یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۳:۴۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۲    
چگونه می توان اموال مردی را که از پرداخت مهریه زن خودداری می کند، شناسایی کرد؟ کارشناسان وکیل آنلاین به این پرسش پاسخ داده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۰    
دختری که در تلگرام با مردی آشنا شده و در نهایت مورد تهدید مرد برای برقراری رابطه قرار گرفته، چگونه می تواند شکایت کند؟ کارشناسان وکیل آنلاین به این پرسش پاسخ داده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۶    
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر علی اکبر اختری را به مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه صنعتی کرمانشاه ابقا کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۹    
حجت الاسلام والمسلمین فقیهی گفت: مراسم احیای شب نیمه شعبان به همت بعثه مقام معظم رهبری، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و با همکاری عتبه حسینیه برای نخستین بار در حرم مطهر امام حسین(ع) برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۱    
خرید کردن به ویژه برای خانم ها در بسیاری از مجله ها و سایت های سبک زندگی به عنوان راهی برای شاد شدن و بهتر شدن اوضاع و احوال آدم معرفی شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۱    
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار بازدارندگی قانونی، نیازمند پیشگیری های اجتماعی هستیم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۰    
نشان خورشید تابان، انوار زرین به همراه نقش گل از سوی دولت توکیو به پاس فعالیت های فرهنگی و علمی به استاد دانشگاه صنعتی شریف اعطا شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۲    
هوش مصنوعی باعث کاهش فرصت های شغلی و شکل گیری الگوریتم های غرض ورزانه می شود که می توان از آن برای کنترل و سواستفاده از مردم استفاده کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۳    
نشست محیط زیست استان تهران با تشکل های زیست محیطی استان با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و نمایندگان تشکل های زیست محیطی در محل سالن جلسات اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران برگزارشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۱۲    
با انتصاب مدیر جوان شبکه 3سیما، جوان شدن مدیریت سیما روند تندتری به خود گرفته است. علی عسکری رئیس رسانه ملی در انتصاب مدیران ارشد رسانه ملی به خصوص در بخش تلویزیون ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۳    
یک شبکه صهیونیستی گزارش کرد ولیعهد عربستان در دیدار با سران سازمان های یهودی آمریکا، تشکیلات خودگردان فلسطین را عامل شکست مذاکرات سازش معرفی کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۷    
رئیس پلیس فتای ناجا جزئیاتی از عدم همکاری تلگرام در ماجرای شناسایی عاملان حملات تروریستی به مجلس و حرم مطهر امام خمینی (ره) را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۷    
نخستین همایش منطقه ای مردم شناسی غرب کشور با تأکید بر استان ایلام در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و با همکاری میراث فرهنگی استان ایلام برگزار شد و شرکت کنندگان در 13 محور به ارائه مقالات علمی پرداختند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۱    
محقق دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برای نخستین بار در کشور توانست با استفاده از دو فناوری نانو و هسته ای رادیوایزوتوپ مس 64 تولید کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۴    
ثبت نام دوره های کاردانی نظام جدید فنی وحرفه ای از 6 خرداد از طریق سازمان سنجش آموزش کشور از 6 خرداد آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۴    
تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران ایران در نخستین گام در مسابقات کاپ آسیا امروز مقابل استرالیا به میدان می رود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۸    
اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز از مدیرکل راه و شهرسازی لارستان قدردانی کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۶    
نتایج اولیه یک تحقیق نشان می دهد مصرف شکلات تلخ می تواند قدرت بینایی را تقویت کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۳    
فدراسیون تیراندازی با کمان ایران اسامی کمانداران اردونشین در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته های ریکرو و کامپوند اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۷    
