یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۵:۳۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۰۸    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز پنجشنبه از اظهارات روسای جمهور فرانسه و امریکا درباره برجام ابراز نگرانی کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
نمایش رقص کاغذ پاره ها به کارگردانی بهمن معتمدیان در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۶    
اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز با دو تن از خانواده دانشجویان جانباز این واحد دیدار و گفت وگو ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۱    
تفاهم نامه همکاری بین شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه و ستاد فناوری نانو معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری دیروز در ستاد فناوری نانو منعقد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۸    
رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارقان قطعات خودرو با بیش از 40 فقره سرقت در شهرستان زاهدان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
دایرة المعارف بزرگ اسلامی که روزگاری با هدف اعتلای فرهنگ و مواریث فرهنگی ایران و اسلام تأسیس شده بود، در آستانه تعطیلی قرار دارد و پرسش های متعددی درباره آن هنوز باقی است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
مادران باردار در نقاط محروم که دریافت مناسب پروتئین و کربوهیدرات ندارند، باید به شدت لبنیات مصرف کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
مسئول گروه ابراهیم هادی از عرضه چاپ های 128 و 22 کتاب سلام بر ابراهیم یک و 2 در نمایشگاه کتاب خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۴    
یکی از مراجع تقلید گفت: مسؤولان با عزم جدی به فضای مجازی سروسامان دهند، اگر به این فضا رسیدگی نشود دیگران سوء استفاده خواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۸    
اگر با احساس خواب آلودگی بعد ازظهری مواجه هستید و در جایی حضور دارید که می توانید چرت بزنید، این کار را انجام دهید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۷    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ما نباید به دنبال تقسیم فقر در کشور باشیم و همه باید کمک کنیم اشتغال مولد را از طریق تعاونی ها افزایش دهیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۵    
امروزه افراد بسیاری برای گرم کردن یا پخت غذای خود به مایکروویو وابسته هستند. اما بسیاری از ما برای گرم کردن مجدد غذای خود به روشی نادرست از مایکروویو استفاده می کنیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۹    
مدیریت منابع یا کمبود منابع؟ این سؤالی است که همواره در برابر چالش های مالی طرح تحول سلامت قرار می گیرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۴    
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی از 31 اردیبهشت؛ به عنوان آخرین مهلت دریافت مجوز برای تاسیس پیش دبستانی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۹    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از تحقق 92 درصدی پرداخت وام ازدواج به متقاضیان سال گذشته خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۰    
آیا ایموجی ها به عنوان یکی از فرآورده های این فناوری انقلابی آمده اند تا بمانند و همچنان شیوه ارتباطی ما را تغییر دهند یا به تدریج از جهان مجازی محو خواهند شد؟
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۱    
نخستین کنفرانس بین المللی حلال لوازم آرایشی و بهداشتی با هدف توسعه گردشگری حلال در تهران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۶    
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور اعلام کرد: در سال حمایت از کالای ایرانی، روسای استان ها باید با ساماندهی خرید و تاکید بر خرید کالای ایرانی الگوی مناسبی در این زمینه باشند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۸    
سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که نایب رئیس انجمن واردکنندگان خودرو اطلاعات مربوط به ادعای واردات غیرقانونی بیش از 15 هزار دستگاه خودرو را هر چه زودتر در اختیار مقامات نظارتی و امنیتی کشور برای رسیدگی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۱    
اسفند 92 هوا سرد بود اما سخنان پرحرارت و پرهیجان رئیس جمهور محترم در جمع رؤسای دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری، گرمی خاصی ایجاد کرده بود و شاید بیش از هر کس دیگر ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۲    
