یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۵:۵۷May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۴    
رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی از ایجاد مرکز بین المللی دانشگاه پیام نور در جلفا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۴    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به تاثیر بیماری های روانشناختی در بروز بیماری های گوارشی، سرطان و مشکلات قلبی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۲    
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات توانبخشی با تخفیف 30 درصدی به مراجعان مراکز توانبخشی در سراسر کشور، در روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۱:۳۲    
تحریم های مالی آمریکا علیه روسیه سبب کاهش روابط نظامی هند و مسکو شده است چرا که 2 میلیارد دلار بهای خرید اسلحه هند از روسیه به دلیل مخالفت بانک ها برای انتقال آن بلوکه شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۹    
چرا برخی مدیران متعهد، وقتی بر مسند قدرت قرار می گیرند از اصولشان عقب نشینی می کنند و روشنفکر می شوند و اصل خود را انکار می کنند؟
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۰    
چند سال پیش پیام رسان تلگرام را همین حاکمیت وارد کشور کرد و پس از چند سال معایب و محاسن آن نمایان شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۵:۲۹    
نشان پاسداشت جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در بنیاد روایت فتح رونمایی می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۲    
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از افزایش مراکز آموزشی و توانبخشی دانش آموزان استثنایی به 750 مرکز در کشور ظرف 2 سال آینده خبرداد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۷    
مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای اعلام کرد: ثبت نام برای پذیرش در دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی از اول خرداد آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۶    
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی با بیان اینکه ایران در زمینه علم پروبیوتیک ها در منطقه رتبه نخست را کسب کرده است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۵    
با توجه به افزایش 5 درصدی تعرفه های پزشکی زمزمه های دریافت زیرمیزی از هم اکنون شنیده می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۱    
مدیرکل وصول حق بیمه و حساب های انفرادی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از تمدید قرارداد بیمه اجتماعی 51 هزار و 500 نفر از بیمه شدگان زن و دختر سرپرست خانوار مددجوی تحت پوشش سازمان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۱    
رئیس شبکه هپاتیت ایران توصیه کرد که افراد با سابقه رفتارهای پرخطر یا با سابقه هپاتیت B و C در خانواده، از اهدای خون خودداری کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۲    
کنسرت خالی از شب خالی از تو ، با حضور حسین پرنیا آهنگساز و نازنین بیاتی بازیگر سینما و تلویزیون ساعت 21 و 30 جمعه 21 اردیبهشت در سالن اصلی برج آزادی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۶    
مدیرعامل پالایشگاه تهران از امضای تفاهمنامه همکاری با شرکت های ژاپنی برای بهبود کمی و کیفی بنزین تولیدی و کاهش استفاده از نفت کوره خبر داد و گفت: با اجرای مرحله نخست این طرح ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۰    
چهلمین سالگشت فارغ التحصیلان دوره نهم دانشگاه شریف دی ماه با حضور هزار و 500 نفر از فارغ التحصیلان این دانشگاه برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۸    
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور از افزایش منابع درآمدی غیر شهریه دانشگاه در سال 97 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۶    
سی و چهارمین دوره رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا 16 تا 22 اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۸    
مجری طرح توسعه فاز 14 پارس جنوبی گفت: با بهره برداری از سکوی 14A، برداشت گاز ترش از نخستین سکوی این طرح آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: خوشبختانه با فعالیت سامانه 'نیما'، اشراف همه جانبه بر بازار ارز در حال وقوع است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۶    
از لحظه ای که سیگار و قلیان را وارد دهانتان می کنید، شروع به کشتن خودتان می کنید. هرچند سرفه و سایر علائم هشدار دهنده خفیف تر از آن هستند که شما را از این عادت بد بر حذر دارند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۳    
سمیرا النصر قابله ای است که در طول چهل سال فعالیت هزاران کودک را به دنیا آورد. اما می گوید همه آن ها با تجربه ای که دو سال پیش به عنوان قابله داعش داشت، متفاوت است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۸:۴۸    
رونمایی از نسخه عربی کتاب انوار العلم مقام معظم رهبری، مهم ترین رویداد فرهنگی چهارمین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۸:۴۴    
مراسم تکریم روسای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز لشت نشاء و بین الملل بندر انزلی برگزار شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۲    
دبیر مجمع خیرین انقلابی کشور اولویت مجمع خیرین را حمایت از مشاغل خرد و خانگی عنوان و از انحصاری بودن صادرات کشور توسط یقه سفیدان انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۵۶    