سرمربی تیم نساجی قائمشهر گفت:ما با قلدری به لیگ برتر آمدیم.در 9 بازی نتایج خوب گرفتیم و حالا نتیجه اش را دیدیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۷    
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: اولویت اصلی فعالیت های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی باید کارهای قرآنی باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
فرمانده انتظامی استان گلستان از شناسایی و دستگیری 5 نفر از اعضای باند سرقت احشام، در یک عملیات غافلگیرکننده پلیسی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۱    
جز آب سرد، کمی ملایمت در شستشو و ظرافت در خشک کردن لباس های نخی کافیه تا مجبور نشید از لباس محبوب تون به خاطر آب رفتن ش خداحافظی کنید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
فرآورده های شیر استریل و توزیع شیرفله و همچنین فرآورده آب معدنی بسته بندی شده از مواد پر مصرف جامعه است که در میان مردم شایعات و باورهای مختلفی درباره آنها وجود دارد و هر کدام از آنها نیز طرفداران و ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۹    
هیات دولت در جلسه عصر یکشنبه به ریاست روحانی، گزارش میانگین بارش در دوره های مختلف و تغییرات ماهانه بارندگی کشور از سال 96 تاکنون را مورد بررسی قرار داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهور گفت: پایداری برجام موجب تحکیم امنیت و همکاری منطقه ای و اولین پایه مهم برای اعتماد میان ایران و کشورهای غربی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۴    
پس از دکتر محمد طبیبیان و دکتر موسی غنی نژاد دو اقتصاددان برجسته ایرانی که در هفته های اخیر دیگر رودر بایستی را کناار گذاشته و به دولت روحانی انتقادهای شدیدی کردند حالا نوبت به محمد مهدی بهکیش رسیده ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۸    
خواب روز از عوامل بروز سکته، ورم دست و پا, سردرد و افسردگی است و پوست را زرد می کند. حتی فقها بر این باورند که خواب پس از عصر موجب حماقت می شود و آدمی را از روزی محروم می سازد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۵    
دیدارهای هفته پایانی لیگ دسته اول برای مشخص شدن تیم های صعودکننده به پایان رسید و در نهایت تیم های نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران به لیگ برتر راه پیدا کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۹    
با توجه به این که در هر دقیقه حدود 15 لیتر آب از دوش خارج می شود، یک استحمام 10 دقیقه ای می تواند 150 لیتر آب را وارد شبکه فاضلاب کند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۳    
فکر می کنم همه ما کم یا زیاد از خواص بی شمار و شگفت انگیز روغن زیتون آگاه هستیم و با پیشرفت علم نیز، دانشمندان خواص جدیدتری از روغن زیتون کشف و ما را به استفاده از آن ترغیب می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۷    
سیستم لنفاوی از غدد، گره های لنفاوی، طحال، تیموس و لوزه تشکیل شده است. این سیستم، سلول ها را پاکسازی و ضایعات سلولی بدن را از بافت ها به خون منتقل می کند تا از طریق 2 عضو اصلی و سم زدای بدن یعنی کبد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۸    
خستگی مداوم بخصوص بعد از مصرف برخی مواد غذایی می تواند نشانه ای از یک رژیم نامناسب باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۲    
سندرم متابولیک به مجموعه ای از شرایط گفته می شود که عبارتند از فشار خون بالا، سطوح افزایش یافته انسولین در خون، چربی انباشه اضافه در اطراف شکم و سطوح افزایش یافته چربی خون.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۴    
هشت سال قبل زن جوانی به نام بتول -42 ساله- در اثر اصابت چاقو از سوی شوهرش به قتل رسید. متهم در همان لحظات نخستین وقوع جنایت به اتهامش اعتراف کرد و بازداشت شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۹    
یک منبع وابسته به حشد شعبی عراق از هلاکت یکی از سرکرده های خطرناک تکفیری در جنوب موصل خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۳    
درحالی که پیش ازاین تصور می شد استفاده از وسایل گرمازای رایانه ای بر توان باروری افراد تاثیر منفی دارد، بررسی های جدید این فرضیه را زیر سوال برده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۲    
ممکن است هنگام ابتلا به سردرد یکی از انواع علائم خطرساز را داشته باشید، در این حالت احتمالا بیماری شما وارد مرحله خطرناکی شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۶    
گلایه های مربوط به تخلفاتی که در جایگاه های سوخت صورت می گیرد از سوی مشتریان روز به روز بیشتر می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۰    