ضرورت خنثی سازی برخی نغمه های شوم و اختلاف افکنانه که گرچه بیشتر با اهداف حقیر سیاسی است اما توهم دشمن را در تأثیر گذاری حربه فشار و تهدید تقویت و در واقع نوعی خدمت به دشمن محسوب و بعضاً موجب شکاف و ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۶    
وزیران علوم ایران و افغانستان از نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ملت ایران را مدیون ایثار و فداکاری جانبازان دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۰    
معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات از برگزاری رویداد جایزه بزرگ شیخ بهایی در سال 98 خبر داد و گفت: در این رویداد به ایده های برتر، طرح های نوآورانه و نیز ایده هایی که به تجاری سازی بینجامد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۳:۳۲    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از پیدا شدن مفقودین دهدز در کوه قارون خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۳    
گزارش ها حاکی از آن است که دولت کانادا قصد دارد به زودی نشستی با حضور هیئتی از دیپلمات های ایرانی در اتاوا برگزار کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۵۸    
رئیس جمهور در پیامی انتخاب "میگل ماریو دیاز کانل برمودس" را به عنوان رئیس مجمع دولت و وزرای کوبا تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۵۵    
یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله عصر امروز دوشنبه به حملات هوایی صبح امروز عربستان به مراسم عروسی در غرب یمن پاسخ داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۹    
فرمانده نیروی دریایی سپاه در دیدار فرمانده نیروی دریایی پاکستان گفت: ناامنی های زیادی در منطقه غرب آسیا اتفاق افتاده و عامل همه این ناامنی ها آمریکایی ها هستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۹    
در این مطلب به ویژگی ها و مزاج افراد چاق و سفید پوست اشاره شده است و توصیه هایی وجود دارد که این افراد باید رعایت کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: سالیانه 16 هزار نفر بر اثر سوانح ترافیکی فوت می کنند و چند برابر این میزان در پی تصادفات رانندگی مجروح می شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۹    
رنگ موی طبیعی طرفداران زیادی را به خود اختصاص میدهد چرا که نه تنها مثل رنگ موهای شیمیایی عوارضی ندارد بلکه باعث تقویت ساختمان موها خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۳    
شپش سر اغلب بین کودکان 6 تا 11 سال پدیدار می شود، اما بدین معنا نیست که بزرگتر ها آن را نمی گیرند. اما بسیار مهم است که بدانید چطور سر خود یا فرزندتان را برای وجود شپش چک کنید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۴    
محققان در آخرین مطالعه خود دریافتند فوت کردن شمع در مراسم مختلف می تواند انتقال باکتری ها را تا 1400 درصد افزایش دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۸    
سفره های یکبار مصرف این روزها بین خانواده های ایرانی حسابی پرمصرف هستند, این سفره ها چه مضراتی برای سلامتی دارند؟
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۳    
عضو انجمن تحقیقات طب سنتی ایران گفت: در مدیریت بیماری دیابت تغییر سبک زندگی شامل رژیم مناسب، ورزش و مصرف داروهای کاهنده قند خون باید مدنظر قرار گیرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۳    
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران در مصاحبه با روزنامه نروژی آفتن پوستن گفت: ایران آماده است تا برنامه هسته ای خود را دوباره از سر بگیرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۴۷    
دستیار داروسازی طب سنتی گفت: مصرف روزانه سیب برای برطرف شدن افسردگی، کبد چرب، تقویت قوای بدن و تقویت معده مفید است همچنین از بروز سرطان ریه،کولون و پروستات پیشگیری می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۴۷    
شبکه المسیره از انتخاب مهدی المشاط در پی شهادت صالح الصماد به عنوان رئیس جدید شورای عالی سیاسی یمن خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۳۸    
در این مقاله جامع با برخی از فواید شگفت انگیز لیمو ترش از جمله خواص لیمو ترش برای لاغری آشنا خواهید شد. طبع لیمو ترش سرد و خشک است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۳۲    
کودکان ژاپنی سالم ترین کودکان جهان محسوب می شوند، اما علاوه بر تغذیه سالم چه عوامل دیگری به سلامت کودکان در این کشور کمک می کند؟
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۲۶    
اگر شما شروع به مصرف کالری بیشتر از حد معمول یا کاهش دادن میزان ورزش تان کرده اید، اگر اعداد روی ترازو بالا بروند تعجب نخواهید کرد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۲۰    
