یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۹:۱۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۸    
پس از امضای تفاهم میان سامانه نشریات اهدایی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگی تربیتی سازمان زندان های کشور، به 250 زندان سراسر کشور، نشریات این سامانه اهدا می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۳    
برخی از نویسندگان و صاحب نظران در چند دهه اخیر بعد دیگری برای اعجاز قرآن بیان کرده اند که همان اعجاز عددی قرآن است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۳    
رئیس موزه ملی ایران در نخستین همایش ملی باستان شناسی هورامان تأکید کرد که کردستان از لحاظ باستان شناسی در مقایسه با دو قطب مطالعاتی همجوار خود یعنی زاگرس مرکزی با حوزه فرهنگی دریاچه ارومیه مسائل ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۷    
بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 100 شرکت کننده از واحدها و مراکز سراسر استان گلستان در واحد گنبدکاووس در حال برگزاری است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۸    
هادی محمدیان گفت: مهم ترین نکته همین بحث قصه و روایت است که باید تسلط خودمان در این بخش را افزایش دهیم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۲    
عطسه، سرفه، خارش گلو و چشم ها، آبریزش بینی از جمله علائم بیماری های فصل بهار است، با فرا رسیدن فصل بهار این قبیل بیماری های آلرژی زا، حساسیت آور و ویروسی شیوع پیدا می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۶    
وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر اسدالله تیموری یانسری را به سمت سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۸    
معاون هماهنگی انتقال شرکت مادرتخصصی توانیر بر لزوم مدیریت مصرف و تقاضا در تابستان سال 97 تاکید کرد و گفت: مردم برای مدیریت مصرف و تقاضا در پیک بار تابستان سال 97 تلاش کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۹    
کنگره بزرگداشت آیت الله حسین محمدی لائینی و یادواره شهدای روحانی استان مازندران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا و مشارکت دیگر نهادها در مصلای امام خمینی (ره) با حضور آیت الله نوری همدانی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۷    
تشکل های دانشجویی جهان اسلام در بیانیه ای ضمن محکومیت انتقال سفارت آمریکا به قدس، اعلام کردند: شهر قدس پایتخت ابدی فلسطین و متعلق به همه مردم آن است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۹    
کالاهای حمایتی تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی ها و میادین میوه و تره بار عرضه خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۳    
جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۳    
در آستانه ازدواج پرنس هری با یک بازیگر آمریکایی، نگاهی به خانواده سلطنتی، قوانین عجیب و مراسم ازدواج آن ها داشته ایم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۰    
بر اساس ادعای یک فرد، می توان با رژیم غذایی علائم آلزایمر را بهبود بخشید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۱۸    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد: زائران حج تمتع سال جاری از روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه به مدت 10 روز فرصت دارند تا نسبت به پرداخت بخش دوم هزینه سفر خود اقدام کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۸:۳۸    
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با کسب 6 مدال طلا و 2 مدال برنز به عنوان قهرمانی رقابت های کشتی نوجوانان آسیا در ازبکستان دست یافت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۸:۲۹    
فهرست 35 نفره تیم ملی فوتبال ایران برای رقابت های جام جهانی روسیه اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۳۸    
رئیس جمهور، با اشاره به ضرورت استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های موجود در ایران و ارمنستان در راستای توسعه و تحکیم مناسبات تهران – ایروان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۲۹    