بعضی از افراد برای وعده های شام شان از انواع سالاد ها استفاده می کنند. برای اینکه یک وعده غذایی سبک داشته باشید می توانید سالادی به همراه مرغ و قارچ درست کنید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۴    
هرچند مقامات روس دوروف را تهدید کرده اند، اما بستن 20 میلیون آی پی آدرس و اختلال نیمی از ترافیک اینترنت در روسیه باعث نشده است تا کاربران دست از تلگرام بردارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۹    
محققان می گویند نوشیدنی کفیر با تشدید ارتباط بین روده و مغز تاثیر مثبتی بر فشارخون دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۰    
رهبر کاتولیک های جهان تعهد شجاعانه رهبران کره شمالی و کره جنوبی را ستود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۱    
همزمان با جشن بزرگ نیمه شعبان، قسمت جدیدی از مجموعه عروسکی کلاه قرمزی روی آنتن شبکه دو سیما می رود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۵    
مجسمه چوبی باستانی که قدمتش دو برابر اهرام مصر است، حاوی سرنخ هایی از اساطیر شکارچیانی است که بیش از 11 هزار سال پیش زندگی می کرده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۱    
از سال 1967 تاکنون بلندی های جولان سوریه در اشغال رژیم صهیونیستی است، درست بر خلاف همه مقررات بین المللی و حتی سازمان ملل آن را مناطق اشغالی می داند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۵    
مستند یرموک، بهانه ای برای آزادی را می توان بازنمایی تجربه زیسته راوی از سوژه دانست که به همین دلیل واجد نوعی صمیمیت و صداقت در روایت است و می تواند مخاطب را همدلانه با راوی همراه کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶    
مدیران شبکه اجتماعی فیس بوک که به علت ناتوانی در زمینه مقابله با اخبار جعلی به شدت تحت فشار هستند، می گویند قصد دارند به طور جدی با این پدیده مقابله کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۰    
دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: برنامه بهینه سازی هواپیمای ایران 140 به صورت کامل تهیه شده است اما برای این کار باید 50 تا 70 میلیون ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۴    
مدیرکل اطلاعات استان کردستان گفت: از محل سوءاستفاده از کارت های بازرگانی مرزنشینان تاکنون پرونده ای بالغ بر میلیون ها دلار سوءاستفاده مالی کشف شده است و 29 نفر بازداشت شده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۵    
نایب قهرمان مسابقات جهانی MMA در واکنش به رفتار ورزشکاران سعودی گفت: بن سلمان سعودی گرفته تا کوچک ترین عضو سعودی ها را برای مبارزه تن به تن دعوت می کنم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۵    
نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه تامین 287 میلیون دلار نیاز واردکنندگان تجهیزات پزشکی بر سایر بخش های وزارت بهداشت ارجحیت دارد بر ضرورت همکاری دولت در جهت ممانعت از بازار سیاه تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۹    
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه دولت باید درخواست جدیدی را برای بررسی ترجمه اصلاح شده لایحه پالرمو به مجلس ارائه کند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۰    
نماینده مردم محلات در مجلس گفت: ابزار یک عده استفاده از یک نوع پوپولیسم پیچیده، مدرن و هوشمند است که در اتاق های فکر اساسنامه هایی بر محوریت ایجاد انحراف در ذهن مردم برنامه ریزی و پیاده نظام آنها در ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۴    
داودآبادی در بیان بخشی از خاطرات خود آورده است: زمستان سال 1363 در گشت امر به معروف و نهی از منکر که زیر نظر کمیته انقلاب اسلامی فعالیت داشت، مشغول شدم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۸    
شبکه پیام رسان تلگرام طی سالهای گذشته بستر بسیاری از عملیات های تروریستی در کشورهای مخالف جهان بوده، تا جایی که نخست وزیر انگلیس هم در داووس این شبکه اجتماعی را خانه امن تبهکاران و تروریست ها دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۹    
مقامات قضایی آمریکا سه تاجر ایرانی تبار را به اتهام صادرات قطعات خودرو به ایران بازداشت کردند، در صورتی که این سه تن مجرم شناخته شوند ممکن است به 30 سال حبس محکوم شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۳    
ولی عهد سعودی در سفر اخیر خود به آمریکا، در دیدار با شخصیت های سینمایی اسرائیلی-آمریکایی گفت، دیگر زمان آن رسیده است که عربستان سعودی تغییراتی در روابط خود با رژیم صهیونیستی ایجاد کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۴    