کدو فقط یک بخش اساسی برای دکور تعطیلات نیست. مطمئنا هیچ هالووینی بدون کدو تنبل کامل نیست، و شما هرگز نمی توانید میز شکرگزاری را بدون یک ظرف قیفی شکل پر شده با کدو بچینید ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۱    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با بیان اینکه نرخ بروز سرطان در ایران پایین تر از متوسط دنیا است، گفت: سونامی سرطان در ایران واقعیت ندارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۰۲    
میوه ها با محتوای مواد مغذی و فیبر بالایشان، یک بخش ضروری از یک رژیم غذایی سالم هستند. در حالی که میوه تازه برای مدت طولانی، بهترین گزینه در نظر گرفته شده است اما میوه های خشک شده ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۶    
وجود آستر شیر بر روی زبان اغلب نوزادان باعث می شود والدین آن را با برفک اشتباه بگیرند، اما آستر شیر برخلاف برفک بر روی سطوح داخلی گونه ها و لب ها و سطح کام دیده نمی شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۹    
موضوع انتقال داعش از سوریه و عراق به افغانستان مدتی است که در رسانه های جهان مطرح شده است. حال سؤال این است که داعش افغانستان کارش را از کجا شروع کرده و هدف از تحرکات او در این کشور چیست؟
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۳    
در حالی صبح امروز کمیسیون عمران مجلس میزبان جلسه بررسی بخشنامه های وزیر راه و شهرسازی بود که مشاور رئیس جمهوری رفتار آخوندی را مستبدانه عنوان کرده و گفته است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۴    
نویسنده و شاعر کودک و نوجوان گفت: ادبیات کودک ما بی تردید وام دار انقلاب است. انقلاب در واقع به خانواده ها فهماند ادبیات کودک و نوجوان وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۸    
رئیس مرکز تحقیقات بیماری های غیرواگیر با اشاره به اینکه 60 درصد مردم ایران گرفتار اضافه وزن و چاقی هستند، گفت: مصرف دو بار در هفته ماهی میزان سکته قلبی را کاهش می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۲    
متخصص طب سالمندی گفت: ویزیت و معاینات دوره ای چشم بعد از سن 50 سالگی، هر دو سال یک بار ضروری است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۶    
براساس اعلام رسانه های محلی یک مرد عربستانی سه دختر خود را به قتل رساند و همسرش را با ضربات چاقو مجروح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۰۷    
در حالی که آمریکا جنگ تجاری را با روسیه و دیگر کشورها آغاز کرده است، تحلیل گران بین الملل معتقدند این مسأله سرمایه گذاران را به بازارهای چین هدایت کرده و ارز یوان را در برابر دلار تقویت خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۰۱    
نویسنده قصه ظهر جمعه گفت: فضای دهه 60 ایجاب می کرد تا برنامه های قابل قبول، متنوع و دوست داشتنی تولید شود و دوستان نویسنده نیز به دنبال ایده و خلاقیت های ناب بودند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۵    
کارشناس ارشد مسائل سرمایه گذاری و مالی با اشاره به تجربه موفق قراردادهای آتی طلا در دنیا گفت: توقف معاملات آتی سکه به نفع هیچ کس نیست و روند آن نباید تضعیف شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۱    
غانم الدوسری فعال سیاسی عربستانی فاش کرد که محمد بن نایف و نزدیکانش در حمله مسلحانه به کاخ پادشاه سعودی دست داشته و نظامیان وفادار به او ممکن است هر لحظه دست به تحرکاتی بزنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۱    
رئیس هیات مدیره انجمن تالاسمی استان تهران، وضعیت دسترسی بیماران تالاسمی به داروی آهن زدا را بحرانی خواند و گفت: کمبود دارو باعث شده مرگ و میر بیماران افزایش یابد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۱    
صهیونیست ها که همچنان از واکنش ایران به حمله به فرودگاه T4 در هراس هستند، تصمیم به کاهش سطح حضور خود در رزمایش آلاسکا گرفتند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۱    
مجری طرح خودکفایی دانه های روغنی با بیان اینکه تاخیر در اعلام نرخ خرید تضمینی این محصولات شایسته نیست، گفت: متاسفانه ذائقه اقتصاد ایران متمایل به واردات است، نه تولید داخلی.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۱    
تلویزیون رژیم صهیونیستی طی گزارشی از کمک اطلاعاتی عربستان به این رژیم برای حمله به سوریه و درخواست ریاض از تل آویو برای حمله به لبنان پرده برداشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۱    
نیچه بر این باور بود که در دوره جدید انسان ها با کنار گذاشتن کامل خدا، خودشان به وضع قوانین و اخلاق خواهند پرداخت. ولی می بینیم که هنوز اکثر افراد در در جهان به خدا باور دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۱    
فیس بوک که به علت نقض حریم شخصی کاربران در آمریکا با انتقادهای فزاینده مواجه است، برای شناسایی و حذف اخبار جعلی منتشر شده در کشور هند مجبور به استخدام کارمند شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۹    
