چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۱۷:۳۵Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۸    
دوره مقدماتی کارگاه های نشریات دانشجویی برای عموم دانشجویان دانشگاه ها توسط اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، در ماه های اردیبهشت و خرداد در باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران، برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد عنوان کرد که با توجه به ارزان و سبک بودن دوچرخه الکتریکی، این دانشگاه آماده ساخت و تولید آن است، اما ارگان ها و سازمان ها باید حمایت های لازم را داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۵    
دولت هند از نیروهای مسلح این کشور درخواست کرده است فهرستی از سلاح های دست دوم و قدیمی را برای هدیه به کشورهای دوست ، تهیه کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۶    
سرفه مزمن بیش از 8 هفته، می تواند نشانه ای از یک مشکل جدی سلامتی باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
نمایش من یه زنم صدامو میشنوین؟ به نویسندگی و کارگردانی کاملیا غزلی در جشنواره اروپیشن کلتور تاگ کالسروهه آلمان روی صحنه می رود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۷    
تلویزیون های تعاملی یا IPTV کلمات تازه ای ست که این روزها در رسانه ها درباره تلویزیون می شنویم. اما تلویزیون تعاملی یعنی چه و قرار است تلویزیون را به چه سمتی ببرد؟
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۲    
مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور درسال جدید برنامه های متنوع علمی مبتنی برخلاقیت خواهد داشت که برگزاری المپیاد نانو فن آوری، سومین فن بازار دانشجویی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۹    
کنگره بین المللی علامه شهید قاضی سید نورالله شوشتری در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۹    
هر فردی ممکن است برداشت متفاوتی از حرف های ما داشته باشد. وقتی نسنجیده صحبت کنید، حرف هایتان احساس بدی در اطرافیان به وجود می آورد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۴    
غذای داغ برکت ندارد پس آن را سرد کنید و آن حضرت هرگاه غذا می خورد بسم الله می گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۳    
در خصوص دستور جدید آقای رئیس جمهور برای رفع انحصار از تلگرام و کوچ از این شبکه اجتماعی خارجی به شبکه های داخلی، شبهاتی در فضای مجازی مطرح شد که به 10 شبهه اصلی پاسخ می دهیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۸    
عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه نفوذی های منافق و خودی های ساده لوح ابزار اختلاف افکنی هستند، گفت: تعصب های حزبی و جناحی از نوع تعصب های شیطانی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۸    
بیست و ششمین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران با حضور چشمگیر دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه سمنان در حال برگزاری است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۸    
نشست بررسی وضعیت زبان و ادبیات فارسی در دانشگاهها و مراکز آموزشی زبان فارسی در ترکیه"با حضور ابراهیم طاهریان سفیرایران در ترکیه، برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۵    
دبیر کل سازمان ملل در دیدار با ظریف از برجام حمایت کرد و خواستار پایبندی همه طرف ها به تعهدات خود در این توافقنامه شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۶    
طرح تغییر در برخی از مواد قانون انتخابات ترکیه که توسط نمایندگان دو حزب عدالت و توسعه و حرکت ملی به پارلمان این کشور ارائه شده بود، شب گذشته در صحن علنی مجلس ترکیه تصویب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۲    
فراخوان بیست و پنجمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی و چهارمین دوره کتاب سال دانشجویان فارسی نویس از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۶    
مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از شبکه نمایش سیما پخش می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۸    
اولین برنامه عصرگاهی یادگاران از سوی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس با رونمایی دو کتاب عکاسان جنگ مریم کاظم زاده و دلاوران استان کرمانشاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۶    
نحوه هماهنگی ساماندهی و نظارت بر آزمون های بین المللی با ابلاغ مصوبه جلسه 798 شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی معین شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۱    
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: امروز در منطقه در حوزه توپخانه حرف های زیادی برای گفتن داریم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۱    
شهردار منطقه 5 تهران گفت: با افزایش کلاس های آموزشی بهداشت، ایمنی و محیط زیست، سلامت محیط کار در پیمانکاران و پرسنل منطقه 5 نهادینه می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۱    
معاون وزیر صنعت با اشاره به اینکه سیاست های جدید ارزی دولت محدودیتی را برای شرکت های خرد و متوسط ایجاد نمی کند گفت: تا 80 درصد صادرات غیرنفتی ما باید در فواصل سه ماهه به سمت سامانه نیما هدایت شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۱    
رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی موسسه پژوهشی رنگ و پوشش از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این موسسه با دانشگاه lorraine فرانسه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۰    
