یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۱:۱۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۶    
رئیس بخش مصر باستان موزه لوور با اشاره به اینکه ایرانیان در دوره هخامنشی حضور پررنگی در مصر داشتند به تشریح فرعونی پرداخت که ایرانی بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۰    
این روزها در رسانه ها از برجام و فرجام آن سخن به میان می آید، خصوصاً آنکه شیشه عمر این توافق عملاً در دستان رئیس جمهور امریکا قرار گرفته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۰:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با مدیران سازمان نظام صنفی رایانه ای از اعلام آمادگی مجلس برای تدوین و به روزرسانی قوانین حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۸    
سه کتاب جدید سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) در سی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۷    
قرارداد فروش حق رایت 24 کتاب ایرانی در حوزه کودک و نوجوان به ناشران قزاقستانی، تاجیکستان، ارمنستان و ازبکستان واگذار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۴    
دبیر علمی کنگره نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران، حوادث شغلی را از علل شایع ابتلا به بیماری صرع دانست و گفت: حوادث شغلی و تصادفات رانندگی از جمله عوامل افزایش ابتلا به صرع است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۱۲    
تبخال معمولا بر اثر استرس و اضطراب و گاهی تغییرات هورمونی به وجود می آید. در این مطلب روش های موثر برای از بین بردن تبخال را معرفی می کنیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۳    
کودکان همواره درحال بازی، جنب و جوش وتحرک هستند. "بچه، از این همه بازی خسته نشدی؟" سوال آشنایی برای بسیاری ازوالدین است وهنوز پاسخ روشنی برای این سوال پیدا نشده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۸    
راننده یک اتومبیل سواری سه بار به جمعیت زیادی در مرکز شهر نیوپورت (ولز) زد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۹    
کبد به دلیل مواد شیمیایی و آفت کش ها در مواد غذایی و محیط زیست، به مرور زمان غرق در مسمومیت می شود. مسمومیت کبد معمولا با سردرد، سوء هاضمه، نفخ شکم، افزایش وزن، لکه های کبدی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۳    
هنگامی که بدن ما به وضعیت اسیدوز وارد می شود، مستعد ابتلا به انواع بیماری های مزمن خواهد بود. در این حالت مواد معدنی گرانبها از جمله کلسیم، سدیم، منیزیم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۴    
درست است که میوه برای بدن ضروری و لازم است و دارای فیبر و آنتی اکسیدان است، ولی اگر ندانیم هر میوه ای تا چه حد قند دارد و آن را بدون اندازه مصرف کنیم نه تنها وزنمان کم نمی شود بلکه اضافه وزن هم پیدا ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۵    
چندین گروه شهرک نشین صهیونیست امروز سه شنبه به مسجد الاقصی متعرض شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۷    
کسانی که مصرف گوشت قرمز را متوقف و محدود می کنند، کمتر از کسانی که به مصرف هیچ گونه محصول حیوانی علاقه ای ندارند، دچار فقر مواد غذایی از جمله ویتامین ب. 12 می شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۳    
قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل از راه اندازی اتاق مشترک علمی و آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی با دانشگاه های فرانسه، آلمان و اتریش خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۲۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی روز سه شنبه گفت به دنبال جنگ با ایران نیست که کارشناسان مسائل نظامی، از جمله کارشناسان صهیونیست به ناتوانی رژیم اشغالگر قدس در اقدام نظامی علیه ایران اعتراف کرده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۹    
ماشین ظرفشویی قطعا بشقاب های شما را بدون لک و پیس تحویلتان می دهد، اما بر اساس جدیدترین تحقیقات این وسیله در عین حال می تواند محل تجمع باکتری ها و میکروب ها هم باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۰    
حجامت ابزار کمکی برای جلوگیری از آلرژی بهاره در برخی افراد است اما همه نمی توانند از این نسخه استفاده کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۸    
آیین تکریم و معارفه سرپرست فرهنگسرای رسانه و مدیرکل حوزه ریاست و مشاور امور مناطق روز دوشنبه 10 اردیبهشت با حضور سعید اوحدی رئیس و جمعی از معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری در فرهنگسرای رسانه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۸    
مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران از شرط خانه اولی برای دریافت تسهیلات در بافت فرسوده خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۳    
نماینده دائم ایران در آژانس گفت: استقرار سلاح های هسته ای آمریکا در اروپا و همکاری هسته ای این کشور با رژیم صهیونیستی نقض تعهدات عدم اشاعه ای آمریکاست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۴    
اکبر ترکان مشاور رئیس جمهوری با تاکید بر این که رئیس جمهوری آمریکا پدیده خطرناکی است که به اندازه جنگ 8 ساله و تحریم ها می تواند به ما آسیب بزند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۸    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: آمریکایی ها و هم اروپایی ها در فاز دوم به دنبال این هستند که توان موشکی ایران را تضعیف کرده و اگر بتوانند به مرز نابودی بکشانند و در ادامه نفوذ و حضور منطقه ای ایران ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۵    
