یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۲:۲۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۱۰    
محققان معتقدند بافت سینه سفت تر محیط مناسب تری برای ایجاد سرطان بوده و اجازه تداخل بیماری با بافت های سالم پیرامونی را می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۴    
تقویت کبد با تغذیه سالم یکی از راه هایی است که به حفظ سلامت عمومی بدن کمک می کند. در ادامه به مواد غذایی تقویت کننده کبد اشاره می کنیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۵۹    
مطالعه جدید نشان می دهد تاثیر مصرف گردو بر میکروبیوم های روده نقش مهمی در سلامت قلب و کاهش ریسک ابتلا به سرطان روده بزرگ دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۴    
عمان از تسهیلات جدید صدور روادید گردشگری برای شهروندان ایران و 2 کشور دیگر خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۱    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دولت موضوعی را مصوب می کند اما در عمل دستگاه استانی هرچه که می خواهد انجام می دهد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۰    
مسئولان فوتبال انگلیس به دنبال حل بحران ضربات پنالتی برای جام جهانی هستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۴    
اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد: به اعتقاد کارشناسان اصلی ترین عاملی که در ماه های گذشته باعث افزایش قیمت دلار شده است؛ ترس مردم و سرمایه گذاران نسبت به خروج آمریکا از برجام و افزایش قیمت ها است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن تبریک به دولت و ملت بزرگ لبنان برای حضور پرشور خود در انتخابات مجلس لبنان، این حماسه را یک پیروزی بزرگ برای همه ملت لبنان از طوایف و جریان های مختلف سیاسی دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۱    
دو داستان کوتاه برای نوجوانان، در قالب مجموعه حلقه داستان انتشارات مدرسه منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مواضع نظام و فهم درست مردم از دشمنی آمریکا بارها به تجربه ثابت کرده که مسیر را درست می رویم کسانی که در این مورد شبهه ایجاد می کنند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۵    
کتاب روند مهاجرت تحصیلی دانشجویان در جهان از سوی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۶    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با توجه به ابلاغ مصوبه هیات وزیران در خصوص چگونگی افزایش حقوق بازنشستگان در سال 97 ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۸    
آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ساعتی پیش دعوت حق را لبیک گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۹    
استاندار کرمانشاه با اشاره به شباهت زلزله کرمانشاه به زلزله رودبار و منجیل گفت: در مناطقی که دولت مدیریت کرده بود، آسیب بیشتری وجود داشت و هرجا که مردم مدیریت کردند، آسیب کمتر بود
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۶    
مدیر گروه تغذیه انجمن تحقیقات طب سنتی ایران، رفع اختلالات چربی خون از دیدگاه طب سنتی را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۴    
زردچوبه ویژگی های ضد التهابی بسیار بالایی دارد. همچنین با مصرف زرد چوبه می توان به روش کاملا طبیعی، به درمان نشانه های آرتریت و سیستم گوارشی بدن پرداخت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۴    
استاندار کرمانشاه درخصوص چرایی اعلام ضرب العجل به خانوارها گفت: این سخت گیری ها باید وجود داشته باشد چراکه برخی از مردم در شروع ساخت و سازها تعلل می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۵    
محققان دانشگاه آدلاید در استرالیا موفق به تشخیص لحظه ای درد مزمن با استفاده از یک آزمایش خون جدید موسم به painHS شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۲    
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا در ابوظبی مقابل الجزیره امارات شکست خورد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۶    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: پس از برگزاری انتخابات در عراق وزن محور مقاومت در منطقه چند برابر خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۰    
علیرضا داوود نژاد قلم به دست گرفت و این بار نه برای سینما، که برای ینگه دنیا و ترامپ نگاشت و برای مخاطب یا مخاطبان همین نامه، از صلح طلبی ملت آمریکا نوشت آنچنان که گویی راه برای صلح و ثبات جهانی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۰    
دفتر سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: اظهارات منتسب به سخنگوی قوه قضاییه در روزنامه دولتی ایران و همچنین خبرگزاری دولتی ایرنا با این مضمون که تصمیم اخیر در مورد تلگرام بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۴    
یک روزنامه نگار و فعال سیاسی گفت: مهم ترین کار شورای شهر انتخاب شهردار و عزل و نصب او است و خود نشان دهنده این است که شورا کارآمد هست و یا نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۲:۰۵    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: نکته مهم در طرح تحول سلامت این بود که مردم احساس رضایت نسبی برای دریافت خدمت از دولت را در حوزه سلامت حس میکردند که با توجه به موضوع بیمه ها باید فکری جدی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۹    
جرم گوش درتمامی گوش ها وجود دارد اما کم وزیاد آن متفاوت است. افرادی که مدام شنا می کنندیا در فضاهای آلوده بیشترتردددارندممکن است بیشتر ازدیگران دچار جرم گوش شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۰    