در حالی قرار است تا ساعتی دیگر جلسه ای در کمیسیون عمران مجلس با موضوع بخشنامه های اخیر وزیر راه و شهرسازی درباره ساخت و ساز برگزار شود که دبیر کانون سراسری انبوه سازان از عدم حضور نماینده این کانون ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۳    
ضرغامی گفت: نمی دانم که اتهام معاونت در قتل تا چه اندازه درباره مرتضوی قابل تطبیق است ولی هرچه که هست دستگاه قضایی و سازمان های امنیتی و اطلاعاتی باید مراقب تکرار این غفلت ها باشند تا اتهام قتل به ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۷    
رئیس کل بانک مرکزی حجم گشایش اعتبار بر مبنای دلار 4200 تومان را 9210 فقره اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۷    
سامانه کنترل آتش کت 27 این امکان را به تانک می دهد که بتواند اهداف متحرک را با دقت بالا مورد اصابت قرار دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۷    
فیلم سینمائی کژال به کارگردانی نیما یار در بخش marche du film فستیوال کن 2018 به نمایش در می آید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۷    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه وقتی امسال زائری به سفر حج اعزام می شود باید تفاوت و بهبود خدمات را با سفرهای سال گذشته احساس کند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۱    
نئولیبرالیسم ما را گول می زند تا فردی با تغییرات آب و هوایی مبارزه کنیم نه جمعی. این تفکر وسواس گونه و آزاردهنده را رها کنید که چه قدر سبز زندگی می کنید ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۱    
پنل تبادل تجربه کارگردانی الیور استون و رضا میرکریمی روز پنجشنبه 6 اردیبهشت درسینما فلسطین برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۱    
سامانه نظام یکپارچه معاملات ارزی یا "نیما" برای ساماندهی معاملات ارزی با حضور معاون اول رییس جمهور رونمایی و عملیاتی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۲    
معاون نظارت بر بهره برداری آبفا با تأکید بر اینکه 334 شهر در معرض تنش آبی هستند، گفت: اصفهان، بندرعباس، بوشهر، شیراز ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۳    
شهردار صهیونیستی متهم به آزار جنسی یکی از معاونانش، برای بازجویی به اداره پلیس احضار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۷    
قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات گفت: از همه انجمن های علمی، ادبی و هنری دانشجویی در دانشگاه حمایت می کنیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۷    
مدتی است که خبرهایی شگفت آور از پروژه ی اصلاحات در نظام عربستان در رسانه ها دیده می شود. در میان این سلسله از اصلاحات که عمدتاً با فکر و ایده ی شاهزاده ی جوان، محمد بن سلمان، در حال اجرا است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز درباره اخبار منتشر شده مبنی بر گروکشی نوزاد متولد شده در بیمارستان کمالی کرج توضیحاتی را ارائه کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۱    
در روزهای اخیر جملات و اخباری از سوی مقامات آمریکایی و کره شمالی به رسانه ها مخابره می شود که بسیاری را به این سوال رسانده که آیا پیونگ یانگ به دنبال برقراری ارتباط با آمریکایی ها است یا تلاش می کند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از اعلام تصمیمات گرفته شده درباره دانشجویانی که از طریق صرافی ها و بدون مراجعه به سازمان امور دانشجویی ارز دریافت می کردند، در آینده نزدیک خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۵    
وزیر بهداشت از حذف کامل اسید چرب ترانس از مواد غذایی تا پایان دولت دوازدهم خبر داد و گفت: تنقلات و خوراکی های چرب و پرنمک تهدید جدی برای سلامت محسوب می شود و باید با همکاری مجلس شورای اسلامی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۲    
شرایط اقتصادی و سیاسی از عوامل دیگری هستند که روی تصمیم اردوغان تاثیر داشته اند. اکونومیست به افت لیر ترکیه در مقابل ارزهای خارجی اشاره کرده و این موضوع را دست کم یکی از عوامل تاثیرگذار بر تصمیم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۲    
مدیرعامل ستاددیه کشور با تقدیر از عملکرد مسئولین قضایی خراسان شمالی در حبس زدایی گفت: هم اکنون محکومان دیات ناشی از جرایم غیرعمد در این استان به صفر رسیده و بدهکاران مالی آن هم کمترین آمار را در کشور ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۶    
مستندساز و استاد دانشگاه هنر گفت: یکی از ملاک های رشد سینمای کشور، پذیرش فیلم ها در جشنواره های معتبر است؛ اینکه هر فیلم مستند یا داستانی در هر جشنواره ای پذیرفته شود، شق القمر نیست!