اتحادیه اروپا با رد ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد نتانیاهو تاکنون مستنداتی علیه ایران ارائه نکرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه تأکید کرد، مصوبه دولت برای افزایش 6 تا 12 درصدی حقوق کارمندان تخلف آشکار از قانون است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۴    
دادستان عمومی و انقلاب شیراز از تخریب بخشی از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه قلات در این شهر خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۱    
رئیس کمیته امداد گفت: طی تفاهم نامه میان کمیته امداد و سپاه، امسال هزار واحد مسکونی برای مددجویان استان بوشهر ساخت می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۵    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما در نظر داریم در یک نهضت بزرگ و جهادی در سال جاری طرح بزرگ ساخت 32 هزار واحد مسکونی سازمانی و 8 هزار واحد اداری، رفاهی، خدماتی، ورزشی و.. ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۷    
231 هنرمند عضو صندوق هنرمندان با انتشار بیانیه ای به عملکرد صندوق اعتباری هنرمندان اعتراض کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۷    
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ضمن انتشار دفترچه انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال 97 این دانشگاه اعلام کرد که زمان انتخاب رشته طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۷    
معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: حدود پنج میلیون نفر در کشور به بیماری دیابت مبتلا هستند و بر اساس ارزیابی های موجود، حدود پنج میلیون نفر نیز در آستانه ابتلا به این بیماری قرار دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت افزایش نرخ ارز و حداقل دستمزدها را به عنوان عوامل اجتناب ناپذیر گرانی خودروهای داخلی و خارجی اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۹    
بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران با صدور دستور قضایی، به همه شرکت های خدمات دهنده اینترنت و شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که دسترسی به تلگرام باید مسدود شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۷    
قطار گردشگری تهران - شیرگاه در راستای توسعه گردشگری ریلی، از این هفته راه اندازی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۱    
اتحادیه فوتبال انگلیس ضربه دست محمد صلاح را به بازیکن استوک سیتی عمدی ندانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ سود بانکی سال قبل با نوساناتی همراه بود، اما امسال این نرخ سود را یکسان خواهیم کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۸    
قائم مقام بانک مرکزی با تاکید بر ضرورت در نظر گرفتن نقش بورس در تامین مالی طرح های نیمه تمام گفت: مشارکت بودجه ای در قالب وجوه اداره شده و یارانه سود تسهیلات کارساز نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۶    
فراخوان شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت در قالب 10 بخش، منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۳    
38 عضو هیات علمی جوان واحد علوم و تحقیقات که پیشتر به صورت قراردادی با این واحد دانشگاهی همکاری می کردند به عنوان عضو هیات علمی پیمانی به استخدام واحد علوم و تحقیقات درآمدند و احکام آنها در آیینی با ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۲:۴۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شوی تبلیغاتی تازه خود علیه ایران، تعدادی عکس، سی دی و کاغذ را نشان داد و مدعی شد که مدارک غیرقابل انکار از تلاش مخفیانه تهران برای ساخت بمب اتمی دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۶    
اسامی ناشران برگزیده سال 96 در بخش های هفت گانه مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران انفجارهای انتحاری صبح امروز در کابل را به شدت محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۰    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به چوپانی دروغ گو تشبیه کرده که باز هم می خواهد درباره برنامه هسته ای ایران، سخن کذب و دروغ بگوید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۷    
تیم دسته اولی خونه به خونه بابل رسماً از حضور در فینال مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور انصراف داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۵    
در دیدار معاون وزیر کشور عراق با وزیر کشور، طرف عراقی برای بازگشایی گذرگاه های جدید مرزی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم اربعین حسینی قول مساعد داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۰    
سازمان هواشناسی اعلام کرد طی امروز و فردا بارندگی در اغلب نقاط کشور ادامه خواهد داشت و بعدازظهر چهارشنبه سامانه بارشی دیگری از سمت مرزهای غربی وارد کشور می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۱    
رییس دادگاه انقلاب از اجرای حکم اعدام پستچی قلابی در صبح روز جاری خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۱    
رییس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که در صورت خروج آمریکا از برجام توانایی بازگشت پذیری ایران به چه صورت است؟ گفت: قدرت بازگشت پذیری ما نه شعار و نه غلو است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۱    