رئیس جمهور، حفظ برجام بدون آمریکا را امکان پذیر اما بدون حضور و تامین منافع ایران، آن را غیرممکن خواند و با تاکید بر نقش مهم اتحادیه اروپایی در این مقطع حساس ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۲۶    
وزارت امور خارجه کشورمان به مناسبت سالگرد اشغال اراضی فلسطین از سوی صهیونیست ها بیانیه ای را صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۲۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی سطح کنونی روابط تجاری ایران و سریلانکا را بسیار کمتر از ظرفیت های موجود دانستند و تأکید کردند: کشورهای آسیایی باید هر چه بیشتر با یکدیگر کار و همکاری کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات سبعانه به سه کلیسا در اندونزی را که به کشته و زخمی شدن ده ها تن منجر شد تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها می دانستند ایران پای میز مذاکره می ماند و راضی به مذاکرات سخت تر نیز می شود گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۲    
برخی علائم و نشانه ها را در فرزندتان باید جدی بگیرید این هشدارها برای سلامتی شما مضر و خطرناک هستند تهوع های ناگهانی و درد و دل پیچه و بیقراری های مدوام در اطفال خبر از مشکلات گوناگونی در این سنین ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از انهدام باند خرید و فروش اشیاء تاریخی و فرهنگی در شهرستان کیار خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۶    
کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه مسئولین نمی دانند چه حرفی را چه وقتی بزنند گفت: یک روز پس از سخنرانی آقای روحانی در مشهد که در آن گفته بود ما در برجام می مانیم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۴۴    
همان خوی استکباری که در تاریخ منجر به تحمیل کاپیتولاسیون بر ایران شده بود امروز در قالب پشت پا زدن به توافقنامه برجام خود را نشان داده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۳۲    
اگر آسیب ها به زانو با کشیدگی، دررفتگی یا آسیب دیدگی رباط ها و تاندون ها که از زانو حمایت می کنند همراه شود، جبران آن دشوارتر می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۱    
باید متوجه باشید که کودک در نهایت به رغم آموزش یا بی توجهی ما ، دستشویی رفتن را یاد می گیرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۲    
پیاده روی در عین سادگی، یکی از بهترین ورزش های روزانه برای رسیدن به تناسب اندام به شمار می رود. از همه مهم تر اینکه در ساعات فراغت و یا حتی هنگامی که در حال حرکت به سمت محل کار هستید نیز می توانید به ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۶    
سامانه بارشی بر روی کشور طی دو روز آینده با رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت همراه است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۰    
بیش از پنج مجری اجرای ویژه برنامه های افطار و سحر و همچنین جنگ های شبکه های تلویزیونی را در ماه رمضان بر عهده گرفته اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۳    
جوان 37 ساله خوانساری براثر سقوط از آسانسور جان خود را از دست داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۱۴    
چین همیشه راهی برای دور زدن اکثر تحریم های تضعیف کننده غرب علیه ایران یافته است و درحالی که باقی کشورها از تجارت با این کشور سربازمی زنند، تجربیات خوبی در ایجاد روابط با کشورها در اروپا ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۸    
زن جوان که از سفارش های غذایی شوهرش و پختن آن به ستوه آمده بود پا به دادگاه خانواده گذاشت و درخواست طلاق کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۷    
قائم مقام معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی، از ممنوعیت برگزاری مراسم افطاری بر اساس بند و تبصره 20 قانون بودجه 97 برای دستگاه هایی که از بودجه کلی کشور استفاده می کنند، خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۴    
متهم سابقه دار معروف به شاه در جریان تعقیب و گریز پلیسی در جنوب غرب پایتخت کشته شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۸    
فوتبالیست جوان که دوران سربازی اش را در نهبندان در شرق کشور می گذراند، به شهادت رسید .