منتخبان بیست و دومین جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دینی و قرآن و عترت دانشگاه آزاد در مراسم اختتامیه به میزبانی واحد اراک معرفی شدند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۵۲    
رئیس جهاد دانشگاهی خراسان رضوی از برگزاری ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دانشجویان مسلمان همزمان با ایام شعبان المعظم از 7 تا 9 اردیبهشت ماه در مشهد مقدس خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۸    
آئین نامه جایزه بین المللی امام خمینی (ره) در کمیته فرهنگ و تمدن اسلام شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر علی اکبر ولایتی تصویب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۲    
هشتمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا با قهرمانی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۹    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم بیان اعجاز قرآن با ارزش ها و مفاهیم هنری تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۹    
نتایج آزمون Ept فروردین دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۰    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر حجت الله ایوبی را به سمت، سرپرست کمیسیون ملی یونسکو در ایران منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۷    
گروهی از محققان اتریشی، سوئیسی و قبرسی با همکاری هم موفق به طراحی حسگرهای سبک و ارزان قیمتی شده اند که از آن می توان برای یافتن افراد آسیب دیده در سوانح مختلف استفاده کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۱    
سید جلال حسینی در دیدار با سپیدرود رشت رسما تبدیل به پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۱    
تیم های پرسپولیس و ذوب آهن در هفته پایانی لیگ به دنبال کسب رکورد مهمی هستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۴    
یک مقام ارشد بانک مرکزی از گسترش روابط ارزی ایران و قطر خبر داد و گفت: چند بانک ایرانی نزد بانک ملی قطر حساب باز کرده اند و مبادلات حواله های ارزی از این مسیر انجام می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۵    
به گفته متخصصان تغذیه، فراتر از کاهش وزن، حفظ آن در محدوده سالم، برای پیشگیری از اضافه وزن و چاقی مجدد، بسیار مهمتر به نظر می رسد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۳۹    
38 سال پیش در چنین روزهایی بود که امام خمینی(ره) فرمان انقلاب فرهنگی را صادر کرد، فرمانی که باعث پاکسازی دانشگاه ها از عناصر وابسته به غرب وشرق و حامیان رژیم پهلوی شد و تحولی بزرگ در نظام آموزش عالی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۳۲    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: کاهو تمیز کننده خون است و به دلیل داشتن آهن، خون ساز است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۶    
یک محقق طب اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعتقاد دارد کاهش مصرف روغن های طبیعی و استفاده از روغن های نباتی چون روغن دانه سویا باعث کاهش باروری در زنان و مردان شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۸    
همه ما می دانیم دو سوم بدن از آب تشکیل شده است و کم آبی بدن به هر دلیلی باعث بروز بیماری های بدی می شود به گزارش نازوب مهم ترین عوارض و علل کم آبی بدن چروک و افتادگی پوست بدن و به ویژه صورت می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۹    
تغییر در سبک زندگی و بکار بردن ترفندهایی در آشپزی باعث کاهش کلسترول و جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۳    
یک فیزیوتراپ گفت: کف پای صاف زمانی به وجود می آید که افراد از کفش های تنگ یا پاشنه نامناسب استفاده می کنند که با راهکارهایی می توان این عارضه را درمان کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۳    
یاد خداوند اگر در عمق جان قرار گیرد، و همچنین شنیدن آیاتی که بر پیامبر(صلی الله علیه وآله) نازل شده است هرگاه به درستی تدبر شود، باید مایه خشوع گردد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۷    
یک مقام روسی در وزارت خارجه این کشور از پیش نویس بیانیه ای خبر داد که در قالب آن مسکو و پکن از توافق هسته ای با ایران حمایت کرده اند و خواستار حمایت جهانی از این توافق شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۱    
خواننده برتر جشنواره سین سیما گفت: من تلاش کردم طوری در عرصه موسیقی حرکت کنم که در ورود خوانندگان متعدد و ترانه های بی شمار محو نشوم. طوری حرکت کرده ام که همواره در این عرصه ماندگار باشم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۲    
نویسنده تلویزیون گفت: من از کارگردان "دیوار به دیوار 2" تقاضا کردم که اسمم را از تیتراژ حذف کند، اما او این کار را نکرد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۳    
بازیگر برنامه زیر گنبد کبود گفت: با خبر شدم مهرداد ابروان بازیگر مجموعه زیرگنبد کبود به دلیل سکته قلبی درگذشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۷    
گوینده رادیو گفت: به عقیده من اگر هزار سال هم از عمر رادیو بگذرد می توان از رادیو به عنوان رسانه ای دوست داشتنی، محبوب، صمیمی، همراه و گرم یاد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۹    
بازیگر فیلم "خوب بد جلف" گفت: بازیگر نقش مجید در سریال قصه های مجید یک اعجوبه بود و خیلی خوب بازی می کرد اما وقتی به سن بلوغ رسید دیگر نتوانست آن درخشش را تکرار کند زیرا نتوانست خودش را حفظ کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۳    