منابع فلسطینی از وقوع انفجار در مرکز غزه و شهادت 5 نفر از اعضای گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۷    
چربی های شکم با بسیاری از بیماریهای مزمن از جمله بیماری های قلبی، دیابت نوع 2 و مقاومت به انسولین در ارتباط است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۱    
گاهی توقف وزن یعنی بدن تان با وزن فعلی متناسب است و نیازی نیست که تلاش بیشتری کنید. در واقع توقف وزن همیشه به این معنا نیست که شما قادر به کاهش وزن و رسیدن به اهداف تناسب اندام نیستید و نیاز به ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۳    
افراد خجالتی معمولا همه تلاش خود را می کنند تا از روابط اجتماعی پرهیز کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۷    
برخی از پزشکان و یا افرادی که هیچ تخصصی ندارند روی خودشان عمل جراحی انجام داده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۸    
اتحادیه ملی کارگران افغانستان (امکا) اعلام کرد که حدود 40 درصد افراد واجد شرایط کار در این کشور، شغل ندارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۲    
سازنده مستند ایرانگرد در مورد شناخت کم خارجی ها از ایران گفت: خارجی ها فکر می کنند ایران بیابان و زبانش عربی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۳    
گواتر در واقع بزرگ شدن غده تیروئید شما است؛ غده ای که کنترل بسیاری از عملکردهای بدن را بر عهده دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۷    
به گفته کارشناسان، ایران پس از برزیل دومین کشور به لحاظ فراوانی زایمان های سزارین در جهان است و این در حالی است که بر اساس تاکید سازمان بهداشت جهانی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۱    
ستاد کل ارتش کویت اعلام کرد که یک فروند ناوچه متعلق به این کشور جمعه در آب های خلیج فارس غرق شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۴۲    
در شرایطی که کسب و کارهای عربستان با پیامدهای قیمت پایین نفت مواجهند، رشد اقتصادی بخش غیرنفتی این کشور به پایین ترین سطح 9 سال اخیر رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۳۶    
یک دیپلمات جزائری با بیان این که مراکش از هیچ چیز یک مشکل ایجاد کرد ، گفت: هدف مراکش از تشدید تنش ها کسب رضایت دشمنان ایران است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۷    
معاون نخست وزیر ترکیه گفت که قدس شریف خط قرمز جهان اسلام است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۱    
مقام های افغانستان امروز (شنبه) اعلام کردند، در جریان تلاش نیروهای امنیتی این کشور برای حفظ کنترل یک بزرگراه کلیدی در ولایت غزنی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۱۲    
مدیر گروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون فقط 1 مورد بیماری تب کریمه در استان فارس مشاهده شده که درمان شد و امروز هیچگونه مشکلی وجود ندارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۳    
در سومین شنبه انقلابِ جبهه مردمی با محوریت دستاوردهای حوزه کتاب و نشر، کارنامه انقلاب اسلامی در حوزه کتاب و انقلاب بررسی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۵۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر قرار باشد آمریکا از طریق خروج از برجام، مجددا تحریمها را برقرار کند، استمرار محدودیت ها برای کشورمان قابل توجیه نخواهد بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۸    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به فوت بانوی کرمانی براثر تب کریمه گفت: 95 درصد واکسن های مورد نیاز واکسیناسیون دام ها در داخل کشور تولید می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۲    
مسئول تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در سطح کلان سپاه هرگز به دنبال حمایت از شخص خاص نیستند گفت: سپاه در دسته جات و گروه های سیاسی وارد نمی شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۳    
دبیر انجمن همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور با بیان اینکه قیمت قطعات خودرو باید تا 30 درصد افزایش پیدا کند، گفت: عدم افزایش قیمت ها شاغلین 550 ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۷    
خانواده نظامی صهیونیست که اسیر حماس است، اعلام کردند چگونه موساد می تواند به اسناد هسته ای ایران دست یابد اما نمی تواند فرزند آنها را به خانه بازگرداند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بهترین راه حمایت از کالای ایرانی بستن کامل مرزهاست، یعنی همانطور که مرز جغرافیایی توسط نیروهای مسلح حفاظت می شود مرزهای گمرکی نیز تحت کنترل کامل باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۱    
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در مراسم افتتاحیه طرح سوادآموزی کودکان و نوجوانان اتباع افغانستانی، با اشاره به تلاش دولت جمهوری اسلامی ایران در این مورد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۲    
روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم نوشت: امروز قرار گرفتن مغرب در صف رژیم صهیونیستی، آمریکا و طرفداران آنها سیاست فرار رو به جلوست که آن را در آینده به پرتگاه سقوط و پایان رژیم حاکم بر آن سوق می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۲    