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۳    
سریال احضار اولین عاشقانه-ترسناک ایرانی پس از 3 سال تولید به روزهای پایانی نزدیک شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۷    
یکی از 500 نفری که در ابتدای دولت یازدهم به اوباما نامه نوشتند به تازگی در یکی از شرکت های خودروسازی مطرح، پست مدیریتی گرفته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۱    
یکی از بانوان هوادار استقلال با کوتاه کردن موی سر خود موفق به حضور در ورزشگاه آزادی شد تا بازی آبی ها مقابل پیکان را از نزدیک مشاهده کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۱    
فدراسیون تکواندو اعلام کرد تیم ملی کشورمان در نخستین مرحله مسابقات گرندپری 2018 شرکت نخواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۱    
همزمان با سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر نسخه بازسازی شده مستندهای ناصر تقوایی وپرویز کیمیاوی به نمایش درآمدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۸    
مدیرکل امورشاهد و ایثارگران وزارت آموزش وپرورش گفت: این طرح با هدف توسعه رشته های فنی وحرفه ای و کاردانش در تعدادی از مدارس و با آموزش مهارت ها اجرا می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۵    
نشست هم اندیشی هیات رئیسه و جمعی از استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر به مناسبت اعیاد ماه مبارک شعبان و روز پاسدار و سالروز فرمان تاریخی حضرت امام مبنی بر راه اندازی سپاه پاسداران ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۶    
پنجمین روز از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فیلم های سینمایی و مستند نوشتن روی برف ، سفر و شاعره در بخش زیتون های زخمی به نمایش درمی آیند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل ماکو به مناسبت ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار به اتفاق هیات رئیسه دانشگاه و جمعی از اعضای بسیج دانشجویی با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۰    
مراسم گرامیداشت شیخ بهایی و روز معمار با حضور جمعی از مسئولان، استادان، دانشجویان و متخصصان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۰    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: عملیاتی کردن بودجه، یعنی حرکت از یک بودجه به رسم سنواتی و اداری، به یک بودجه محصول گرا ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان تصریح کرد که این دانشگاه آمادگی هرگونه همکاری با سپاه پاسداران برای حل مشکلات کشور و استان گیلان را دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۷    
کارگردان فیلم سینمایی پاسیو با اشاره به سوژه فیلم خود عنوان کرد: بارها در قالب های مختلف هنری از ایده این فیلم صحبت شده است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۷    
کارشناس مسئول قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از رقابت 80 نفر در بخش شفاهی 23مین دوره مسابقات قرآن و عترت این واحد دانشگاهی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۴    
معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: در شرایطی که کشور با خشکسالی مواجه است اهمیت مدیریت مصرف بهینه منابع آب در تمامی بخش های شرب ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۴    
نخستین جلسه شورای صنفی نمایش در سال 97 با معرفی اعضای جدید شورا برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی از پیشنهاد سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری دولت در مسکن با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۱    
یکی از محققان ناسا عکسی از حفره هایی یخی در قطب شمال ثبت کرده است. این حفره ها تا به حال کشف نشده بودند.