دستور قضایی در خصوص مسدودسازی پیام رسان تلگرام از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران صادر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۱    
تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران قهرمان آسیا شد و برای سومین سال پیاپی روی سکو و بام قاره آسیا ایستاد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۱۸    
سخنگوی اورژانس کشور از مسمومیت 17 دانش آموزان در هنرستان شهید رجایی منطقه یافت آباد بر اثر استنشاق گاز قرص برنج خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۹    
رئیس دانشگاه خوارزمی با صدور حکمی دکتر بیژن عبدالهی را به سمت معاون دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۶    
دانشمندان موفق به توسعه هوش مصنوعی جدیدی شده اند که می تواند تصاویری که به طور جزئی از بین رفته اند را بازیابی کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۳    
ر,وسای انجمن های کریکت و راگبی با سرپرست اداره کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۳    
نخست وزیر انگلیس وزیر کشور جدیدی را به جای امبر رود، که پیشتر استعفا کرده بود، معرفی کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۷    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نخستین جشنواره استانی کسب و کارهای نو اردیبهشت سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۷    
مراسم تکریم و معارفه معاونان پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با حضور هیات رئیسه این واحد برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با کارکنان و اعضای هیأت علمی واحد ایوان غرب دیدار کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
رئیس قوه قضاییه با تاکید براینکه جمهوری اسلامی هیچ مذاکره جدیدی درباره برجام نخواهد داشت، مباحث اساسی مربوط به سیاست های نظام از جمله توان دفاعی و پیشبرد فناوری موشکی کشور را نیز ازجمله موضوعات ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۵    
بازیگر فیلم "از کرخه تا راین" گفت: یکی از کارگردانان بزرگ خارجی در گفت وگویی که داشتم گفت من از این به بعد در هر مصاحبه ای که داشته باشم از ایران به عنوان کشوری امن و بسیار مدرن یاد می کنم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
با مصوبه دولت، تعرفه مصرف آب و برق از ابتدای اردیبهشت 7درصدی افزایش یافت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۳    
فیفا، باشگاه پرسپولیس را مکلف به پرداخت نزدیک به 40 هزار دلار به بازیکن برزیلی پیشین خود کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۷    
"بیل گیتس"، میلیاردر بشردوست در مورد یک بیماری همه گیر در آینده که در صورت عارض شدن، نزدیک به 33 میلیون نفر از انسان های روی کره زمین را از بین خواهد برد، هشدار داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۷    
اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی به مناسبت گذشت هفدهمین سال از فرمان هشت ماده ای رهبرانقلاب درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی، در نامه ای خطاب به روسای قوا نوشت: بعد از 17 سال ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۷    
همایش پاسداشت مقام شامخ استاد با حضور دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۷    
قائم مقام رئیس ستاد تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی از برنامه ریزی حرکت دانشگاه های علوم پزشکی به طرف مرجعیت علمی در جهان اسلام و دنیا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۴    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مدل حمایتی این وزارتخانه از پیام رسان های بومی گفت: طبق آخرین بررسی ها،سه پیام رسان بومی موفق به دریافت وام 5 میلیاردی از این وزارتخانه شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۴    
معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: کشور ما از لحاظ شاخص های تولید علم، وضعیت نسبتا خوبی دارد و در واقع رتبه سوم و چهارم دنیا در آموزش تحصیلات تکمیلی را دارا هستیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۱    
مسئول برگزاری مسابقات لیگ گفت: برحسب وظیفه ای که دارم گزارش کارهایی که سرپرست خونه به خونه در بازی با برق شیراز انجام داد را به کمیته های انضباطی و اخلاق خواهم داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن استادان دانشگاه را سفیران فرهنگی دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۸    
معاون میراث فرهنگی استان هرمزگان از آماده سازی طرح مطالعه و مرمت قلعه پرتغالی های لارک خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۸    
تیم استقلال به یاد پادوانی در جام حذفی به میدان می رود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۵    
معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه دستورالعمل های متعددی در حوزه درمان کشور مبتنی بر شواهد و پژوهش محور تدوین و ابلاغ شده است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۵    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از معاون محیط زیست انسانی این سازمان خواست با توجه به استمرار خشکسالی و شرایط آبی کشور بازنگری و اصلاح سریع ضوابط و معیارهای استقرار صنایع در کشور را در دستور کار قرار دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۵    