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۲    
یک کودک 7 ساله شهر قدسی در حالی که مشغول بازی در کوچه بود، ناپدید شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۷    
حجامت یا cupping به یک روش خون گیری در طب سنتی اطلاق می شود که با ایجاد خلأ بر روی نقاطی از پوست بدن به دو روش تر و خشک، برای درمان برخی بیماری ها به کار می رود، این روش درمانی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۵    
کتاب الف لام خمینی اثر هدایت الله بهبودی در نظر دارد وجوهی از شخصیت رهبر آخرین انقلاب قرن بیستم را برای خواننده آشکار کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۷    
عضو هیأت مدیره بانک مسکن با تأکید بر اینکه میزان اقساط وام مسکن با درج ضریب 9 درصد امکان پلکانی شدن پرداخت تسهیلات خرید مسکن را فراهم کرده است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۱    
در حالی که فقط یک روز به زمان انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی باقی مانده، رژیم صهیونیستی نظامیان بسیار زیادی در این شهر مستقر کرده و قدس شبیه پادگان نظامی شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۲    
متخصصان پوست و مو برای داشتن پوستی شاداب راهکار های موثری را توصیه می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۳۶    
بدن انسان برای تامین عناصر و مواد ضروری خود به خوراکی های مختلفی نیاز دارد، بهتر است بدانید برخی از این خوراکی ها در صدر مواد غذایی با اهمیت قرار دارند که توصیه می شود همیشه در سبد غذایی شما وجود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۱    
انسداد و تنگ شدن رگ های خونی معمولا با افزایش سن در تمامی افراد به وجود می آید که خطر بروز سکته های فلبی و مغزی را افزایش می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۵    
حتما تاکنون این توصیه را شنیده اید که بهتر است تا دو سالگی کودک از شیر مادر تغذیه کند حال این سوال مطرح می شود که چرا مدت دوسال توصیه شده است؟ آیا تغذیه کودک با شیر مادر بیشتر از این مدت مناسب نیست؟
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۹    
تنور امتحانات دانشگاه ها و مدارس داغ است و توصیه به دوپینگ از سوی همکلاسان با مصرف برخی داروها برای شب های امتحان به اوج می رسد، غافل از اینکه که مصرف اندک و موقت برخی از این داروها ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۷    
خبرگزاری تاس به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش سوریه با سامانه موشکی پانتسیر هواپیماهای اسرائیلی را در حملات اخیر هدف قرار داده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۸    
بیش از نیمی از دیپلمات های کشورهای خارجی که برای شرکت در مراسم افتتاحیه سفارت آمریکا در قدس دعوت شده اند این دعوت را رد کرده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۶    
محمدعلی نژادیان، عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس با توجه به نبود سیستم دقیق استخدامی بر اساس شایسته محوری، در کتاب جدید خود پیشنهادی برای حل آن ارائه کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۳    
ترک ها در پوشش سرمایه گذاری در حال حرکتی آرام برای تصاحب بازار ایران هستند و رشته هایی از صنایع را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اند که ایرانی ها قبلا میلیاردها دلار در آن سرمایه آورده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۲۴    
رئیس جمهور ترکیه پیش از سفر رسمی خود به انگلستان گفت: وزیر امور خارجه ترکیه با همتای آمریکایی خود درباره تل رفعت و منبج مذاکره می کند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
یک گزارش به نکات مهم گزارش مجلس از تحقیق و تفحص از دوتابعیتی ها پرداخته است که در از نظر مخاطبان گرامی می گذرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۹    
ماه رمضان در بین ماه های سال قمری از قداست و جایگاه ویژه ای برخوردار است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۰    
مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: مشترکان برق که به فکر اقتصاد برق هستند می توانند مصرف وسایل برقی خود را به بعد از ساعت 11 شب موکول کنند چرا که از 15 خرداد تا 15 شهریورماه تعرفه مصرف برق از ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۵    
بین مقامات آمریکا درباره تحریم های ا یران دو دستگی وجود دارد و نمایندهٔ حوزه انتخابیه کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد اعمال تحریم ها باعث می شود سیستم پیام رسان مالی جایگزین سوئیفت ایجاد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نباید دائما با منفی گویی ذهن جامعه را خسته کرد بلکه باید علل موفقیت خانواده های موفق پرسیده شده و این خانواده ها معرفی شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۰    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص افزایش قیمت بنزین در ماه رمضان گفت: تا این لحظه هیچ خبری از افزایش قیمت بنزین نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۰    
وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه آمریکا با خروج از برجام توازن آن را خدشه دار و صریحاً قطعنامه 2231 را نقض کرد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۳    
به اعتقاد نادر طالب زاده عدم شکل گیری یک جریان سینمای پرنفوذ در جهان اسلام به مسوولانی برمی گردد که در رأس جریان فرهنگی نشسته اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۷    