مدت ها از جولان آبمیوه های قاچاق عربی در سوپرمارکت ها می گذرد، اما به نظر می رسد برای عرضه این آبمیوه ها سخت گیری خاصی لحاظ نشده و در نهایت حساسیت ها به چند برند خاص مربوط شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۷    
مواد غذایی ای که حاوی مقدار زیادی نمک هستند (مثل چیپس، سس اسپاگتی و پیتزای پپرونی) احساس تشنگی را بیشتر می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۱    
رسانه های فلسطینی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه به بخش های مختلف کرانه باختری یورش برد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۲    
مقارن با اعیاد شعبانیه، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات واحد اصفهان از وب سایت جدید خود رونمایی کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۲    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان از دستگیری 752 نفر از محکومان متواری طی یک سال گذشته خبر داد وگفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۰۳    
در حالی که حوادث خشونت بار در خیابان های لندن همچنان رو به افزایش است عصر روز دوشنبه به وقت محلی نیز ظرف کمتر از دو ساعت 3 نوجوان در غرب این شهر هدف حمله با چاقو قرار گرفتند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۴    
رئیس کمیسیون مستقل انتخابات در ولایت فراه گفت: ناامنی و حضور طالبان در مناطق مختلف فراه سبب شده است تا مراکز رای دهی در مناطق مختلف فراه ایجاد نشود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۹    
دادگاه بحرین تاریخ صدور حکم دبیر کل جمعیت اسلامی الوفاق را تعیین و اعلام کرد که این حکم ماه ژوئن صادر خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۹    
با هوشیاری مأموران انتظامی فرودگاه امام خمینی(ره) خبرنگار هتاک که قصد خروج از کشور با بلیت و پاسپورت را داشت شناسایی و دستگیر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۳    
رییس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: ارتفاع دریاچه نیز نسبت به 6 ماه گذشته 47 سانتی متر افزایش یافته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۳۶    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر از دستگیری دومین متهم پرونده کودک آزاری در ماهشهر خبرداد و گفت: این پرونده در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار می گیرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۹    
مصرف بیش از حد منابع جهان، قابلیت دوام کرۀ زمین را برای نسل های آینده به خطر می اندازد؛ بنابراین به این سبب نیز می توان از ساده زیستی اختیاری، دفاعی فایده گرایانه کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۳    
ممنوعیت پوشیدن روسری برای دختران زیر 14 سال در ایالت نوردراین وستفالن با واکنش های زیادی روبرو شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۷    
قائم مقام شورای عالی قرآن این کتاب الهی را نجات بخش امت اسلام نامید و یکی از اهداف مسابقات بین المللی قرآن را نفی طاغوت برشمرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
نخستین دانشجوی دکتری تخصصی دانشکده کشاورزی و علوم و صنایع غذایی دانشگاه آزاداسلامی واحد دامغان از رساله خود دفاع کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
یکی از دلایل افزایش آمار جرائم مربوط به تبعیض نژادی و مذهبی را می توان سیاست هایی عنوان کرد که بعد از برگزیت دنبال شده و سبب تقویت روحیه ناسیونالیستی در این کشور شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
کادر فنی تیم ملی فوتبال نونهالان از برگزاری یک دیدار درون اردویی ملی پوشان با تیم جوانان پارسیان البرز خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با دیکدیگر دیدار و درباره اوضاع سوریه گفت وگو کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
از زمان اعلام بیماری ژنرال خلیفه حفتر و بستری شدن وی در یکی از بیمارستان های پاریس، اسامی برخی افراد به عنوان جانشین احتمالی حفتر در رسانه ها مشاهده می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
تکنولوژی فاینکس FINEX یکی از تکنولوژی های جدید مورد استفاده در برخی از کشورها برای تولید فولاد است که کاملا منطبق با شرایط ایران است و باید مورد توجه قرار گیرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
تاجیکستان یکی از اصلی ترین گزینه های روسیه برای عضویت در اتحادیه اوراسیا به شمار می رود. مقامات روس بارها تمایل خود را برای عضویت تاجیکستان در اتحادیه اقتصادی اوراسیا اعلام کرده اند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
یک متخصص بیماریهای مغز و اعصاب (نورولوژی) به تشریح علت سکته مغزی در دوران بارداری پرداخت و گفت: استرس برای هر فردی متفاوت است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
شرکت خودروسازی ولوو از طرح اولیه خودرویی رونمایی کرده است که با نمایش صحنه ای آرامبخش روی سقف و پخش موسیقی و عطر از استرس سرنشینان می کاهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
رئیس انجمن صنفی کارفرمایان نساجی استان اصفهان گفت: سال گذشته 20 میلیون متر پارچه کفن از هند وارد کشور شده یعنی پارچه ایران برای کفن هم مناسب نیست که آقایان به چنین اقداماتی دست زده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