مدیرکل دفتر حیات وحش و آبزیان آب های داخلی سازمان حفاظت محیط زیست از مشاهده و ثبت سمندر آذربایجانی برای نخستین بار توسط کارشناسان این سازمان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۲    
سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به رئیس هیات فوتبال استان مازندران و باشگاه خونه به خونه در مورد تبعات انصراف از فینال جام حذفی هشدار داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از احتمال تغییر در کابینه دولت دوازدهم خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تعدادی از مدیران ارشد با دریافت ارقام 500 تا 800 میلیون تومان پاداش پایان خدمت، طبق قانون سال 95 بازنشسته شده اند، اما مجدداً به کار خود بازگشته اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۵    
سلیمی نمین گفت: جریانی غربگرا نمی خواهد از رضاخان حمایت کند بلکه می خواهد انگلیس را تبرئه کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۲    
نخستین دوره از سلسه مناظرات ویژه دانشجویان، استادان، کارکنان و دانش آموزان سما کرمانشاه با اهدای تندیس و نشان احمد بن اسحاق(ع) با حضور واحدهای مختلف آموزشی به میزبانی آمزشکده فنی و حرفه ای سما ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۲    
مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ اعلام کرد برابر قانون تیم استقلال خوزستان نمی تواند در دیدار فینال جام حذفی جایگزین تیم خونه به خونه شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۹    
توئیتر در فتنه 88 با راه اندازی مراکزی در اطراف ایران سرعت دسترسی ایرانی ها به این شبکه را بالا برد. یک ماه قبل از اغتشاشات دی 96 نیز تلگرام با راه اندازی تعداد زیادی CDN در کشورهای اطراف سرعت دسترسی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۳    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از ارائه بن کارت های نمایشگاه کتاب در کارت ملی هوشمند خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۳    
اسامی هیات داوران دومین دوره سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۳    
دونمایش جدید رادیویی 11 و 12 اردیبهشت ماه، به مناسبت شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم از رادیو نمایش پخش می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۳    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با یکی از قربانیان اسیدپاشی سال 93 اصفهان، بر لزوم وجود قوانین قوی و بازدارنده برای پیشگیری از خشونت علیه زنان و به ویژه اسیدپاشی تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۰    
سخنگوی وزارت کشور با تاکید بر اینکه فرمانداران نظارت جدی بر روند استیضاح شهرداران داشته باشند، گفت: اعضای شوراها و بستگان درجه یک آنها حق انجام معامله و عقد قرارداد با شهرداری ها را ندارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۰    
مسئول گالری مجموعه تئاتر باران گفت: این فضا با تمرکز و توجه به هنرهای تجسمی فعالیت خود را با نمایشگاهی از آثار علی خالق در گالری تئاتر باران آغاز می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۰    
مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان از انتشار فراخوان نخستین جشنواره عکس چارتا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۰    
معاون میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: مجموعه باغ خالصه و پایگاه ملی بمپور در هفته میراث فرهنگی بازگشایی می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۰    
مدیر کمیته حراست سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از کاربری پارکینگ های اطراف مصلای تهران خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۷    
رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی، اظهار امیدواری کرد با توجه به سابقه خوب روابط، اراده سیاسی موجود و ظرفیت های فراوان همکاری ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۷    
جشن خانه هنرمندان ایران به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۷    
کتاب سواد بدنی (حرکتی) در طول عمر از جمله کتاب هایی است که به بررسی مفهوم سواد بدنی می پردازد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۴    
ملی پوش جودوی ایران گفت: من واقعا به آخر خط رسیدم و دیگر نمی توانستم با مسئولان جودو کار کنم به هیمن دلیل امروز هم پیراهن تیم ملی را آتش زدم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۱    
تیم فوتبال خونه به خونه با انصراف از حضور در فینال جام حذفی باعث شد تا استقلال حریف پرسپولیس در سوپرجام شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۱    
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: توجه به فرهنگ ارزشی نماز و معنویت بهترین راهکار برای مقابله با تهدیدهای پنهان است که در این میان فریضه واجب نماز و بویژه برپایی باشکوه نماز به شکل جماعت می تواند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۱    
مسئول سابق قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی کشور، شهادت را بهترین هدیه خداوند به بندگانش دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: شان و منزلت استاد در اسلام توصیف ناشدنی و بی بدیل و رسالت معلم همچون رسالت انبیا، گسترش عدالت، اندیشه، روشنگری، هدایت و سازندگی انسان ها است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۸    
رئیس جمهور اواسط هفته آینده به استان خراسان رضوی سفر خواهد کرد.