کارگردان سریال کیف انگلیسی گفت: پدرم خیلی خوش قلم بود و ادبیات خوبی داشت. خیلی خوش خط بود، با وجود اینکه انگشتش شکسته بود آدم سالمی بود و ما به او افتخار می کنیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۱    
یک تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به خروج آمریکا از برجام، شیوه برخورد اروپایی ها با برجامِ بدون آمریکا را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۱    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 تهران از برپایی گذر کارآفرینی و مهارت آموزی در بلوار کشاورز در سال حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۲    
مراسم هفته دانشگاه باز از امروز به مدت سه روز و به منظور آشنایی حضوری دانش آموزان با دستاوردها و فضاهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، آزمایشگاه ها و کارگاه ها، مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۶    
همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور سرهنگ دهقان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی و با همکاری اداره بهزیستی، اداره بهداشت و درمان، نیروی انتظامی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۷    
باشگاه فوتبالی در بلاروس به اسطوره فوتبال آرژانتین برای گرفتن زمام هدایت این تیم پیشنهاد داده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۷    
قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران کاهش محسوس داشت به طوری که نرخ سکه تمام بهار طرح جدید بیش از 110هزار تومان افت کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۱    
نخستین دوره مسابقات برنامه سازی گروه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات در دانشکده فنی و مهندسی واحد رودهن با حضور دانشجویان و استادان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۸    
باتوجه به نتایج سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 که در روزهای آخر اسفند ماه منتشر شد به خوبی می توان اهمیت عدم دلبستگی مکانی به شهر یا روستای محل زندگی را فهمید چرا که آمار افزایش رشد شهرنشینی و کاهش ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۲    
نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: اروپایی ها بدانند رفتارشان از دید ملت ایران پنهان نمی ماند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۲    
برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش رسما قراردادشان را به مدت 2 فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۲    
رئیس انجمن ژنتیک ایران با بیان اینکه حدود 40 درصد بیماری های ژنتیکی در کشور ما توارثی است، افزود: اصولا انتقال این بیماری ها از پدر و مادر صورت می گیرد که می توان با افزایش آگاهی و همچنین مشاوره ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۲    
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی کشور نسبت به سیاست ها، بدعهدی های آمریکا و سخنان سخیف رئیس جمهور این کشور در خروج از برجام انزجار خود را با تجمع اعتراض آمیز و صدور بیانیه اعلام ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۲    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به دستاوردهای علم ژنتیک در دنیا، گفت: تلاش ها در این عرصه باعث شده که بتوان برخی بیماری های ژنتیکی را با استفاده از اصلاح ژن درمان کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طرح های بسیج اگر بتواند با برنامه ریزی هایی که پیش بینی شده ادامه پیدا کند، انقلابی در صنعت غذایی کشور خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۶    
باشگاه تراکتورسازی طی اطلاعیه ای درباره مطالب منسوب به این باشگاه اعلام کرد که هواداران و اصحاب رسانه، اخبار موثق را فقط از طریق رسانه رسمی باشگاه پیگیر باشند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۶    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: شفر هنوز لیستی نداده است اما بعد از بازی با ذوب آهن لیست ورود و خروجی اش را به ما می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۳    
مدیرکل دفتر موزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: متاسفانه نشر و اشاعه اکاذیب و مطالب غیر علمی در مورد خواص درمانی و ارزش لانه خفاش ها منجر به هجوم و فعالیت غیر قانونی سودجویان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۳    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 گفت: با همکاری معاونت خدمات شهری و سازمان میوه و تره بار ، 2 بازار میوه و تره بار در محله های عباسی و امیریه در حال ساخت است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۳    
وزیر آموزش و پرورش نیروی انسانی را مهم ترین عامل تحول در هر سیستم و سازمانی دانست و تصریح کرد: هرچند تجهیزات، فضا و سایر امکانات در تحول نقش دارند، اما اهمیت نیروی انسانی قابل قیاس با سایر عوامل نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۰    
عضو جبهه پایداری گفت: تنها تضمین اروپا برای ما برقراری ارتباط بانکی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۰    
معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی محیط زیست کشور گفت: بسیاری از تالاب های کشور در اثر ناهمخوانی توسعه با ظرفیت های طبیعی خشک شده است .