پرش پلک یکی از شایع ترین عارضه های چشمی است که پلک بالا یا پایین را درگیر انقباضات غیرارادی می کند و مدت کوتاهی ادامه می یابد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۲    
علاوه بر ویتامین ها،بامیه سرشار از پروتئین و فیبر است و مصرف آن می تواند سبب کاهش ابتلا به دیابت، چاقی و بیماری های قلبی - عروقی شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۶    
ما انسان ها ذاتاً مرتکب خطا می شویم،که باعث می شود احساس شرم،تقصیر،اضطراب و ناراحتی به مادست دهد.حس رهایی و جبران اشتباهاتمان برابر است با آزادی از آن تقصیروترس؛ شروعی تازه وامکان خوشحال بودن.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۰    
اختلال درباکتری های مفید روده،عملکرد معده را نیزبه خطر انداخته ودرنتیجه اختلالات گوارشی نیزبروزمی کنند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۳    
امیر نوری بازیگر طنز سینما و تلوزیون در صفحه اینستاگرامش ضمن انتشار خبر گران شدن دلار، به سیاست های اقتصادی دولت و توافق برجام کنایه زد
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۷    
رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: محور هراز 10 روز مسدود است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۰    
سردار باقری با تاکید بر اینکه اقتدار دفاعی ایران خدشه ناپذیر است ، گفت: چنانچه دشمن نسبت به منافع ما چشم داشتی یا تجاوز اندکی صورت دهد ، جمهوری اسلامی ایران درزمان مناسب پاسخ مناسب را خواهد داد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۷    
یک کلاهبردار حرفه ای درباره نقشه نخ نمایی که هنوز خیلی ها فریب آن را می خورند توضیحاتی ارائه داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۱    
نتایج تازه ترین تحقیقات مشخص کرده است، زنانی که چیپس و پفک می خورند، دو برابر بیشتر به نسبت کسانی که از این نوع خوراکی های بی ارزش استفاده نمی کنند، در معرض ناباروری هستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۵    
عضو ارشد مرکز مطالعات استراتژیک در آمریکا اظهار داشت که طالبان و داعش از نظر ایدئولوژیک و اهداف در افغانستان تفاوت دارند و یکی از این تفاوت ها تمایل تروریست های داعش برای کشتار غیرنظامیان است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۲    
مرجع تقلید شیعیان گفت: نمی توان هم فرهنگ بیگانگان را پذیرفت و هم توقع اجرای کامل برنامه های اقتصادی مقاومتی را داشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۶    
معاون وزیر نفت گفت: برجام در صنعت نفت تا زمانی که نفتمان رابفروشیم و بازارمان را حفظ کنیم،عواید حاصل از فروش نفت را بدون مشکل دریافت کنیم و بتوانیم برای پروژه های که تعریف کردیم تامین مالی کنیم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۰    
رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: شفر و قلعه نویی بخاطر تفکرات بزرگی که دارند در بازی فردا سرنوشت را عوض خواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۰    
با وجود اینکه هنوز به صورت رسمی، نرخ افزایش شهریه مهدکودک ها در سال 97 از سوی سازمان بهزیستی ابلاغ نشده، اما گویا قرار شده مهدهای کودک به صورت علی الحساب، افزایش شهریه در سال جدید را دریافت کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۴    
رئیس پژوهشکده مهندسی خودرو گفت: در سال 1382 یک میلیارد تومان به یکی از اقتصاددانان دانشگاه صنعتی شریف پرداخت شد تا او استراتژی صنعت خودرو را بنویسد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۴    
دادگاه جنایی الجیزه امروز طی حکمی 9 متهم به عضویت در گروه تروریستی داعش در منطقه عین شمس را به حبس ابد محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۸    
عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما درخصوص چگونگی تعیین خط قرمزهای سازمان صداوسیما توضیحاتی ارائه داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۹    
پیرشدن می تواند علاوه بر از دست دادن حافظه و قدرت ماهیچه ها؛ در بسیاری از افراد حساس شدن پوست را بقدری افزایش دهد که پوست آنان با هر تماس شروع به خارش کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۳    
معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان از مسمومیت شدید غذایی هشت نفر در این استان به دلیل مصرف قارچ سمی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۱    
نصرالله گفت: ما معتقدیم که قانون نسبیت در انتخابات لبنان فرصت زیادی برای مشارکت بسیاری از گروه های سیاسی و شخصیت ها فراهم کرد و باید با توجه به برخی مشکلات، عمل به این قانون را ادامه بدهیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۸    
دولت در راستای تکلیف قانونی مقرر در قانون بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث و مسئولیت های جدید صندوق تامین خسارت های بدنی به موجب قانون مذکور، اساسنامه صندوق یاد شده را تصویب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۲    
استفاده از چهره های مطرح در تبلیغات هم به محصولات معرفی شده اعتبار می بخشد و هم منبع درآمدی برای سلبریتی ها به شمار می آید ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۳    
معاون فناوری فضایی سازمان فضایی ایران اعلام کرد: ماهواره هایی که توسط محققان 3 دانشگاه در مسابقه "ماهواره های مکعبی" به فاز آخر رسیده اند، ساخته می شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۷    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد افرادی که با صدای بلند فکر می کنند بهتر می توانند مشکلات خود را حل کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۸    