محمدحسین رجبی دوانی، کارشناس تاریخ اسلام گفت: انقلاب اسلامی یک تحول بزرگی را پدید آورد و دوران جدید دوران احیا تمدن و یا ایجاد تمدن نوین اسلامی است که انقلاب اسلامی پرچمدار و منادی آن است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه اعلام کرد که نخبگان قرآن و عترت از مهر سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی بورسیه تحصیلی و از 50 تا 100 درصد مشمول تخفیف شهریه می شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
اختلاف میان احزاب اصلاح طلب شورای شهر بر سر انتخاب شهردار جدید تهران به اوج خود رسیده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دینی و قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۰    
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تاکنون دو فیلم ایرانی در جشنواره جهانی فجر دیدم، اما از بین فیلم هایی که در جشنواره ملی دیدم، به وقت شام مرا یاد گذشته ام در دوران جنگ و زندگی در همدان انداخت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۰    
به نظر می رسد آمازون مشغول ساخت یک ربات خانگی است که همراه کاربر به قسمت های مختلف خانه می رود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۱    
وزیران امور خارجه کشورهای عضو سازمان شانگهای بر لزوم حفظ توافق هسته ای تاکید کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۵    
مدیر بخش باشگاه سی وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: بعد از گذشت سه سال از آغاز به کار بخش باشگاه جشنواره جهانی، اعضای این باشگاه از 4 هزار نفر به 20 هزار نفر افزایش یافته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۰    
گفت و گو و مذاکره خصوصا بین نیروهای فعال و تأثیرگذار داخل کشور اقدامی مستحسن است که نتیجه بخش بودنش ولو به طور نسبی هم می تواند رغبت برانگیز باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۴    
مدیر گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: کاهش مصرف نمک به میزان یک گرم در روز، موجب کاهش 7 درصدی در بروز سکته های مغزی و قلبی می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۴    
معاون وزیر فرهنگ کشور اسلوواکی و مسئول هیأت فرهنگی این کشور در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان خواهان توسعه گردشگری با پایتخت های کهن ایران زمین به ویژه اصفهان شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۴    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات اهدای انواع وام به فرهنگیان پرداخت و گفت: پرداخت وام مسکن تا سقف 50 میلیون تومان برای فرهنگیان فاقد مسکن بر اساس اولویت در حال اجراست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۱    
ملی پوشان جوان فوتسال که برای برگزاری تورنمنت بین المللی بامداد امروز تهران را به مقصد ایتالیا ترک کرده بودند، وارد شهر تریست شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۱    
وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: یکی از نقاط ضعف نظام آموزش و پرورش ما جدا بودن مدارس از اتفاقاتی است که در درون جامعه رخ می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۱    
رئیس اورژانس اجتماعی کشور گفت: پدری که سه فرزند خود را در ماهشهر مورد آزار روحی و جسمی قرار داده بود با دستور قضایی بازداشت و مادر نیز تحت پیگرد است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۵    
رئیس فدراسیون هاکی کشورمان به عنوان مشاور ارشد کنفدراسیون هاکی آسیا انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۵    
دانشمندان حسگر جدیدی ابداع کرده اند که روی دندان کار گذاشته می شود و مواد غذایی را که افراد می خورند کنترل می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۷    
تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و شرکت مهندسی و ساخت ژنراتور مپنا (پارس) امضا شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۷    
سرمربی تیم خاتم اردکان گفت: در جلسه با رئیس فدراسیون والیبال او به ما گفت ما نمی توانیم از بازیکنان تاثیرگذار و اصلی تیم ملی به عنوان یار کمکی در جام باشگاه های آسیا استفاده کنیم چرا که کولاکوویچ ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۷    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ایجاد رشته های پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار را تحول مثبتی دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۷    
تیم ملی بوکس بزرگسالان برای حضور در تورنمنت تدارکاتی عازم قزاقستان شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بر هم افزایی حاصل از پیوند دانشگاه و مدارس سما تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۸    
مرکز تحقیقات مهندسی سطح پیشرفته و نانومواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز کارگاه آموزشی سلول های خورشیدی نسل جدید را برگزار می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۵    
شورای شهر تهران در یک رای گیری مقدماتی در حالی هفت گزینه اصلی برای تصدی شهرداری تهران را معرفی کردند که برخلاف نظرات قبلی اعضای شورا ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۲    
برنامه رقابت تیم های ملی ایران در مسابقات پینگ پنگ قهرمانی تیمی جهان مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۲    
سرمربی آرسنال برای اولین بار درباره رد پیشنهاد سرمربیگری منچستریونایتد صحبت کرد و دلیل اینکه حاضر نشد هدایت این تیم را برعهده بگیرد را توضیح داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۲    
نخستین جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در سال 97 برگزار شد.