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۰    
رئیس انجمن نورویورولوژی ایران بیان کرد: امروزه می توان با تزریق هورمون رشد بی اختیاری ادرار را در بیماران دیابتیم درمان کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۰    
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مسابقات فوتبال جام باشگاه های آسیا را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۰    
مدیرکل اتباع سازمان تأمین اجتماعی از ارائه خدمات سازمان تامین اجتماعی به اتباع خارجی دارای مجوز کار خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۰    
مراسم گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از استادان با حضور هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۷    
استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، با تاکید براینکه فضای کسب و کار در اقتصاد ایران مناسب نیست گفت: اقتصاد و فضای مناسب برای کسب و کار حداقل باید شفافیت داشته باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۷    
یکی از استادان گروه برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان به عنوان استاد جوان برتر استان اردبیل انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۴    
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر خلیج فارس از برگزاری کلاس های درس این دانشگاه طبق تقویم آموزشی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۴    
هر روز اخبار متعدد درباره اینکه تلفن همراه، منوی غذا در رستوران ها، تبلت، گوشی تلفن و دیگر وسایل به ظاهر ساده و دم دستی چندین برابر سرویس بهداشتی آلودگی را منتشر می کنند، به گوش می رسد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۸    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز در بازدید از مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور گفت: در نظارت و ارزیابی ها نیازمند اصلاح روش ها، ارائه نوآوری ها، توجه به علوم جدید و دستاوردهای ملی و فراملی هستیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۵    
مهاجم ایرانی هیرنفین پس از آخرین بازی برای این تیم هلندی به تیم آینده اش اشاره ای داشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۵    
قرار گرفتن در شرایط استرس زا می تواند بر روی بدن شما اثرات قابل ملاحظه ای بگذارد، می تواند موجب افزایش سایزتان شود، پوستتان سریع تر پیر شود، فشارخونتان را بالا ببرد و حافظه تان ضعیف شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۵    
جلسه هم اندیشی بررسی اندیشه های سیاسی امام خمینی (ره) با حضور رئیس، اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در سالن اجتماعات این مرکز آموزشی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۵    
نخستین همایش ملی حسابداری و مدیریت در تالار علامه مجلسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز با حضور مسئولان شهری، استادان، پژوهشگران و دانشجویان رشته های حسابداری ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۲    
کارگاه آموزشی فرهنگ از نگاه نهج البلاغه ویژه استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با حضور دکتر محمد صادق علمی عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد در سالن آمفی تئاتر این واحد دانشگاهی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۲    
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس روایت کرد: به منطقه فتح المبین رفتیم که پیکر شهدا را پیدا کنیم، بعضی نقاط به عربی نوشته بود قبرستان ایرانی ، فهمیدیم این را مجاهدان عراقی نوشته اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۲    
مرکز تکثیر بچه ماهی قزل آلا و استخر دومنظوره ذخیره آب و پرورش ماهی 15 هزار متر مکعبی مجتمع پرورش ماهی سردابی واحد سراب با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با توجه به سیاست راهبردی دانشگاه در راستای ثبات، حفظ و پیشرفت این مجموعه در کشور گفت:سه عنصر کمیت، کیفیت و کاهش هزینه شاخص اصلی رشد و توسعه دانشگاه است.