مجید سرسنگی با اشاره به آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره کتاب سال فرهنگی گفت: امسال 184 اثر از 227 دانشجوی مشارکت کننده از بیش از پنجاه دانشگاه کشور دریافت کردیم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۳    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه ای روسی گفت که این رژیم در زمینه همسایگان خوش شانس نبوده و اقدام حضرت موسی (ع) در انتقال یهودیان به فلسطین اشتباهی راهبردی بوده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران می گوید به دلیل برآورد دشمنان از اقتدار سیاسی و آمادگی نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی و همچنین فقدان اراده، انسجام و توان عملیاتی دشمن ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۹    
رسانه های انگلیس از وقوع تیراندازی در شهر سنت هلنز انگلیس خبر دادند که در پی آن یک نفر جان خود را از دست داده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۳    
دانشمندان یک ابزار آنلاین ساخته اند که با صحت 90 درصد ریسک ابتلا به سرطان ریه را محاسبه می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۲۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از بخشودگی سود مرکب بدهی های بانکی در قانون بودجه سال 97 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۲۱    
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای اعلام کرد: باید آماده مواجهه با اس- 300 در سوریه باشیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۱۵    
کسانی که با طرح تقابل بین علوم عقلی و معارف اهل بیت(ع)، به عقل ستیزی قداست می دهند نمی دانند با عقل ستیز معرفی کردن مکتب اهل بیت به این مکتب که بیش از هر مکتبی مشوق عقلانیت است ضربه می زنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۶    
نماینده دائم عربستان در سازمان ملل با تکرار ادعاهای بی اساس خود علیه ایران مدعی شده است که ایران به انصار الله پهپاد و موشک بالستیک داده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۰    
کنگره بین المللی توسعه و تعالی علوم بر پایه عقلانیت وحیانی (با تکیه بر اندیشه های علامه جوادی آملی) با پیام آیت الله جوادی آملی در محل تالار علامه امینی دانشگاه تهران، برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۳    
سعید مظفری از پیشکسوتان هنر دوبله در ایران است که خاطرات و تجربه های زیادی دارد؛ مردی که مثل خیلی از هم دوره ای هایش از وضعیت امروز این شغل و رفتار مسئولان چندان راضی نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۵    
یک رسانه آمریکایی نوشت که یکی از سناریوهای محتمل پیش رو این است که رئیس جمهوری آمریکا خروج از توافق و اعمال دوباره تحریم ها را اعلام کند اما پیش از آنکه این تحریم ها اجرا شوند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۹    
نویسنده، مورخ و پژوهشگر مسائل بین المللی در یادادشتی به بررسی آخرین تلاش های اسرائیل برای انتشار اخبار و مطالب نادرست درباره برنامه هسته ای ایران پرداخته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۰    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی از نامه چندی پیش رئیس جمهور برای محدودیت تلگرام خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۲۱    
کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز اعلام کرد که رایزنی برای اصلاح قانون افزایش حقوق کارمندان در قالب قانون بودجه را آغاز کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۲۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر محمدتقی نظرپور را به سمت معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۹    
نشریه دیلی تلگراف روز شنبه گزارش داد: دانشمندان انگلیسی درمان جدیدی را برای مقابله با چاقی کشف کرده اند که می تواند ظرف چهار هفته وزن فرد را شش کیلو کاهش دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۰    
مصرف روزانه آسپرین خطر ابتلا به سرطان پوست را در مردان دو برابر افزایش می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۵    
زمانی تولید و اشتغال در کشور نتیجه می دهد، که جلوی اشتغال گرفته شود، وقتی جلوی قاچاق گرفته شود مردم هم به فکر استفاده از تولید داخلی می افتند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۹    
کارشناس نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل های دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: مصرف خودسرانه گیاهان دارویی نه تنها برای افراد مفید نیست، بلکه می تواند عوارضی را در پی داشته باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۶    
بازیگر سریال ولایت عشق گفت: مدتی از بازیگری دور بوده ام و بیشتر وقت خود را مشغول تدریس هستم. در حال حاضر کارهای دیگری در زندگی ام وجود دارند که بر بازیگری تقدم دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۴    
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: قرعه کشی لیگ برتر این فصل دو ماه زودتر برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۴    
اتوبوسی که از سوی باشگاه الجزیره امارات در اختیار پرسپولیسی ها قرار گرفته شرایط خوبی ندارد و باعث اعتراض اعضای تیم شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۴    
وزارت امور خارجه روسیه به انتشار اخبار درباره سرنوشت رهبر گروه تروریستی داعش واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۴    
شورای عالی ملی فلسطین مردم را به شرکت در تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره روز جمعه آینده فرا خواند تا با حضور خود مقدمه ساز تظاهرات میلیونی بازگشت در روز 14 می باشند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۱    