محققان کشورمان برای تحقق فرمان رهبری و توسعه تولید بومی آستین ها را بالا زده اند اما عدم اعتماد مسؤولان و عدم خوش بینی مردم را به عنوان مهم ترین موانع خود در مسیر پیشرفت عنوان می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۱    
دادستان تهران از ارائه درخواست به پلیس بین الملل برای دستگیری و استرداد سرکرده گروهک ری استارت خبر داد و گفت: غربی ها و اینترپل باید در این آزمایش نشان دهند که حرفهایشان با عملشان چقدر سازگار است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۹    
مدیر عامل فرابورس ایران اشاره های دقیقی به وضعیت فین تک ها و بازار کسب و کارهای نوپا دارد و به فراز و نشیب مراحل خلق یک ایده تا تبدیل شدن به یک کسب و کار سودآور پرداخته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۳    
مشاور سیاسی ارشد وزیر خارجه آمریکا گفت که به اروپایی ها برای اعمال تحریم علیه اشخاص و نهادهای مرتبط با برنامه موشکی ایران، فشار می آورند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۱    
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف به نقد سیاست های صنعتی در کشور پرداخت و گفت: یک سیاست این بود که تاجرها را صنعتگر کنند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۵    
این روزها سخن از رضاشاه خائن است. صحبت از او به بهانه جسد مومیایی اش خیلی طبیعی نیست چرا که شاه جسد پدرش را همان روزهای اوج انقلاب هنگام فرار از ایران، به خارج برد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۲    
نایب رئیس هیأت مدیره انجمن تولید پراکنده ایران از ابلاغ بخشنامه جدیدی از سوی توانیر به شرکتهای برق منطقه ای برای خرید تضمینی برق از مولدهای مقیاس کوچک خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۱۶    
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: فهم و دانش و شخصیت مربیگری کرانچار قابل قبول است و در شرایط فعلی که تیم امید نیاز به مربی خارجی داشت او از بین بقیه گزینه ها اصلح تر بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۱۳    
بزرگداشت هرمز فرهت آهنگساز و موسیقی شناس برجسته ایرانی در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۴    
سپر محافظ گرمای کاوشگر مریخ 2020 در آزمایش ها ترک خورده است. این سپر، کاوشگر و سیستم فرود فضاپیما را در برابر گرمای سوزان مریخ محافظت می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۸    
بعد از سفر رئیس کمیته اسلالوم کنفدراسیون قایقرانی آسیا و بازدید از رودخانه کرج، رقابت های اسلالوم قهرمانی آسیا زیر 23 سال و جوانان مهرماه در این رودخانه برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۸    
سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز گفت: تغییرات در هر مجموعه ای از دانشگاه باید مسیر رشد و تعالی و رسیدن به اهداف مقدس این نهاد علمی آموزشی را هموارتر کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۵    
مدیر اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۱    
دلایل مختلفی برای کمبود خواب وجود دارند که یکی از آنها رژیم غذایی است. با پرهیز از مصرف برخی خوراکی ها می توانید راحت تر به خواب رفته و از خوابی با کیفیت بالاتر بهره مند شوید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۱    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تمهیدات ویژه شهرداری برای برگزاری باشکوه مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت علم روانشناسی را پرچمدار مطالعه پیچیدگی های بشر امروز دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۸    
نماینده مردم آزادشهر، رامیان و فندرسک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت نظام آموزشی در کشور اظهار کرد: آنچه که موجب استحکام و تداوم نظام در کشور خواهد شد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۵    
مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت:تئاتر دانشگاهی باید فاخر و گفتمان ساز باشد و متناسب با ماهیت و ذات دانشگاه، مروج عقلانیت و خردورزی باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۹    
یک رسانه خبری غربی در تحلیلی به بررسی مواضع رئیس جمهور آمریکا در قبال توافق هسته ای ایران و علل مخالفت وی با این توافق پرداخته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۶    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: هیچ جای دنیا این قانون را نداریم که هر کسی دلش خواست هیچ چیزی نپوشد و اگر دلش خواست بپوشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۶    
صابر ابر با نمایش آنتی گون به کارگردانی علی راضی، از روز یکشنبه 16 اردیبهشت در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۳    
