر کدام حدود 2 تا 3 میلیارد دلار در سال بودجه در اختیار دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۷    
یک استاد جامعه شناسی می گوید: کسانی که ما را از بیرون می بینند، جامعۀ ایران را در دینداری موفق می دانند خصوصاً در حوزۀ جوانان. می گویند جوهرۀ جامعۀ ایران یک جوهرۀ دین دارانه است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۷    
وزیر امور خارجه ایران گفت: جوانک کم استعداد سعودی نیز می گوید نگران ایران نیستیم ،چون در جهان اسلام ایران قدرت پنجم هم محسوب نمی شود، اگر ایران قدرت زیادی ندارد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در نامه های متعدد به سران کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دستورالعملی 11ماده ای را به آنها ابلاغ کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۳    
با بهره برداری از فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس، از روز شنبه (15 اردیبهشت ماه) ظرفیت تولید بنزین در پالایشگاه ستاره خلیج فارس به 22میلیون لیتر در روز و ظرفیت تولید بنزین کشور به 90میلیون لیتر در ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۷    
گفتمان دانشجویی فراگیری مهارت های زندگی قبل ازدواج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز از سوی اداره فرهنگی اجتماعی این واحد برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۴    
آیین جشن با شکوه میلاد حضرت مهدی عج به همت بسیج دانشجویی و با همکاری معاونت فرهنگی و کانون هلال احمرشهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد کازرون برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۴    
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آران و بیدگل از ممنوعیت ورود گردشگران به کویر مرنجاب به دلیل بارش باران، لغزندگی شدید و از بین رفتن جاده تا اطلاع ثانوی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۴    
دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در پی محدودیت های اعمال شده در بخشی از فضای مجازی اطلاعیه ای صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۱    
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... یاد و خاطر شهید مطهری، مقام استاد و روز معلم را همراه اعیاد شعبانیه گرامی داشتند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۱    
هم زمان با سالروز ولادت صاحب عصر و زمان حضرت مهدی موعود(عج) مراسم جشن و سرور در مساجد و هیئات پایتخت برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۱    
مراسم ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) و روز معلم در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و با حضور سرپرست، اعضای هیات رئیسه، استادان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۷    
جشن میلاد امام زمان(عج) و تجلیل از مقام استادان با حضور فضل شیردل شهمیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر، حجت الاسلام جباری امام جمعه بهشهر، رؤسا و مسئولان ادارات ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۷    
دبیر هیأت امنای استان بوشهر با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر به خوبی توانسته است اعتماد نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی استان را جلب کند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۴    
جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست دکتر فرهاد رهبر و با حضور سایر اعضا برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۱    
بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها روز جمعه در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۱    
جشن بزرگ منتظران ظهور حضرت قائم (عج) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۸    
رئیس انجمن طلاب حرکت اسلامی نیجریه اعلام کرد: بسیاری از نیجریه ای ها معتقدند که شیخ زکزاکی یادگار امام راحل است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۸    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به ادعاهای بی پایه و اساس نتانیاهو و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۵    
پهپادها مدتی است که به خوبی از پس کارهایی مثل عبور از مکان های صعب العبور و حساس برمی آیند، این بار نیز برای نقشه بردازی از ورقه های یخی گرینلند، سرزمینی در آب های اقیانوس منجمد شمالی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۵    
سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ژئوپلیتیک مقاومت مختص شیعیان جهان نیست بلکه همه مسلمانان را در برمی گیرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۲    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با تأکید بر اینکه منظور از تجمیع فقط بحث تجمیع مدیریتی است ادامه داد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۲    
تیم ولورهمپتون انگلیس خواهان جذب سردار آزمون است.