شهریار زرشناس در نشست چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، فکر و فرآیند آزاداندیشی و دفاع از آزادی را دو دستاورد مهم انقلاب اسلامی معرفی کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۱۵    
بازیگر سریال آنام گفت: بیشتر سکانس های مربوط به نقش کبیر را دوست داشتم اما سکانسی که تلفنی با گلچهره سجادیه صحبت کردم را بیش از سایر سکانسها دوست داشتم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۷    
معاون وزیر امورخارجه کشورمان ضمن اشاره به اینکه ایدئولوژی تکفیری موجب گسترش تنفر میان ملت ها شده، از مجامع بین المللی خواست موضوع اشغال هفتاد ساله فلسطین را در دستور کار خود قرار دهند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۴    
مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: خبرنگارانی که پیامک تایید طرح ترافیک دریافت نکرده اند تا پایان وقت اداری فردا فرصت دارند تا نسبت به اعتراض و تکمیل مدارک خود به نشانی ایمیل ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۵    
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان 18 بازیکن را به سومین اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۱    
مدیران باشگاه نفت تهران با ارسال نامه به وزیر نفت خواستار رسیدگی به وضعیت این باشگاه شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۱    
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با طرح پیشنهادی گفت که رئیس مجلس فردا درباره فیلترینگ تلگرام از نمایندگان رای گیری کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۱    
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان اساس سربلندی و کامیابی یک ملت را در نیروی اندیشه آن سرزمین عنوان و تصریح کرد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۱    
جلد اول و دوم دایره المعارف پزشکی اسلام و ایران فردا 16 اردیبهشت ماه با حضور دکتر علی اکبر ولایتی رونمایی می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۹    
مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با اشاره به جزئیات پرداخت تسهیلات به نیازمندان، گفت: با پرداخت 382 میلیارد تومان تسهیلات از محل تجمیع حساب مددجویان و کارکنان صندوق امداد ولایت به 88 هزار ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۶    
دانشمندان موفق به توسعه پوست چندلمسی شده اند که بدن کاربر را به واحد کنترل از راه دور تبدیل می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۶    
مراسم جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان رشته مامایی با حضور رئیس، معاونان، مدیران و استادان مامایی، جمعی از دانشجویان و خانواده دانش آموختگان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب وظیفه امروز دانشگاه ها را حل مسائل کشور دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۲۷    
استاندار فارس به همراه مسئولان شهرستان کازرون از بیمارستان 96 تختخوابی امام علی (ع) واحد کازرون بازدید و اظهار کرد: در راستای تجهیز و راه اندازی بیمارستان تلاش و پیگیری لازم صورت می گیرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۲۴    
امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با 115 هزار تومان افزایش دو میلیون و 80 هزار تومان داد و ستد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۲۴    
دبیر شورای عالی بیمه سلامت از اعلام تعرفه های پزشکی سال 97 خبر داد و گفت: در چهار بخش دولتی، عمومی غیردولتی، خصوصی و خیریه، تعرفه های پزشکی با رشد پنج درصدی همراه است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۲۴    
معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بندرعباس به مناسبت هفته خوابگاه ها اهم برنامه های این هفته را اعلام کرد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۵    
برنامه دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۲    
شورای شهر رامسر برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اعلام آمادگی کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۲    
مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم با حضور رئیس، معاونان، مدیران، کارکنان، اعضای هیات علمی و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۹    
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: فعالیت های علمی و پژوهشی دانگشاه پیام نور باید پاسخی برای حل مشکلات کشور باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۹    
قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به اینکه تصمیم بر این شده است که به دلیل برخورد صادقانه امسال عدد دقیق بازدید از نمایشگاه را اعلام نکنیم گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۹    
غرفه معاونت فرهنگی قوه قضائیه همه روزه با حضور دونفر از قضات عالی رتبه دستگاه قضایی به تمامی بازدیدکنندگان و مراجعان مشاوره رایگان می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۶    
جلسه تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۶    
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی که با استفاده از خودرو یدک کشِ غیرمجاز اقدام به سرقت خودرو در سطح شهر تهران می کرد، خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۶    
کلاس ارتقای داوری درجه 2 بسکتبال با حضور بیش از 30 شرکت کننده از داوران سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.