ماجرای خرید هواپیماهای مسافربری پس از برجام خصوصا از آمریکا یکی از دستاوردهای مهم این توافق معرفی شد.دستاوردی که با ترکیبی از مخالفت های آمریکا و پیدا نشدن فاینانس کننده مالی به بن بست رسیده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۲    
زمزمه های حضور رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب امسال شنیده می شود. 6 سال پیش رهبر انقلاب، سه مطالبه مهم درباره صنعت نشر و مسئله کتابخوانی داشتند. سرنوشت آنها به کجا رسیده است؟
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۲    
روحانی در نامه ای به آذری جهرمی برای برخورد جدی با سایت ها و کانال های خلاف، ساماندهی vpnها، برخورد مؤثر با فیلتر شکن ها ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۳    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به پروسه انتخاب شهردار و تجدید آن در کمتر از یک سال می گوید: استعفای نجفی از ناکامی های شورای پنجم بود. یک سال از وقت شورا رفته و باید بقیه زمان را دریابیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۸    
دبیر شورای راهبری طرح جویشگر بومی از اتمام فاز نخست پروژه ملی و واگذاری آن به شبکه ملی اطلاعات برای عملیاتی شدن خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۹    
ترکیه به راحتی بازار خود را حتی در مورد کالاهای مورد نیاز خود، در اختیار ایران قرار نمی دهد؛اما با قرارداد تعرفه ترجیحی به بازار آن دسته از صنایعی که ایران قدرت رقابت پذیری دارد ورود می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۲    
تحلیلگر آلمانی در آستانه ضرب الاجل واشنگتن درخصوص تصمیم درباره توافق هسته ای ایران تاکید کرد که مذاکره کنندگان برجام برخلاف نظر ترامپ حاضر به رایزنی دوباره در اینباره نیستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۶    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: در ایران واردات داروی چینی وجود ندارد و چنانچه مصرف این نوع دارو مشاهده شود، تخلف و قاچاق محسوب می شود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۷    
بسم الله الرحمن الرحیم، الیوم استعمال تنباکو و توتون بِأَیِ نحوٍ کان در حکم محاربه با امام زمان علیه السلام است. حرره الاقل محمدحسن الحسینی.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی امروز عصر از غرب وارد کشورمان می شود، گفت: این سامانه بارشی بخش هایی از نیمه غربی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۵    
رئیس اتاق بازرگانی آمریکا در روسیه گفت: تحریم های آمریکا علیه روسیه بیش از هر چیز خود شرکت های آمریکایی را هدف گرفته و باعث شده آنها ضررهای هنگفتی را تجربه کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۸    
برنامه مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۸    
اتحادیه فوتبال اروپا داور دیدار رئال مادرید با لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۸    
یک متخصص پوست و مو پرده از شایع ترین علت ریزش مو در زنان و مردان برداشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۸    
دادستان عمومی و انقلاب کرمان از رفع تصرف بیش از یک هزار و 500 هکتار از اراضی ملی در این استان در سال 96 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۸    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه میزان افزایش حقوق بازنشستگان برای دریافت کنندگان حداقل حقوق 19 و نیم درصد است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۵    
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام های هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان که از اول بهمن سال 96 آغاز شده بود، 15 اردیبهشت امسال به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۲    
معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد از صدور مجوز برای خبرگزاری همشهری خبر داد و در خصوص آخرین وضعیت بازار کاغذ مطبوعات، توضیحاتی ارائه کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۶    
مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای از توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دوره دکتری پزشکی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۳    
باشگاه پرسپولیس در نظر دارد مراسمی را بابت قهرمانی در لیگ برتر در سالن همایش های صدا و سیما برگزار کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۰    
تیم فوتسال خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری مقام اول مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران را کسب کرد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۸    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام اینکه افزایش پنج درصدی تعرفه های پزشکی به وسیله دولت ابلاغ شده است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۲    
صبح امروز پیروز حناچی و سید محمود حسینی دو کاندیدای دیگر شهرداری تهران برای ارائه برنامه های خود به صحن شورای شهر آمدند و پس از استماع صحبت های آنها هر کدام اعضا به بیان سوالات و نظرات خود پرداختند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۹    
مربی تیم کشتی آزاد در مورد عدم حضور رضا یزدانی در تیم ملی گفت: یزدانی تمایل داشت بعد از پایان مصدومیتش در مسابقات انتخابی شرکت کند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۹    
نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته معلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برپا شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین از اخذ مجوز شماره گذاری خودرو برقی 2 نفره این دانشگاه خبر داد و گفت: قرار است در پنج مرحله، 400 دستگاه از این خودرو وارد بازار شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۷    
ولادیمیر پوتین در زمامداری 18 ساله اش در روسیه توانسته ضمن حفظ استقلال نسبی شاخصه های اقتصادی را به شکل محسوسی بهتر کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۴    
رئیس جمهوری روسیه ظهر امروز (دوشنبه) در مراسم ادای سوگند خود بر لزوم پیگیری نیازهای روزمره مردم طبق اصل اعتماد متقابل و گسترش حس اعتماد میان مردم این کشور تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۱    
معاون پارلمانی دولت دهم گفت: بخشی از آرای قالیباف در انتخابات 96 متوقف شد و ممکن است که برخی از آن نیز به سبد رأی روحانی رفته باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۱    
دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم مملوء از حقایق عجیب و حیرت انگیزی است که شاید روحتان هم از آن ها بی خبر باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۵    
این روزها کسب و کارهای نوین با تلاش و برنامه ریزی خوب توانسته اند درآمدهای هنگفتی کسب کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۵    
ناوهای نیروی دریای عمان به منظور برگزاری رزمایش مشترک دریایی با ایران فردا وارد بندر عباس می شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۲    
ظهر امروز (دوشنبه) ولادیمیر پوتین برای چهارمین دوره به عنوان رئیس جمهوری روسیه سوگند یاد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۲    
جنگنده های سعودی در ادامه حمله ائتلاف عربی به مواضع حکومتی یمن دفتر ریاست جمهوری را در صنعاء هدف قرار دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۲    
رئیس دانشگاه تربیت مدرس از اجرای طرح تحول در این دانشگاه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۹    
سروش رفیعی به احتمال فراوان در نقل و انتقالات پایان فصل راهی سپاهان خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۹    
نشان چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ظهر امروز 17 اردیبهشت ماه با حضور شجاعی طباطبایی، احسان محمد حسنی، فرزند شهید طالقانی، و عزت الله مطهری رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۶    
مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان از برگزاری مسابقات فوتسال استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به میزبانی این واحد دانشگاهی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۶    
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه سال گذشته 809 تن مواد مخدر کشف شده است، گفت: قاچاقجیان، مواد مخدر را در کف خیابان به ریال می فروشند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۳    
رشته رزمی مدال آور موی تای با سرپرستی عنصری از این پس فعالیت مستمر و منسجمی در دانشگاه پیام نور خواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۳    
مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن با بیان اینکه بازسازی ها در کرمانشاه تا پایان سال 98 به اتمام می رسد، گفت: باید کمک کنیم مردم در ساخت خانه هایشان اصول فنی را رعایت کنند و آن را با سلایقه خودشان بسازند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۰    
نمایشگاه حجاب و عفاف شامل آثار هنری، عکس و پوستر حجاب، یادمان شهدا و غرفه های فروش حجاب اسلامی ایرانی به همت کانون دانشجویی نماز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برپا شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان بر ضرورت مراجعه مسلمین به قرآن و سنت تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۷    
بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در رشته های ترتیل، تحقیق، حفظ، اذان به میزبانی واحد کرمان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۴    
وزیر بهداشت از اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه از سوی دولت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۵    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح گفت: دستورالعمل پرداخت جریمه سربازان غایب برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تهیه و ابلاغ می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۵    
رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه نوسانات چند روز اخیر طلا و سکه با فرمول های اقتصادی مطابقت ندارد و شاهد افزایش حباب گونه و کاذب قیمت طلا هستیم گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۱    
اعضای هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی فردا تشکیل جلسه می دهند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۱    
عضو سابق تیم ملی جوجیتسو و جودوکار المپیکی تیم ایران در هفته نخست مسابقات جودو بوندسلیگا آلمان برابر حریفانشان به برتری دست یافتند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۱    
تجهیز؛ بهره برداری، توسعه و نگهداری بزرگ ترین شهرک تلویزیونی و سینمایی کشور اصلی ترین موضوعی بود که در دستور جلسه شورای مدیران سیما قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۸    
رئیس مرکز تحقیقات غذا و شیرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد تولید شیرینی های رژیمی، کاهش کاربرد قند و شکر و بهبود کیفیت مواد غذایی را در دستور کار واحد متبوعش عنوان کرد.