در پی تبرئه پنج متهم به تجاوز جنسی از سوی دادگاهی در اسپانیا، تظاهرات دامنه داری شهرهای مختلف این کشور را در بر گرفته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۳    
امیر رفیعی پس از تجربه موفق تهیه و تولید مستند من ناصر حجازی هستم ؛ پروژه آبی به رنگ آسمان را جلوی دوربین برده که مستندی تاریخی درباره تیم فوتبال استقلال است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۶    
یازدهمین جلسه ستاد اقامه نماز واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور مسئولان و کارشناسان ستاد اقامه نماز در واحد تهران شرق برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۶    
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ برای ارزیابی مکمل ها به دو ماده ممنوعه و صدور مجوز مصرف آن اعلام آمادگی کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۳    
دکتر حسن ابراهیمی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا رتبه اول مسابقه ملی عکاسی شهر من کرمان را به خود اختصاص داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی پیش از دیدارش با وزیر امور خارجه جدید آمریکا اعلام کرده سفارت واشنگتن در تل آویو در چند روز به تل آویو منتقل می شود که برخی منابع مدعی شده اند رئیس جمهوری آمریکا بعد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۰    
نخستین نیروگاه برق هسته ای شناور دنیا که در روسیه ساخته شده است، سفر دریایی خود را آغاز کرد. این نیروگاه تایتانیک هسته ای لقب گرفته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۰    
وزیران امور خارجه آمریکا و عربستان در دیدار با یکدیگر بر لزوم مقابله با تحرکات ایران در منطقه تاکید کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۴    
کتاب ترمینال 17 به نویسندگی لارش نورن و ترجمه ملیح مینو خرد در جشن خانه تئاتر رونمایی خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۴    
رئیس کمیته امداد در سفر دو روزه به استان بوشهر با تعدادی از مددجویان تحت حمایت در این استان دیدار می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۱    
هفت واحد جاری غیر مجاز در مجتمع تجاری بازار موبایل ایران که اقدام به تکثیر تجاری غیر قانونی کرده بودند؛ از سوی شهرداری منطقه 11تهران پلمپ شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۱    
کارشناس خط مشاوره تلفنی سازمان بهزیستی، خودش یک مشاور است، کارشناسی ارشد روان شناسی بالینی دارد و در طول سال های فعالیتش پای درد دل آدم های زیادی نشسته است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۴    
رضا میرکریمی دبیر سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با تاکید بر اینکه ریالی به مهمانان خارجی برای حضور در این جشنواره پول نداده اند از چگونگی برگزاری این جشنواره سخن گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۵    
برخی منابع نزدیک به رهبر جنبش اسلامی نیجریه اعلام کردند او با پیشنهاد دولت مبنی بر آزادی در قبال توقف فعالیت هایش مخالفت کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۲    
داور بازی رفت تیم های یوونتوس و رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دیدار برگشت کهکشانی ها و باواریایی ها در مرحله ماقبل پایانی این تورنمنت را هم قضاوت می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۹    
دبیر کل جدید کمیسیون ملی یونسکو در ایران گفت:در شرایط کنونی جهان، باید با بهره گیری از همه زبان های گویا، مقاصد خود را در راستای بهتر شنیده شدن با زبانی شنیدنی به جهانیان بیان کنیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۶    
وزیران امور خارجه روسیه، ایران و ترکیه در مسکو گردهم جمع شده و در بیانیه مشترکی، مواضع خویش در مورد سوریه را مورد تاکید قرار دادند، هرچند اهداف آنها در مغایرت با نقشه آمریکا برای سوریه قرار دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۳    
رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با خانواده شهید بهرام انزلچی دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۳    
آمریکا با هدف یکپارچه کردن جبهه متحدان عرب خود برای مقابله با ایران به مقامات سعودی گفت که باید نزاع با قطر و محاصره این کشور را پایان یابد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۷    
رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد: کمک های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه از امروز به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۷    
وزیر کشور از برگزاری جلسه شورای اجتماعی کشور در حضور رهبر معظم انقلاب در ماه جاری خبر داد و گفت: گزارش کامل اقدامات دستگاه ها در حوزه آسیب های اجتماعی به معظم له ارائه می شود.